Mustangot nyerhetsz idén az AMTS-en!
Elkészült az a Ford Mustang, ami akár a tiéd is lehet!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Duplán jól járhat egy szerencsés idén is az AMTS-sel, az élmények mellé - ahogy az már szokás - egy autót is kisorsolnak a látogatók között, méghozzá ezt a tuningolt Mustangot.
Elkészült az AMTS idei nyereményautója, egy ötödik generációs Ford Mustang
Rendszeres AMTS rajongóknak és az autós világban mozgóknak már nem meglepetés, hogy egy szerencsés idén is kap egy tuningautót, már ha persze vásárolt jegyet és ellátogatott a kiállításra. A kérdés csak az mostantól, hogy milyen autót is kap a szerencsés? Tuningoltat, mindenképp, a típus viszont minden évben egészen eltérő, tavaly például az Audi TT 20 éves évfordulója nyomán egy elsőgenerációs TT-t építettek át. Idén kicsit visszanyúltak az autózás gyökereihez, és az autóipar egyik legmeghatározóbb modelljét választották, méghozzá egy Mustangot. Nincs különleges indok mögötte, a szervezők egész egyszerűen azt szerették volna, ha az egyik legismertebb és legnépszerűbb autóért játszanának a látogatók, a Mustangot pedig minden nyelven megértik az emberek.
Idén a Toyo a fő szponzor, az abroncsok mellett a felniket is ők szállították, illetve a dekoron is rengeteg helyen látható a japán gumimárka
Utángyártott fényszórókat kapott, valamint Eibach futóművet és típusazonos, de magasabb felszereltséghez tartozó fékrendszert
A példány egy 2006-os, ötödik generációs modell, melynek motorja a kisebbik, egy 4,0 literes V6-os 210 lóerővel. Ha nem is a klasszikus izomautó, hangja mindenképp szép, és természetesen hátul hajt. Automata váltós és nagyjából 80 000 kilométert futott, nem volt törve és remek állapotban jutottak hozzá, ám a lényeg csak ez után következett. A karbantartás és a tuning négy napot vett igénybe, a budapestiek pedig láthatták is a folyamatokat, ugyanis a WestEndben épült idén is a nyereményautó. Kapott két első fényszórót, valamint egy teljes bodykitet, amely elég jól illik is az autó stílusához. Az egyik fő támogató idén a Toyo abroncsgyártó, ezért a dekor tematikáját is ehhez igazították. Idén sem fényezték, hanem fóliázták a nyereményautót, a megjelenés pedig igencsak összetett és látványos lett.
Szürke bőrkárpitot kapott, még a kormány küllőit is ebbe húzta a Bara Kárpit
A motoron nem, a futóművön viszont alakítottak egy keveset. Eibach rugókat és lengéscsillapítókat kapott, a 20 colos Momo felniket és a Proxes abroncsokat pedig a Toyo szállította, utóbbiakra versenyautó stílusban került fel némi plusz fehér feliratozás. A felnik mögött teljesen új féktárcsákat és féknyergeket láthatunk, előbbiek mart és luggatott példányok a jobb hűtés érdekében, utóbbiak pedig típusazonosak, a magasabb felszereltséghez voltak elérhetőek az autó gyártásakor. A teljes belső is átalakult, ahogy az lenni szokott, idén is a Bara Kárpit készítette az üléshuzatokat, melynek színét a külső dekorhoz igazították. A csomagtér is rejt izgalmakat, kiállítási autókban látható módon építették be a MacAudio hifirendszer két orbitális mélynyomóját, valamint a nyertes egy elektromos rollert is kap az autó mellé, hiszen az AMTS szervezői amellett, hogy a benzinzabáló autók rajongói, ugyanannyira az új technológiák mellett is állnak, valamint a környezettudatos közlekedés mellett. A rollernek saját helye van a csomagtartóban, valamint beépített töltőcsatlakozót is kapott, így az autóban tölthető a szerkezet.
Tisztességes hifirendszert és egy a csomagtartóban tölthető elektromos rollert is kap a nyertes
Az AMTS idén is a Hungexpo teljes területét elfoglalja (március 22-24. között) és az összes pavilonban számíthatnak a látogatók valamiféle kiállításra. A tuning szekció mellett idén is nagy százalékban érkeznek az új autók, melyek között az idén 100 éves Citroën lesz az ünnepelt és a PSA új márkájával, a DS-szel is nyit egy standot. A jelen és a jövő technológiáit természetesen az elektromos autók fogják képviselni és idén ezt a részleget a Volkswagen koronázza meg, méghozzá az I.D. Crozz tanulmányautóval. Ezek mellett természetesen idén is jelentős százalékban csodálhatunk majd veteránautókat, valamint lesz off-road szekció és ahogy az lenni szokott, a külső területen drift és gymkhana bemutatókat és versenyt fognak tartani. A Mustangért való játék nem bonyolult, a megvásárolt belépőjegyet kell majd bedobni a megfelelő urnába.
A 4,0 literes V6-os motorral szerelt Mustang automata váltós és persze hátsókerékhajtású








