Az extravagáns kínai villanyautó papíron még a Porsche Taycannál is erősebb, azonban valamivel nehezebb is, így minden lehetőség adott egy kiélezett versenyre a feltörekvő márka, és a német prémiumok között.
Megelégelte az MKIF, hogy rendszeresen nekiütköznek a figyelmetlen autósok a munkavégző járműveknek, így kísérleti jelleggel kamerákat szerelnek a járműveikbe.
Az autómárkák értékét általában az eladásaik száma, az általuk feltalált innovációk, vagy a hatalmas kereslet tornázhatja az egekbe. Jelenleg azonban egy európai szemmel nézve ismeretlen márka számít a harmadik legértékesebbnek a piacon.
Alig másfél órát töltöttem a világ második legkisebb országában, ahol a budapesti éjszakai autós élet ritkaságai parkolnak mindenfelé hétköznap délelőtt, mint egyszerű járművek. Íme a képgyűjteményem Monacóról, ahol nem nagy kunszt Ferrarival járni!
Idén ismét megtartja a Ford a Driving Skills for Life eseménysorozatának magyarországi állomását a Pólus Centerben. Az ingyenes tréningre már jelentkezhetnek a fiatalok.
Hatvan hangszóróval, neonfényekkel, és egy beépített keverőpulttal bolondították meg a Toyota buszlimuzinját, az eredmény mintha az egyik videojátékból szökött volna.
Új csúcsváltozatot mutatott be a Porsche a Cayenne városi terepjáróból, amelynek beszédesen a Turbo E-Hybrid nevet adták, és még a villanykorszak beköszönte előtt egy mutatós V8-ast pakoltak a motortérbe.
Az autósokat igencsak megosztja a budapesti biciklisávok kérdése, a fővárosi közútkezelő pedig elárulta, pontosan mennyibe kerültek a pollerekkel védett biciklis sávok.