A kínaiak térhódítása mentheti meg Európában a kisautók piacát, hiszen mióta egyre több új márka érkezik az öreg kontinensre, úgy szaporodnak a nagyobb márkák ígéretei a megfizethető villanyautók kapcsán.
Valószínűleg túl sok videojátékkal játszott annak az Audinak a sofőrje, akit a brit rendőrség munkatársai akartak félreállítani. Az autós több percen keresztül menekült, leszorítva a szembejövőket - csak a szerencsén múlt, hogy nem történt tragédia.
Ami Magyarországon a Škoda Octavia, az az Egyesült Államokban a Ford Explorer, legalábbis ami a rendőrság járműállományát illeti. A hatóságok annyit rendeltek belőle, hogy 2024-ben kizárólag ők kapnak hibrid hajtással a terepjáróból.
Sajnos még mindig sokan azt gondolják, hogy az ötvenes tábla valamint a lakott területre figyelmeztető jelzés csupán dísznek van, és országúti tempóval közlekednek a házak között. A rendőrség ezúttal Pest vármegyéből mutatott elszomorító képcsokrot.
Angol sajtóértesülések szerint már pénteken bejelentheti a Nissan, hogy két modellből is villanyautót készít, a britek pedig már azt is tudni vélik, hogy hol fogják gyártani az elektromos járműveket.
A vételre kiszemelt autót "elfelejtette" visszavinni a tulajdonosnak, néhány nappal később egy járőrkocsit zúzott le a lopott autóval egy kábítószeres befolyásoltság alatt álló férfi, majd a baleset után még megpróbált elszökni a rendőrök elől.
A kedvenc orosz műhelyünk ismét megcsinálta a műsort: ezúttal fából készítettek dugattyút a Zsiguliba. Vajon meddig bírják a kőrisből esztergált belsőségek az ezerkettes motorjában?
A japán márka még mindig az egyik piacvezető gyártó hazánkban, ez pedig a számos egyéni megrendelés mellett a céges vásárlások is elősegítik. De miért ilyen népszerű a flottavásárlók körében a Suzuki?