Nemhogy csúnyák és hasztalanok, veszélyesek is a crossover kupék
A Citroën dizájnfőnöke a kupészerű crossovereket kritizálja
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bár szÃvembÅ‘l szól, nem én szapulom a crossoverek kupéit, hanem Frédéric Duvernier, a Citroënek külsejéért felelÅ‘s dizájner. Szerinte sem ez a helyes út.
Az X6 stÃlust teremtett, de nem a legbarátságosabb és nem is a legcélszerűbb autóforma lett ez
A C4 Cactus atyja joggal kritizálja a prémiumgyártókat, hiszen az elmúlt években egy abszolút a nagyzolásra épÃtÅ‘ koncepciót majmolnak egymásról. Elég ha megnézzük a Mercedes-Benz GLE kupéját, amivel a BMW X6 már évek óta futó koncepcióját vették át. Az ötlet újrahasznosÃtsa persze nem új keletű, a BMW például házon belül is elsütötte még egyszer egy mérettel kisebben, Ãgy született meg az X4. Szépek? Praktikusak? Az elÅ‘bbi Ãzlés dolga, de a második kérdésre a válasz egyértelműen nem. A lejtÅ‘s tetÅ‘vonalú szabadidÅ‘-autókhoz képest a hagyományosabb felépÃtésű crossoverek napi használhatósága sokkal jobb. Nem is beszélve arról, hogy belÅ‘lük a hátrafelé kilátás már csak jellegükbÅ‘l adódóan sem a legjobb.
Az X4 egy X6 kicsiben, az GLE-vel meg megcsinálta a Mercedes a saját X6-osát. HódÃt a másolás a német prémiumgyártóknál
Frédéric Duvernier, a Citroën külsÅ‘ formatervezési vezetÅ‘je szerint ráadásul ez a műterepes, prémium dÃszkupékra jellemzÅ‘ megoldás egyenesen veszélyes is. Tolatókamera nélkül egy ilyennel tényleg nem vicces a rükvercben elindulás. Duvernier szerint már épp elég ebbÅ‘l a stÃlusból, Ãgy a francia gyártó biztos nem fogja elkészÃteni a saját klónját. Nem mintha a Citroën, mint tömeggyártó belezavarhatna a németek piacába, de 2017-re azért Å‘k is elkészÃtik a saját középkategóriás crossoverjüket. A Sanghajban bemutatott Aircross tanulmányukkal mutatták meg, hogy is képzelik el (naná, hogy meredek farral) ezt az új modellt.
A 6-os mindig ronda volt??? Ember, szemészetre kell menni… Az E24-esnél sosem alkottak szebb béemmvét és biztos vagyok benne, hogy már nem is fognak. Az egyetlen bömös, aminek minden porcikája gyönyörű.
A hatos kimondottan szép,a többi valóban ocsmány.
nem hiszem hogy komolyan kéne venni egy D kategorias tervezÅ‘ kritikáját… Savanyú a szÅ‘lÅ‘… Az ö termékei szerintem Design citrom dijat nyernének..
A mostani 5-ös, 6-os, 7-es szerintem ronda. 5-ösbÅ‘l az E 60 nagyon el lett találva, a 6-os mindig is ronda volt, az X3 olyan, mint egy béna kacsa, a 2-es meg maga a nevetség. Pár éve volt egy BMW reklám, aminek a szövege ez volt: “Meghajtott kereket kormányozni?”. Az idÅ‘k változnak és beálltak Å‘k is a sorba.
ez itt nem az Ãró olvasó szakkör .,!?:
Próbáltad már úgy, hogy a vesszÅ‘n kÃvül használsz más Ãrásjelet is? Netán tagmondatokat? Én kérek elnézést.
Meg az 5er meg a 6er meg a 7er meg az X5 meg az X3, sÅ‘t a 2es sem aránytalan darab. És elég sok lehetÅ‘ség van a szépÃtésre az árlistán. De akárhogyis, nem a PSA lenne az a márka amelyik jelenleg tanÃthatá a szépre…
Főleg,az ilyen bmw-ek,ilyen barmok,az utakon,az énképük,nagyarc lesz,csak ha kiszállnak,akkor lesznek kisfiúk,mert minden autónál,van erősebb és gyorsabb,de a biztonság többet jelent,ökörarcú!
Szerencsére az Ãzlésedért, ahogy mindenki másnak, magadnak kell helytállnod.
Mivel a BMW eladási számai szárnyalnak, szerintem te vagy kisebbségben ezzel a véleményeddel.
Szerintem pl. a BMW újra nagyon szép autókat gyárt. nekem sem tetszik mind, de pl. a kijelentéseddel egyáltalán nem értek egyet.
A BMW újabban olyan ronda autókat csinál, hogy úgy néznek ki, mint önmaguk kÃnai másolatai. Egyedül a 3 és 4-es szériák néznek ki jól. De a jelvény eladja az összeset. Mindezt BMW tulajként Ãrtam le.
Igaz, hogy csúnyák és hasztalanok, de a Lexus is meg fogja csinálni a sajátját, ez biztos. Mert bár nincs meghÃvva, de Å‘ is szeretne a német buliba beszállni, mint japán vendég.:)
Az vicces volt hogy Frakfurtban egy egész külön standjuk volt. Csak az autók hiányoztak róla. Viszont a dekor nagyon szép volt…
Attól, hogy nem ismered, még létezik. 😀
Pedig a DS4 errÅ‘l volt hÃrhedt. Eleve a DS4 után nekem ne hadováljon Citroënes praktikumról.
A DS5nél meg csak simán elrejtették egy szokatlan helyre….
Azért lenne szégyenlÅ‘s sarokbatérdelés, ha a Citroennél is minden modellhez társÃtanánk egy üzenetet… Inkább nem adok tippeket, de jelentkezzen már valaki, aki szerint az Aircross-ból jó a kilátás hátrafelé kamera nélkül 🙂
FormatervezÅ‘ a csávó, nem belsÅ‘ épÃtész. 😀
Amúgy én egyetértek vele.
Mondja ezt az a márka tervezője, amelyik képes kihozni wannabe prémiummodellt öt ajtóval de lehúzható ablak nélkül? :)))
Amúgy az Aircross study tényleg dögös lett, még abban lehetetlen szÃnben is…. A PSA hozta el a két legvagányabb tanulmányt Frankfurtba…[url]http://autossagok.blog.hu/2015/10/07/uzenet_az_agynak_az_utolso_napon_es_hetvegen_ne_menjen_az_ember_autoszalonra[/url]
A “kiváló” germán mérnököknek üzenném, hogy azért van még parlagon heverÅ‘ kategória bÅ‘ven: például nincs kabrió kombi, sportkocsiba oltott haszongépjármű(pl. Porsche 911 Van), pickup-kupé, luxus kisautó(az Aston Martin Cygnet mintájára)…a lehetÅ‘ségek végtelenek. Kapjatok a micsodátokhoz, Fritzek, aztán gyerünk dógozni!:)