Merevebb és könnyebb a kabrió Huayra
Teljesen átdolgozták a Huayra alapokat, így lehet a Roadster könnyebb
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Olyat csinált a Pagani a Huayrával, ami sokaknak nem megy, vagy nem engedhetik meg maguknak. Lecsapták a tetőt, amitől logikusan nehezebbnek kéne lennie, viszont épp könnyebb.

A karbonszálas műanyagból készült karosszériát az első példánynál csak kék árnyalattal lakkozták. Hátul a Mercedes-AMG-től származó 6,0 literes V12-es motor dolgozik 764 lóerővel és 1000 Nm feletti nyomatékkal
A vázszerkezetet önmagában merevítették, nem plusz megoldásokkal. A Huayra Roadster így 80 kilóval könnyebb a kupénál
A futómű is változott, a könnyűfém szerkezet ráadásul 25 százalékkal kevesebbet nyom az alap Huayra megoldásánál. Tetőből kétfélét kap a vásárló, egy szénszálas vázú üvegtetőt és egy a kocsiba is elcsomagolható vászontetőt. A Brembo fékek elöl hat-, hátul négydugattyúsak, a motort pedig az AMG szállítja. A hatliteres V12-es 764 lóerőt és a Pagani által csak 1000 Nm felettiként aposztrofált nyomatékot teljesít. A Huayra Roadster első példánya csodás kék, átlátszó lakkréteget kapott, így a karbonból sütött karosszéria minden porcikáján látszik a nyersanyag. 100 darab készül belőle egyenként 2,28 millió eurós áron, és az összes elkelt, már a bemutató előtt.
2,28 millió - ennyit szurkoltak le egyesével mind a 100 darabért, euróban