Rég nem látott magasságokban az Alfa Romeo

Komoly sikereket ért el az Alfa Romeo, nem meglepő módon a Juniornak köszönhetően

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Erősen kezdte az évet az Alfa Romeo, ez pedig főként az új modell megjelenésének köszönhető. Mutatjuk, mennyi fogyott belőle!

Az Alfa Romeo modellpalettája az elmúlt időszakban igencsak korossá vált, hiszen jó pár éve nem mutattak be teljesen új modellt. A Junior érkezése viszont mindezt megváltoztatta, amely erősen nyitott a globális piacon. Több mint 36 ezret szállítottak le belőle, ennek 18 százaléka pedig tisztán elektromos hajtáslánccal került a tulajdonosához. Csak márciusban több mint 8700 személyautót értékesített a márka, ezzel 2019 júniusa óta a legjobb hónapot zárták, sőt, az elmúlt 7 esztendőben a legnagyobb piaci részesedést könyvelhették el Európában. Globálisan is szép számokat produkáltak, ugyanis 29 százalékkal tudták növelni az eladásaikat 2024 azonos időszakához képest. Ha a Stellantison belüli házi versenyt nézzük, akkor az Alfa még "büszkébb" lehet magára, ugyanis az első negyedévben kizárólag az olasz kötődésű gyártó tudta növelni az eladásait az Európai Unióban, az összes többi a konszernhez tartozó márka mínuszban zárt - legalábbis az ACEA adatai szerint. A márka egyébként a közeljövőben tovább fiatalítja a kínálatát. A Stelvio új nemzedéke a hírek szerint nyáron érkezik, de már néhány fotó kiszivárgott róla. Emellett a Giulia jelenlegi generációjának is meg vannak számlálva a napjai, viszont itt sokkal markánsabb változás lesz, ugyanis a szedán kasztni helyett az új már crossoverként kerül a kereskedésekbe - utóbbi esetében kérdés, hogyan reagál majd erre a piac.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?