Nehéz évet tudhat maga mögött a hazai újautó-piac. Több tényező is hátráltatta az eladásokat, ám néhány márka így is szép eredményeket tudott elérni. A legszebbet a Toyota.
Egy többemeletes parkolóház legfelső szintjére vezette és parkolta le önmagát egy Xiaomi SU7, sofőrje már az alsó bejáratnál elhagyta az elektromos szedánt.
Később vezeti be az olcsó elektromos kisautóját a Volkswagen a tervezettnél, mert a lazább Európai Uniós szabályozás miatt tovább gyárthatnak belsőégésű motoros kisautókat - más kérdés, hogy ezzel jelentős hátrányba kerülhetnek a konkurenciával szemben.
Már az év első hetében kiugró gyorshajtást rögzítettek a rendőrök, ugyanis Nógrád vármegyében egy szürke Ferrarit 226 km/órával fotózott le a traffipax.
Haladni kell a korral, éppen ezért a Magyar Közút is egy ideje nem csak a nagyobb közösségi portálokon van jelen, de a TikTokon is rengeteg tartalmat tesznek közzé, most pedig összegyűjtötték a múlt évben melyek voltak a legnépszerűbbek.
Mi sem mutatja jobban, hogy mennyit fejlődött a technika, mint mondjuk az, ha ennek a 2006-ban gyártott Volkswagen Polónak a végsebesség-tesztjét egy modern, turbós kisautó próbálkozása mellé tesszük: íme a háromhengeres élmény, 18 évvel ezelőttről.
Egy darabig el sem hittem, hogy a Kia valóban ebben a formában küldi piacra az EV9-et. Nem feltétlenül Európa a fő piaca, de a saját szegmensében jó ajánlat.