A teljesÃtményrÅ‘l nem közölt adatokat a Ferrari, valószÃnűleg változatlan erÅ‘vel dolgozik a GTC4 Lussóban is lévÅ‘ V12-es blokk
Minden Ferrari nagyon sok pénzbe kerül, de mindig van még annál is több pénz, amit el lehet költeni a maranellóiak autóira. Egy pont után azonban nem elég az, hogy mérhetetlenül gazdag valaki, ha igazán különleges Ferrarit szeretne, olyat, amilyen senkinek sincs, akkor valami egyebet is le kell még tennie az asztalra. Hogy mit, azt pontosan nem tudjuk, de ahhoz, hogy valaki bekerüljön a Ferrari egydarabos szériájának programjába, először is biztosan a márka igazolt rajongójának kell lennie (azaz bizonyára jó sok Ferrari áll a garázsában, és nem Californiák meg Portofinók). Ezután bizonyára fontos szerepe van a kapcsolati tőkének is, vagy az is elképzelhető, hogy maga a Ferrari választja ki potenciális ügyfeleit, akiknek felajánlja, hogy több százmilliót (ha nem milliárdot) elkölthessenek, amiért cserébe egy saját igényeik szerint tervezett, teljesen egyedi és különálló modellt kapnak, amiből több nem is fog készülni.
Jót tesz a sziluettnek a hátsó túlnyúlás
Az egydarabos széria kissé praktikátlan például az autó törése esetén, hiszen nehéz alkatrészeket venni hozzá. Ez viszont bizonyára kevésbé aggasztja a rejtélyes ügyfelet, aki megteheti, hogy megrendel egy BR20 kategóriájú Ferrarit. Az egydarabos széria korábbi példányai közül voltak már viszonylag nosztalgikusak, ez viszont Ãzig-vérig 21. századi sportkocsi lett, ugyanakkor nagyon Ãzlésesen merÃt a több évtizeddel korábbi Ferrarik stÃlusából. Azokból is fÅ‘leg az idÅ‘tlen szépségű karaktereket veszi át, például a nyújtott hátsó traktussal létrehozott fastback kialakÃtás (7 és fél centivel hosszabb a BR20 a GTC4 Lussónál). A feketére szÃnezett tetÅ‘ hagyja érvényre jutni az A-oszlopból kiinduló, a hátsó szárnyig tartó hangsúlyos Ãvet, ami a kabin mögött egy részen lebeg is. Ezzel egyrészt utalnak az 599 GTB Fioranóra, másrészt jobb aerodinamikai tulajdonságokat is szavatolnak az autónak.
Szépek a lebegő C-oszlopok és a lejebbre vitt kipufogóvégek
Elöl szokatlanul sok éles vonal tagolja és morcosÃtja a BR20-at, egy apró szénszálas csÃk is felkerült a frontrészre, ami az egydarabos Ferrarik egyik jellegzetességévé vált mára. VékonyÃtottak a GTC4 Lusso fényszóróin is, a légbeömlÅ‘t pedig még nagyobbra szélesÃtették. Hátul a négyszemélyes Ferrari lámpái találkoznak a 812 Superfast stÃlusával, a kipufogók vadonatújak és lejjebbre is kerültek. Belül igazán Ãzléses lett az egyedi munka, a szénszálas részletek mellett elismerésre méltó a klasszikus hatású, koptatott fényes sötétbarna bÅ‘rhuzat, amit ezüst szÃnű kontrasztvarrás egészÃt ki. A hátsó ülések helyett egy tölgyfával dÃszÃtett rakodótér kapott helyet, ami a lassan lejtÅ‘ tetÅ‘vonallal együtt szellÅ‘s utaskabint garantál.
Nagyon elegáns és kifinomult lett a beltér