Kiscsaládos villanyautó Indiából
Bővült a Mahindra villanyautó-kínálata, megnyújtották az e20 kisautót
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Eddig is volt elektromos autója a Mahindrának - bármilyen furcsa is ez, most a meglévő kisautó hosszított, így már négyfős változatát mutatták be.
A szigorú Mahindra tekintet megvan, a fura övvonal meg a BMW i3-at idézi. A keskeny karosszéria előnyös városban (Fotó: Team-bhp.com)
A lábtér elég tekintélyesnek tűnik hátul, hosszú útra azért nem indulnánk vele (Fotó: Team-bhp.com)
A Mahindra Electric logója és a hátsó ajtó kilincse, ami inkább tűnik vödörfogantyúnak, de legalább mindenki megtalálja (Fotó: Team-bhp.com)
Többféle verzióban kerül piacra az indiai állam által jelentősen támogatott villanyautó, a legdrágábbnak számító P8-as kivitel sem éri el a 4 millió forintnak megfelelő rúpiát. Ez egyébként 41 lóerős villanymotort és 72 V feszültségű akkumulátorcsomagot hord. Csupán 85 km/h-ra képes, de városba minek is több, autópályára meg amúgy sem merészkedik vele senki, mivel hatótávja 130 kilométer. Ehhez már jár a nagyfeszültségű töltő, amivel 1,5 óra a töltési idő. Az olcsóbb és gyengébben felszerelt kivitelek 26 lóerős villanymotort kapnak 48 V-s akkumulátorokkal és 80 km/órás végsebességgel, de 110 kilométeres hatótávval.
A legerősebb 41 lóerős és 130 kilométert képes megtenni egy töltéssel, amihez nagyfeszültségű töltővel elég csupán 1,5 óra (Fotó: Team-bhp.com)
Két dolog tetszik nagyon az autón: a színe, és hogy nálunk nem forgalmazzák!
Ez kemény mint a kéthetes Tescos zsemle
Az oldalajtókat egészen egyszerű távolkeleti módszerrel gondolták újra az i3 szellemében. Mint az óvodás fiam.
A nagyfeszültségű töltő kissé túlzás, elég a kisfeszültségű is csak, hogy ne váljunk egykönnyen szénné! 🙂