Ez még nem a DS4 sportváltozata
Párizsban megtörtént a prémium DS-sorozat második tagjának a bemutatása, de a Citroën nyomatékosÃtotta, nem állnak meg az alapmodellnél, sÅ‘t, nagyszabású tervet dédelgetnek a DS4 tÃpussal kapcsolatban. Bár a raliban a mai napig szép eredményeket ér el a márka, igazi közúti sportmodell nincs a Citroën kÃnálatában, és ezen változtatni szeretne a cégvezetés, hiszen az Audi S3, a Ford Focus ST, vagy éppen a Volkswagen Golf R sikeres a piacon. Az új csúcsváltozat alapját az 1,6 literes, 200 lóerÅ‘s (147 kW) turbómotorral szerelt DS4 adná, azonban egy 70 kilowattos villanymotor is bekerülne a hajtásláncba, amely 217 kilowattal (295 LE) egyrészt imponáló összteljesÃtményt jelentene, másrészt remek rugalmasságot sejtet a bÅ‘séges nyomatéknak köszönhetÅ‘en. Felmerül a kérdés, hogy a PSA-csoporton belül a Peugeot által használt HYbrid4 része lenne-e a Citroën autójának, vagy szimplán fronthajtásban gondolkodnak a mérnökök – ez utóbbi biztosan olcsóbb lenne. A Racing vagy Sport néven emlegetett szupererÅ‘s DS4 értékesÃtése várhatóan 2013-ban indulna.