Mi ilyen Suzuki Swiftet vennénk!

Generációk egymás közt: vajon milyen Switet vinnének haza a szerkesztőség tagjai?

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kalandoztunk kicsit a Suzuki konfigurátorában, hogy megnézzük, mennyibe kerülne egy olyan Swift, amely mindenben megfelel nekünk.

Talán sejthetitek, hogy megy néha egymás ugratása a szerkesztőségben az autók iránti érzéseink és ízlésünk különbözősége miatt. De miért ne lehetne megmutatni ezt a különbséget mondjuk egy új autó összeállításánál? Ez egy érdekes kísérlet még nekünk is, hogy jobban megismerjük egymás gondolkodásmódját, és ebbe most ti is bepillantást nyerhettek, most épp egy Suzuki Swiften keresztül. Utána pedig a kommentszekcióban szívesen látnánk, hogy ti milyen Swiftet vinnétek haza, és mennyibe kerül a konfigurálás után! Bátran írjátok meg nekünk, itt vagy akár a YouTube-on is a videó alatt!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

One thought on “Mi ilyen Suzuki Swiftet vennénk!

  • 2025.08.25. at 18:08
    Permalink

    Túl kedvező az AllGrip rendszer felára (+750.000 HUF) ahhoz, hogy ne X-elje be a közönség. Bár a Swift viszkókuplungos összkerémeghajtása nem egy műszaki csoda, a használt autó piacon ez olyan extra aminek a felára szinte alig amortizálódik.

    A Fiat Panda és Panda 4×4 között még 10 éves korban is nagyobb az árkülönbség. Az utolsó modellévben mikor pár hónapra újraindították a gyártást +25-30%-os felárral árulták a 4×4-es Pandákat a kereskedők, hiszen kult modell és mindenki akart egyet az utolsó összkerekes Pandából. Dacia Duster esetében is 1,5-2 millió forintos lehet az árkülönbség a két- és négykerékmeghajtásos hajtáslánc között.

Vélemény, hozzászólás?