Az újragondolt Peugeot munkásautók után az Opel és a Citroen is megmutatta a saját haszonjárműveit, amelyek az oroszlános márka autóihoz hasonlóan ugyancsak mutatósak.
A Mercedes-Benz maga az E-osztály, ahogy az E-osztály maga a Mercedes-Benz: vajon a D-szegmens egyik bajnokának új generációja képes megtalálni az egyensúlyt a digitalizáció és az elődök hagyatéka között?
Közel 20 évesen is simán hozza a 300 km/óra feletti tempót a BMW M5-ös kombija a német autópályán, a végsebessége pedig még a kilométerórát is meglepte.
A Peugeot munkásautói életciklusuk feléhez értek, így a márka alaposan felvarrta a ráncokat, de a kozmetikai módosításokon túl a legnagyobb testvér új hajtásláncot is kapott.
Egy felmérés szerint a legtöbb autós elkerülné az M0-s körgyűrűt, amennyiben a teljes szakaszra matricát kellene váltani a jövő évtől, ez pedig egyben azt is jelentené, hogy a fővárosban a mostaninál is nagyobb torlódások alakulhatnak ki.
Ázsia kedvéért újra belevágna az egyterű modellek gyártásba az Alfa Romeo, a magas profittal kecsegtető luxusjárművek hazájától távol népszerűsíthetnék az olaszokat.