Külsejével a márka nagy-autójára, az Altimára emlékeztet a Sunny
A Nissan és a kínai Dongfeng Motors 2003-óta gyártja közösen a helyi piac számára a Sunnyt. A most frissített verzió külsejével a Nissan Észak-Amerikában népszerű nagy-autójára, az Altimára emlékeztet, belsejében azonban egyértelműen felismerhetőek az európai piacra nemrég érkezett
Nissan Micra elemei, a műszerfal, a kormánykerék és az egyedi középkonzol is onnan való. Vélhetően az elöl MacPherson, hátul csatolt lengőkaros futóművek is a Micráéhoz hasonlóak, a padlólemez azonban egyértelműen nyújtott tengelytávú. A Sunny-val a Nissan a fejlődő országok 30 év körüli, fiatal családapáit célozza. Az elsőként jövőre, Kínában megjelenő négyajtós további 170 országban is megjelenik majd. Egyelőre csak találgatni lehet, hogy Kelet-Közép-Európának, illetve Magyarországnak jut-e majd belőle, de a hazai piacot ismerve egyértelmű, hogy lenne rá kereslet. A kínai Sunnyt 1,5 literes, hengerenkénti két befecskendezős, 109 lóerős benzinesével és fokozatmentes automata váltójával kategóriája legtakarékosabbjának ígérik. Nem csupán szerény étvágyával, árával is megnyerő, a kínai árak átszámítva 2,5-2,8 millió forint közöttiek.
Műszerfala alapján egyértelműen Micra-származék a tágas utas- és csomagteret ígérő Sunny