Idén is állejtős lesz a Volkswagen Találkozó
Kedvcsináló: szeptember 19-én Volkswagen Találkozó a Hungaroringen
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hippifalu, Golf és Bogár amíg a szem ellát és ezer program egész nap. Ilyen lesz a VW Találkozó, aminek pár résztvevőjét mi már láthattuk.
Az egyes Polo, a csodaszép Szumátra zöld Bogár és a stílusos fehér Golf I GTI is részese lesz a szeptember 19-i kavalkádnak
Tavalyhoz és az azt megelőző két évhez hasonlóan idén is lesz Volkswagen márkatalálkozó, és a tavalyihoz hasonlóan idén is egy rendhagyó sajtótájékoztatón hangolódhattak az autós újságírók. A Volkswagen nagyon jól csinálja, mert tudja, hogy a kollégák nagy része az újakon túl a youngtimer és veterán korú autókért is él-hal. A forgalmazó Porsche Hungária éppen ezért, ahogy összerántotta a típusonként tömörülő klubokat is a rendezvényhez, úgy bemelegítésnek az újságírókat is meghívta. Nem kávéra és pogácsára, épp ellenkezőleg: lelkes tulajok féltett kincseit kipróbálni. Az alábbi képeken tehát olyan autók láthatók, amik mind ott lesznek a nagy napon.
Sem a kor, sem az érték nem számít, a lényeg, hogy kedves legyen a gazdájának és a rajongóinak. A hobbiautózás alapigazságát tudja a nyolcvanas évek közepéről származó 1.6-os Passat CL és az 1962-es T1-es Transporter is
De ne szaladjunk így előre, jöjjön a szolgálati közlemény, pár tudnivaló a szeptember 19-én, szombaton megrendezésre kerülő eseményről. A helyszín idén is a Hungaroring. 2012-ben a hetes Golf bemutatásakor szerveztek egy Golf Találkozót, amin hétezren vettek részt. Egy évre rá a Golf Variant és GTI bemutatása adta az apropót az újabb összejövetelhez, és tavalyra úgy kinőtte magát a rendezvény, hogy Golf helyett már VW márkatalákozónak nevezték.
Három nyitott motorház, helyett csak kettő. A Bogár kakukktojás, ő elöl pótkereket és csomagtartót hord, a tüdejét - ahogy a lelkes tulaj mondta - meg hátul
Két éve Guinness rekordot döntöttek a golfosok, 535 autóból rakták ki a típus nevét. Minden évben volt tombola, amin először egy egyest, aztán egy kettest, tavaly meg egy hármast sorsoltak ki a márka legkelendőbb típusából. Idén, ahogy ki lehetett találni egy négyes Golf lesz a tombolaautó, de sokkal érdekesebb az eddigieknél. Ez ugyanis kabrió, amit újonnan Frenreisz Károly zenész vett itthon, és egy érdekes csavarral került vissza a Porsche Hungáriához.
Évjáratban alig van különbség, de az érzés mégis nagyon más. Egy '78-as Polo és egy '72-es Bogár belseje. Ha úgy tetszik kortársak, hiszen egyszerre gyártották őket. A Bogár akkoriban is már tulajdonképpen elavult volt, de még sokáig készült
A nyeremény is értékes, de nem csak emiatt lesz érdemes kimenni ezen a hétvégén a Hungaroringre. Látható lesz idén is a VW teljes modellpalettája, beleértve a haszonjármű kínálatot és a villanyautókat is. Elmaradhatatlan hangulatelem a Transporter hippifalu, ahol a típusból kialakított food truckokból kínálják a fröccsöt, a kézműves sört és a harapnivalót. Ezen kívül kemény magként kint lesz 300 zsűrizett széria és tuning Golf, de mellettük a Bogár, a Jetta, a Vento, a Bora, a Passat, az idén negyven éves Polo, a Scirocco, és a Corrado klubosok is jó pár autóval képviselik a típust és egyesületüket.
Ennek a korai Transporternek a különlegessége a puskagolyó index, amit időben a karos után és a megszokott előtt tettek rá. A hangulatos beltér és a régimódi cockpit alap
Az autós szakmai programok közül is kiemelkedik a Golf R 400, a Touran és a Golf GTD Variant, valamint egy meglepetésmodell bemutatója és az oldtimer kiállítás, aminek sztárja a gyári múzeumból érkező 1962-es ős-Transporter Westfalia busz lesz. Természetesen nem marad ki a börze sem, ahol a nélkülözhetetlen alkatrészek mellett mindenféle kiegészítő is akad majd, de idén először lesz Volkswagen Használtautó Börze is. Közben a látványról a versenypályán felvonuló autók mellett a Volkswagen Driving Experience kaszkadőrei fognak gondoskodni.
Az elején ott a felirat, ami elárulja, hogy VR6-os, azért ilyen zsúfolt a Golf II alapú Corrado motortere. A korszak egyik legmenőbb sportkupéja így 2,9 literrel 190 lóerőt mozgósít. Ez már egy késői példány dupla légzsákkal és sok extrával
És ne felejtsük el, hogy idén az eddigi öt generációnyi Transporter mellé a vadonatúj T6, azaz a hatodik széria is csatlakozik. Mint megtudtuk, egy múltidéző piros-fehér, kétszínű példánya is látható lesz a stílusban hasonló legendás elődje mellett. És hogy igazi családi program legyen a VW találkozó, a gyerekeknek játszóház mellett többféle elfoglaltság is lesz. A belépő az idei rendezvényre csak 400 forint, egy buszjegy ára, ami a fentiek ismeretében viccesen barátságos. Még több információt az itt elérhető hivatalos honlap[/url] adhat.
Még jó, hogy a tuningautók sem maradnak ki. Az idei évnek a széles felni-keskeny gumi kombó a slágere a volkswageneseknél is
és fizetnek is, h a sok izlésficamos öreg hulladékot lássuk?
Nyugodj meg, nem leszünk ott, nem fogunk zavarni, miközben a Golfokat meg a Passatokat nyalogatod, te f*rtúró:) Minden márkának vannak hívei, tudod, vannak Peugeot-fanok, Volvo-fanok meg Ford-fanok is, stb., ezzel ne keménykedjél, Kempó. Most a VW-esek taliznak, máskor meg mások. Nem nagy ügy. Hír majd arról fog születni, ahogy a pedálos Moszkvicsoddal pózolsz a Bogarak és Golfok között – a cikk írója ki lesz akadva, ki ez az őrült? Mi pedig itt fogunk bólogatni a monitor előtt: igen, Kempó mester újra lecsapott! Hozta a formáját:):):) Hidd el, mi is várjuk, mit alkotsz majd!
Szerintem meg menjetek el a rendezvényre és ott mondjátok el ezt a sok hülyeséget.
ha igazán kemények vagytok, nem pedig ócska, nyomorult fotelhuszárok, akkor itt a lehetőség. Elmondhatjátok annak a sok fauvé buzinak ott a rendezvényen, hogy mekkora köcsögök!
Talán születik majd róla egy hír.
Én nagyon várom.
Irány fiúk a rendezvényre. 😀
Íme a szakember megnyilatkozott a kérdésben.
😀
Pont a rád jellemző szintet hozod. -6
Corrado, mint a korszak legmenőbb sporkupéja. Röhögnöm kell!…
Kempóka, a te pedálos Moszkvicsod melyik képen van? Vagy inkább full extrás Frédi-Béni mobillal nyomod? Amúgy bocsesz, most látom, hogy az egyik képen van egy Bora(vagy amerikai piacos Jetta), az egy ócska vacak, abból biztos nem élne meg Pötsch úr és a sleppje. Most már tudjuk, hogy te is nekik dolgozol. Nyilván nem mondhatsz rosszat német barátaidról. De nem kell titkolózni, nyílt titok, hogy ami onnan jön, egyenértékű azzal, amit a vécében látsz, ha belenézel:)
Szerintem meg abból a 10 millió autóból, amit évente elad.
De semmiképpen nem az olyan hozzászólásokból, mint ez itt alattam.
A képeken látható autók nevéből él meg ma a VW…