Mutatjuk a BMW Angliában betiltott reklámját

A britek érthetetlen módon tiltották be a BMW legújabb reklámját

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Mi a gond azzal, ha egy reklámfilm a látványos és dinamikus vezetésről szól? A britek szerint ez felelőtlen közlekedésre utal, ezért betiltották a BMW reklámját.


A brit székhelyű hirdetési hatósághoz összesen három panasz érkezett a ráncfelvarrott BMW 3-as sorozat reklámjával kapcsolatosan. A nézők szerint túl veszélyes vezetési mód látható a képeken. A váltás, a gyorsan felfutó fordulatszámmérő és egy dinamikusabb gyorsítás úgy tűnik, hogy annak ellenére nem fért bele a tűrészónába, hogy a film elején a "profi sofőr, zárt tesztpályán" felirat is látható. A reklámot száműzték a képernyőről.
Hirdetés
Lehet, hogy Angliában ezzel kevesebb emberhez jut el a bajor gyártó, a betiltásról szóló hírrel viszont jól felhívta magára a figyelmet az egész világban. Nem kell aggódnia tehát a BMW-nek, talán még jót is tett ez a hírverés, ami sok hűhó semmiért alapon egy világraszóló reklámot generált nekik.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 11:33
    Permalink

    “UK területén valóságos küzdelem folyik a felelőtlen vezetés felszámolására”
    Már ebből is lehet következtetni, hogy mekkora felfogásbeli különbség van a balkáni és a UK közlekedésszakmai gondolkodás között.
    Végül is mire számít az ember a rezesovás, lézesjánosos, közigazgatási bírságos + 20km/h nyugodtan, belesütött a nap a szememben akkor már ölhetek autóval, hirtelen lelépett a zebrára, mehessek már annyival amennyivel, mert majd én tudom, stb..

  • 2017.10.28. at 11:33
    Permalink

    És ez pont így a véleményem most is. :-DDD
    Popsidra tegyél szűrőt, mert bűzlesz és károsítod a környezetet. Naponta, rendszeresen, nagy mennyiségű gázzal. Engem zavarsz.

  • 2017.10.28. at 11:33
    Permalink

    A UK területén valóságos küzdelem folyik a felelőtlen vezetés felszámolására és a “dinamikus” vezetésre sugalló reklámokat nem készítenek. Hajszálpontosan erről szól a TOP GEARben az a rész, mikor a VW Golfhoz készítenek reklámfilmet.

  • 2017.10.28. at 11:33
    Permalink

    “A nagy környezetvédő”? Muhaha…”Há’ jól megy, nem? De. Akkor meg?”:)

    Kempike minden nap más arcát mutatja. De érdekes módon mindegyikkel olyan utánozhatatlan módon képes pofára esni, mint senki más:)

  • 2017.10.28. at 11:33
    Permalink

    Csak a szokásos kekeckedő, oda szurkálgató, valamibe, valakibe feltétlenül kössünk bele, mert az egyszerűbb, mint gondolkozni típusú hozzászólás! A nagy környezetvédőtől (vagy hogy is jellemezted magad pár napja?) nem is vár mást az ember.

  • 2017.10.28. at 11:33
    Permalink

    [i]“A cél nélküli autózás rossz irány, de nagyon!” [/i]
    Istenem, de nagy a baj. Gondolom a szexről is ez a véleményed, amennyiben nem a gyermek nemzés a célja. Az egy rossz irány valóban, biztosan nem is csinálod. :-DDD

  • 2017.10.28. at 11:33
    Permalink

    Így is agresszivak a londoni BMW-sek, ettől a reklámtól még jobban felkapják. Mercisekkel, sportautósokkal nem készültek ilyen jelenetek Londonban: [url]https://www.youtube.com/watch?v=f5rKjJR7O9k[/url]

  • 2017.10.28. at 11:33
    Permalink

    Az egyik idétlen magyar reklámban meg a Rőnyos csaj mondja a pasijának, hogy mindegy hova menjünk csak autózzunk, autózzunk, autózzunk. A cél nélküli autózás rossz irány, de nagyon!

  • 2017.10.28. at 11:33
    Permalink

    Ez szerintem valami vírus marketinges reklámszöveg. Vagy nagyon legurult a felügyelet gyógyszere…
    A necces reklám valahol itt kezdődik: [url]http://autossagok.blog.hu/2015/07/14/reklam_kegyetlen_ford_ka[/url]
    Vagy ha jól sikerült necces reklám kell: [url]http://autossagok.blog.hu/2014/11/11/rav_4_reklam[/url]

    Mit kezdtek volna a britek (párdon, az Egybesült Királyság) a Clive Owenes szériával?

Vélemény, hozzászólás?