Már csak hét modell verseng az Év Autója díjért
Azt már korábban is tudtuk, hogy
mely modellek indulnak a 2020-as Év Autója díjért, most pedig már az is napvilágot látott, hogy mely hét modell került be az először 55 évvel ezelőtt, 1964-ben kiosztott Év Autója díj döntőjébe. A listán az idei győztes Jaguar I-Pace-hez hasonlóan ismét szerepel elektromos modell, nem is egy.
Fronthajtással indul már az Év Autója díjért az 1-es BMW is
A jövő évi, azaz a 2020-as Év Autója díjért ugyanis együtt verseng a csakis tisztán elektromosként létező
Porsche Taycan és a
Tesla Model 3 is. Ha már elektromos modellek: a
Peugeot 208 szintén említhető a döntőből, hiszen belőle is van elektromos verzió.
17 év után, a mai divatnak megfelelően crossoverként tér vissza a Ford Puma
Hogy közelítsünk a hagyományos hajtásláncok felé, a kétféle teljes értékű hibridként is kapható
Toyota Corolla említendő, a szintén döntős
Renault Clio szintén jön hibridként, de mild hybrid a
Ford Pumából is létezik. A díjért továbbá indul még - a már fronthajtású -
új BMW 1-es is. Hogy melyik modell gyűjti majd a legtöbb pontot, jövő év március 2-án, a Genfi Autószalon nyitónapján tudhatjuk majd meg, a pontokat ugyanis ott fogják összesíteni.
Benzines, dízel és elektromos verziókkal is versenybe száll a Peugeot 208
Első tisztán elektromos modelljével indul az Év Autója címért a Porsche, a Taycan a mezőny legdrágább modellje
Most még csak benzines és dízel verziókban érhető el a Renault Clio, de jövőre érkezik belőle is hibrid
A mezőny legegyedibb autója talán a Tesla Model 3
Kétféle hibridként is kapható az újfent ötajtósként és kombiként is létező Toyota Corolla
Ha nem nyer a Tesla, akkor nincs igazság a Földön…
Tesla, ebből a felhozatalból nem kérdés…
Tesla ??
Ha a kidolgozási minőség oldaláról közelítik meg ,akkor abszolút vesztes :DDDDD
Te képtelen vagy épeszű kommentet írni? Mióta léteznek, mennyi idejük volt “tanulni”? És miért van az, hogy a nagymúltú márkáknál is gyakran van kidolgozásbeli hiba(pl. Jaguar, Audi, BMW)? Majd ha lesz német/francia/olasz/angol startup, amit később sikerre visznek, akkor majd fejet hajtok, de egyelőre nem látom ezekben az országokban a semmiből gombamód kinövő új márkák sorát, ellentétben Kínával vagy Amerikával…