Így adhatod el valós piaci áron a céges flottát!

Fizetett hirdetés

Ha saját, ha finanszírozott, ha tartósbérlet: az Auto26 minden céges autóra tud egy jobb ajánlatot!

Nem véletlenül sikeres az Auto26 csapata, akik teljesen új megközelítéssel állnak az autóértékesítéshez! Már céges flottákkal is foglalkoznak, a gépjárművek pedig valós kiskereskedelmi értékükön cserélnek gazdát náluk, mindezt 30 napon belül.

Korábban is írtunk már az Auto26 kiemelkedően sikeres holland módszeréről, illetve arról is, hogy még a Pest vármegyénnél távolabb élő tulajdonosoknak is megérheti inkább felutazni Budapestre és erre a csapatra bízni az autók eladását. A kereskedés a teljes transzparencia híve, és igyekszik minden negatív előítéletet megcáfolni, ami a használt autó értékesítéssel kapcsolatban felmerülhet. Most viszont egy teljesen új irányba nyit a Google értékelések alapján 4,9 csillagos, LinkedIn profillal is rendelkező kereskedés: a céges flották kifutó autóit is elkezdték értékesíteni. Ehhez már a tapasztalat is megvan, három flottakezelővel is együtt dolgoznak, amelyek közül a legnagyobb 1200 autót kezel. Mindig eladási áron dolgoznak, és amíg a magányszemélyek számára egységesen 5% a jutalékuk, addig a cégekkel egyedi megállapodást kötnek. Az általuk értékesített autókat minden esetben átvizsgálják.
Hirdetés
Ahhoz viszont, hogy céges flottákról beszélhessünk, érdemes kategorizálni a dolgokat. Ezek a flották ugyanis nem csak méretben különböznek, hanem az autók tulajdonlása és finanszírozása terén is. Az első lehetőség, hogy a flotta konkrétan a cég tulajdonában van: újkorukban megvették az autókat, azok elértek egy bizonyos kort, és eladáskor konkrétan a cégnek kell értékesíteni az autókat. A második eset, hogy finanszírozott, de a cég kezeli és értékesíti az autókat a finanszírozás lezárása után. A harmadik lehetőség pedig a tartósbérlet, amikor mindent a flottakezelő intéz, a cég pedig csak használja az autókat, a végén pedig maradványértéken megvásárolhatja, vagy visszaadhatja.

Érdekesség, hogy az Auto26 nem csak az első, hanem mindhárom esetben jó választás lehet a cégeknek.

Általánosságban igaz ugyanis, hogy több pénz maradhat a cégek zsebében, ha a megszokott módszerek helyett az Auto26 bizományos értékesítését választják. A saját, illetve a finanszírozott flottánál a felvásárláshoz képest tudnak jelentősen nagyobb összeget vállalni, tartósbérlet esetén pedig a maradványértékhez képest. Mindezt 30 napos eladási garanciával és a kellékszavatossági kötelmek átvállalásával. Ez utóbbi a legérdekesebb, mert bár az eladás pillanatáig valóban az eladó nevén marad az autó, ám eladáskor a kereskedés vásárolja meg és adja tovább, így a cég helyett a kereskedés kell, hogy vállalja a szavatosságot, amelyre még egy extra lapáttal is rátesznek, a vevő 3 év garanciával kapja majd meg az autót. Nézzük meg mindezt részletesebben, először a saját tulajdonú autók esetében. A legnagyobb előny ilyenkor az ár. Ha ugyanis autófelvásárlással vagy autóbeszámítással értékesíti a cég a flottát, akkor egy kereskedésnek adja el, akik úgy tudnak hasznot termelni, hogy a valós, kiskereskedelmi érték mindösszesen 65-75 százalékát fizetik ki az autóért, azaz egy nagykereskedelmi árat. Ehhez képest az Auto26 vállalja, hogy a gépjármű a valós piaci áron kel el, üzletpolitikájuk, hogy kitermeljék a saját jutalékukat. Ehhez vállalják az autó felkészítését az eladásra, illetve a gyorsasággal sem lesz gond, hiszen 30 napon belül értékesítik a járműveket. A következő opció, hogy finanszírozott flottáról van szó. Itt a legnagyobb előny a fentieken kívül, hogy akár az eladás pillanatáig finanszírozott maradhat az autó, mindezt úgy, hogy továbbra sincs macera. A kereskedés felkészíti és hirdeti az autókat, a cég pedig csak élvezi, hogy akár 35 százalékkal többet kapott kézhez a végén.
Hirdetés
A legkülönlegesebb eset a tartósbérlet, ahol az autóknak van egy úgynevezett maradványértéke, ez általában 40 százalék környékén mozog. Itt jön a képbe, hogy ennél az autók legtöbbször jóval többet érnek. Így amennyiben a cég az Auto26 csapatát választja ahelyett, hogy visszaadná az autókat a maradványértékért cserébe a flottakezelőnek, ilyen esetekben megvan a tapasztalatuk, hogy együtt dolgozzanak a flottakezelőkkel és a legmagasabb áron értékesítsenek. Mindhárom esetben a kulcs, hogy a B2B (avagy a cég és cég közötti) értékesítés helyett az Auto26 a B2C (tehát a cég és a magánszemély közötti) értékesítéssel a kiskereskedelembe forgatja át az üzletet, az így keletkező hasznot pedig végül az autókat eladó cég élvezheti. Jelenleg közel 500 darab autót értékesítenek évente és ez a szám együtt növekszik a telephelyük kapacitásával. Mindhárom esetben érdekes lehet még az exportra történő értékesítés is, Magyarország ebből a szempontból ugyanis a kiemelkedően magas ÁFA miatt előnyt élvez a többi országgal szemben. Itt természetesen már B2B értékesítésről van szó, a két cég viszont továbbra is nettóban kereskedik. A környező országokban viszont annyival alacsonyabbak az adóterhek, hogy a külföldi vevőknek jó eséllyel még akkor is kevesebbet kell fizetnie a végén, ha magasabb áron hirdetik a magyarországi autókat. A macera azonban ebben az esetben sem az autókat eladó céget terheli, az ügyintézés mellett az exportokmányokat, a szállítást, illetve szükség esetén a vámkezelést is megoldja az Auto26 profi csapata.
Hirdetés
Fizetett hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?