Könnyebb és tágasabb az új Insignia
Az új Insignia hosszabb és szélesebb elődjénél, az Opel legújabb fejlesztéseivel tömik tele
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A kémfotók után megérkeztek az első hivatalos fotók is a vadonatúj Opel Insigniáról. Nem csupán látványban fejlődött, több helyet és a márka legújabb fejlesztéseit kínálja.
Grand Sportnak hívják, és látványra nem is hazudtolja meg új nevét az Insignia
Az első hivatalos fotókat szélnek eresztették, miután lebukott az új Insignia. Elsőként a szedán fazonú csapotthátú Grand Sportot mutogatják, ártatlan hófehér fényezésével igazán impozáns, a Monza tanulmányautóról átvett részletek pedig nagyon jól állnak az Opel nagyautójának. Egész másak az arányai, mint elődjének, sokkal nyúlánkabb, laposabb autónak hat, ehhez a mélyre húzott orr a széles IntelliLux LED mátrix fényszórókkal nagyban hozzájárul. Első és legfontosabb információ, hogy elődjénél akár 175 kilóval is könnyebb – felszereltségfüggő – és nem elhanyagolható a 92 milliméteres tengelytávnyúlás sem.
Az újhullámos Opel-belső sokkal pihentetőbb, mint az első Insigniáé. Se gomberdő, se nagy idomok. Rövid és széles az új műszerfal, rajta érintőkijelzővel, a középkonzolon pedig az új 8 fokozatú automata kapcsolójával
Nyomtávja 11 milliméterrel szélesebb, így nemcsak a hátsó lábtér, hanem a válltér is nőtt. Ugyanakkor 29 milliméterrel alacsonyabban találjuk a tetőt, viszont azt ígérik, a hátsó fejtér ennek ellenére változatlan maradt. Csomagtere alapesetben 490 literes, üléshajtással akár 1450 is lehet, a kombi adatait egyelőre nem árulták el. Az Insignia Grand Sport beltere a már korábban, a K Astrában debütált dizájnvonalat hozza a széles hatást keltő, vízszintes légbeömlőrácsokkal körülvett érintőkijelzős műszerfalával. Nincs többé gomberdőben való eltévedés, az Opel is rátalált a megfelelő mennyiségű kezelőszervre.
LED-es lámpák hátul, elöl pedig az IntelliLux LED mátrix fényszóró legújabb generációja gondoskodik az éjszakai közlekedés biztonságáról és a szemből érkezők vakításának mellőzéséről
[BANNER type="1"] Motorjairól egyelőre sokat nem árultak el, csak amennyit már sejteni lehetett, miszerint a legkorszerűbb turbósok kerülnek az orrába. Hírekből hallani lehet, hogy az OPC 2,0 literes turbós benzinese 350 lóerő körüli teljesítménnyel bír majd. Nyomatékvektoros összkerékhajtási rendszer is debütál majd az új Insigniában, valamint egy 8 fokozatú, új fejlesztésű automataváltó is. A megfelelő vezetési élményről a FlexRide gombnyomásra állítható lengéscsillapítás gondoskodik, a biztonságról pedig vészfékező, sávtartó és hátsó keresztirányú forgalom-figyelő asszisztens.
Turbós benzin és dízelmotorok várhatók, az OPC a hírek szerint pedig bőven 300 lóerő feletti teljesítménnyel. Nyomatékvektoros összkerékhajtás is kérhető lesz hozzá
Az új Insignia Grand Sport végleges bemutatkozása és egyben közönségpremierje jövő év márciusában, a Genfi Autószalonon lesz. Az első példányok szállítása csak utána várható.









az hűtőmaszkkal nem vagyok kibékülve. gagyi. a mazda6 nál pl. sokkal jobban megoldották. a többi rész jó. bár hátulról csak egy nagy astra sedannak tűnik.
https://www.youtube.com/watch?v=TMr01PtsPv0