Íme a 2020-as Év Autója

Benzines, dízel és elektromos hajtást is kínáló modell lett az Év Autója

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bár a Genfi Autószalon elmaradt idén, az Év Autója díját annak területén adták át, mutatjuk a győztest.

Miként arról beszámoltunk, idén a koronavírus következtében hozott svájci hatósági korlátozások miatt nem tartják meg a Genfi Autószalont. Mindez múlt hét pénteki fejlemény. Azóta több márka is bejelentette, hogy online fogja bemutatni a Genfi Autószalonra szánt újdonságait, az Év Autója zsűrije viszont másként döntött. Mivel a döntős autókat már Genfbe készítették, a megszokott díjátadó ceremóniát is megtartották. Szokás szerint online közvetítés is mutatta a pontok összesítését, mely alapján 281 ponttal az elektromos, benzines és dízel hajtásláncot is kínáló Peugeot 208 lett az Év Autója. Tesztünket itt, menetpróbánkat itt, az elektromosról pedig itt találod róla. [BANNER type="1"] A 208 utáni második helyezett 242 ponttal a Tesla Model 3, a harmadik (222 pont) a Porsche Taycan lett. A leginkább családi használatra alkalmas kisautó újdonság, a Renault Clio 211, a Ford Puma 209 pontot gyűjtött. Viszonylag jelentős lemaradással, 152 ponttal végzett a kétféle hibrid hajtásláncot is kínáló Toyota Corolla, míg az új 1-es BMW 133 pontot gyűjtött.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

One thought on “Íme a 2020-as Év Autója

  • 2020.03.02. at 16:35
    Permalink

    Nocsak, 508-asként nem volt elég meggyőző a csomag, kisautóként meg úgy néz ki, beérett? Respect a Teslának(és a Toyotának), és még valami: ismét bűn rossz volt hallgatni, ahogy egy francia angolul próbál beszélni 😀

Vélemény, hozzászólás?