Ráncfelvarrással együtt kap hibrid hajtást a Renault Megane
Félidőhöz érkezett a Renault Megane, plug-in hibrid is kapható lesz a francia kompaktból
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egyliteres motor kerül a Megane orrába, jön a plug-in hibrid hajtás, de a dÃzel is marad a kÃnálatban.
Komoly célt tűzött ki magának a Renault: 2022-re kereken 20 elektromos meghajtással (is) rendelkezÅ‘ modellt szeretnének kÃnálni, ennek a koncepciónak a része az idén frissülÅ‘ negyedik generációs Megane is. A Koleoshoz hasonlóan nem várható radikális külsÅ‘ változás, ugyanis a Megane 2016-os megjelenése óta nem változott a Renault formanyelve, Ãgy várhatóan csak elöl és hátul várható kisebb módosÃtás, a tesztelés alatt álló prototÃpus oldalát nem is álcázták. A legnagyobb változás a hibrid hajtás megjelenése lesz, az egy számmal kisebb Clióval ellentétben nem öntöltÅ‘, hanem plug-in hibrid hajtás kerül az alsó-középkategóriás modellbe, melyet egy turbós benzinessel fognak kombinálni, ám azt még nem tudni, hogy a valaha volt legkisebb Megane-ba kerülÅ‘ motort, ami egyliteres egység lesz, vagy a Renault-Daimler fejlesztésű 1,33 literes blokkot fogja kiegészÃteni az elektromos hajtás. Nem hivatalos források szerint a hibrid változat kuplung nélküli váltót kap, de nem a hagyományos fokozatmentes CVT váltó kerül a benzin-elektromos Megane-ba.
A Renault célkitűzésének elérésében a Megane mellett a Captur második generációja is segÃteni fog, melybe szintén a Megane hibrid hajtáslánca kerülhet. A hajtásláncok mellett a beltérben jobb anyagokat, átdolgozott infotainment rendszert és új biztonsági segédeket Ãgér a Renault. Az új Megane várhatóan 2020-tól lesz kapható, a tÃpus premierjére várhatóan szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon kerül sor.