Bejött a Renault múltidézése, a négyes és az ötös a kor elvárásainak megfelelően született újjá, szerencsére a tervezők a lehető legtöbbet merítettek a veterán ősökből. A második ziccert viszont kihagyták, a lehető legegyszerűbben támasztották fel a négyes áruszállító változatát.
A régi kishaszonjárműre egy puttonyt biggyesztettek, ami az idő múlásával elvesztette kissé esetlen jellegét, sokkal inkább vágyott különlegességgé éret. Eredetileg a Renault most is ezt tervezte, amit egy négy évvel ezelőtt közzétett sziluett is bizonyít, ám ezt nem lépték meg, pedig egyedülálló lehetett volna a piacon. Így csak a szokásos átalakítást végezték el a négyesen, a hátsó üléseket eltávolították, sík padlót és térelválasztó rácsot kapott. A raktér így 1045 literesre bővült, melynek hossza 1,2 méter. Adottságai miatt például pizzafutároknak vagy virágboltosoknak lehet jó választás, a 345 kilós terhelhetőséget gyorsan el lehet fogyasztani.
Műszaki téren nincs újdonság, az akkumulátor kapacitása 52 kWh, ami a gyártó szerint olyan 400 kilométerre elegendő, a teljesítmény pedig 150 lóerő. A Renault 4 Societe francia ára már ismert, ez nettóban számolva 11,5 milliós beugrót jelent.