Ledobja tetejét az Alfa 4C

Bemutatkozott az Alfa 4C Spider

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Számos kémfotó után hivatalosan is napvilágot látott az Alfa 4C tető nélküli változata a Detroiti Autószalonon.


A nyitott tetejű 4C a Coupé változat formáit örökölte, a sportosság további fokozása érdekében a hátsó sárvédőkön kialakítottak egy-egy légbeömlőt. A levehető tető alapesetben vászonból készül, opcióként rendelhető karbonszálas kivitel is. A 4C a korábbiaknál vonzóbb első lámpákat, aerodinamikailag optimalizált hátsó légterelőt és LED-es hátsó lámpákat kapott. Plusz extraként Akrapovic sport kipufogórendszert is választhatunk. A könnyfűfém felnik 17-19 colos méretekben állnak rendelkezésre, hozzájuk pedig sárga, piros, ezüst vagy fekete színű féknyergek érhetők el. Összesen hét külső színben rendelhető a 4C Spider, belül pedig kétféle anyagból, összesen hat kombináció közül választhatunk. A kabrió súlya mindössze 10 kg-mal nőtt, emiatt várhatóan ugyanolyan élmény lesz vezetni, mint a keménytetős változatot.
Hirdetés

A teljesítmény nem változott. Ugyanaz az 1,75 literes, négyhengeres turbós benzines áll rendelkezésre, mint a Coupéban. A 237 lóerő és a 350 Nm nyomaték 4,1 másodperc alatt gyorsít autót 0-ról 100 km/órára, a végsebesség 258 km/h. A kormány mögött elhelyezett duplakuplungos váltó 130 milliszekundum alatt kapcsolja a fokozatokat. Belül kompozit kerettel ellátott bőr sportülések fogadják a vezetőt és utasát. A bőrkormány alul sportosan csapott, a pedálok fémből készültek, eezken kívül pedig számos karbon díszítőelem és 7 colos kijelző kapott helyet. A 4C Spider Alpine hangrendszerrel érkezik, amely támogatja a HD és SiriusXM rádiót, továbbá USB, iPod és Bluetooth csatlakozással is rendelkezik. Az Alfa Romeo szerint az első példányok idén nyáron érkezhetnek a kereskedőkhöz.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?