Hirdetés

Hétüléses családi egyterű ötmillió alatt a Chevrolettől

Magyarországon a Chevrolet Orlando

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Február végén már a hazai Chevrolet márkakereskedések is kínálják a legújabb hétüléses családi egyterűt, a Chevrolet Orlandót.

Mint az Orlando hazai sajtótájékoztatón megtudtuk, az idén 100 esztendős Chevrolet számos meglepetést tartogat erre az évre. Autógyár lévén ez új modelleket jelent, konkrétan Captiva, Aveo és Cruze Hatcback sorrendben, a tűzijáték első patronja pedig az Orlando, amely könnyen a családosok kedvence lehet. Már a nemzetközi bemutató alapján világos volt, ez a megállapítás nem elcsépelt sztereotípia a részünkről, pusztán azért, mert nagy autóról van szó. A Chevrolet Europe határozott szándéka, hogy a típus ebben a szegmensben szerepeljen jól, és ennek érdekében alakították ki a legfontosabb részleteket, a formától kezdve a funkcionális szempontokig. Fontos tudnivaló, hogy az Orlando kizárólag hét üléssel lesz elérhető, és a székek nem szerelhetők ki, csupán hajtogatással lehet variálni, szám szerint 89 és 1499 liter között – igen, a 89 liter nem elírás, ha minden hely foglalt a fedélzeten, bizony csak reklámszatyroknak marad hely.

Az utóbbi években a Chevrolet már bizonyította, hogy milyen anyag-, illetve összeszerelési minőséget tud felmutatni, és úgy tűnik, az Orlando tovább megy a helyes úton. Ettől függetlenül a piaci sikerben a pénznek lehet oroszlánrésze, ugyanis az importőr a jelek szerint megtalálta azt a megoldást, ami az árérzékeny magyar régióban eredményre vezethet. A modellt háromféle motorral és háromféle komfortfokozattal lehet kombinálni, de relatíve fapadosan (LS) csak az egyetlen benzines, a 141 lóerős 1,8-as vihető haza, összegszerűen 4 790 000 forintért. A bevezető kampány részeként ehhez most ajándék a manuális légkondicionáló. A komfortszintek LS, LS+, LT, LT+, LTZ és LTZ+ néven követik egymást, mindegyik csak a benzineshez áll rendelkezésre, míg dízelt kizárólag LT, LTZ és “pluszos kivitelben árulnak. A benzines Orlando mellett a 2.0D dízel 130 és 163 lóerővel választható, ráadásul az erősebb motorhoz hatfokozatú automataváltó is párosítható – ebből a fűthető bőrüléses, automata légkondis, prémium hifis változat is megáll 6,8 millió forintnál, a minden extrás kívánságautó pedig 7,4 milliónál.

Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?