Tovább csökkentek az újautó-eladások Magyarországon, ám a részletes adatokból ennél jóval több derül ki: az olcsóbb márkák és modellek rendre visszaesést produkáltak, míg a drágább autókból ugyanannyit vagy akár még többet is sikerült eladni itthon.
A kereszteződés a mindennapi közlekedés egyik levgveszélyesebb eleme, hiszen elég egyetlen rossz mozdulat, és könnyen meglehet a baj. De melyik megoldás számít a legjobbnak?
A feleségének vett 300 lóerős Volksvagennel száguldozott egy sofőr Budapest belvárosában a két ünnep között, pechére viszont egy civil rendőrautó előtt rúgta el, így a büntetés sem maradt el.
A szlalommal még úgy ahogy megbirkózott a Lexus villanyautója, ám a jávorszarvasteszt feladta a leckét, a végeredmény pedig nagyban függ attól, hogy éppen melyik módba állítja a sofőr az autót.
Egy veterán pick-upban és egy izomautóban nem sok közös vonás szokott lenni, legfeljebb annyi, hogy ugyanaz lehet a gyártójuk. Egy önjelölt autóépítőnek ennyi épp elég is volt, hogy megalkossa a Ford Mustang-F100-öszvért.
A jogosítványszerzés Magyarországon talán a kelleténél is egyszerűbb, éppen ezért sokan ugranak neki, de akad olyan, aki 23-szor is próbálkozott, és találni olyat is, aki 89 évesen határozza el, hogy szeretne a vezetés örömének hódolni.
Az Egyesült Államokban a biztosítási ügyek adataiból kiindulva megállapították, milyen különbségek vannak az autómárkák között az óvatos vagy a felelőtlen sofőrök gyakoriságát tekintve.