Sátortetős retró furgon a Citroëntől

A Citroën Type Holidays a küllemével tűnne ki a furgonok mezőnyéből

Több szempontból is túlmutat önmagán a Citroën frissen leleplezett furgonja, amely nem csak egy utalás a múltra, de egy érkező termékcsalád előfutára is egyben.

A Citroën Type Holidays küllemében a márka egyik legnagyobb sikertörténetét, a Type H-t idézi a szürke, konzervdoboz szerű megjelenésével, melyet az olasz Caselani alkotott a franciáknak. A márka szerint manapság egyre nagyobb igény formálódik a lakóautós életformára, így az utazás szabadságát szem előtt tartva alkották meg a Type Holidays tanulmányautót.
Hirdetés
Egy lakóautó esetében még hangsúlyosabb az utastér kialakítása, mint egy személygépjármű esetében, hiszen ezekbe az utasok akár hetekre is beköltözhetnek, így nagyon fontos, hogy minden kéznél legyen. Természetesen adott minden, ami ebben a kategóriában szinte kötelező eleme a járműnek: az első két ülés álló helyzetben a fülke felé fordítható, a Type Holidays belsejébe főzőfülkét, mosogatót, és hűtőszekrényt is pakoltak, valamint a felnyitható, illetve a hátsó üléspadba is építettek egy kétszemélyes ágyat. Emellett természetesen rengeteg tároló egységet is kialakítottak a lakóautóban, így a poggyászok miatt sem kell aggódni. A Citroën egyelőre nem részletezte, hogy milyen hajtáslánc dolgozik az autóban, viszont tanulmányautó lévén talán ez megbocsátható a franciáknak, ahogyan arról sem beszéltek egyelőre, hogy mikor kerülhet a kereskedésekbe a Type Holidays. Annyit azonban elárultak a düsseldorfi Caravan Salonon bemutatott autóról, hogy a jövőben biztosan érkezik egy Holidays elnevezésű termékcsalád.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2023.08.25. at 16:39
    Permalink

    Amíg a Caselani mutogatta addig jó poén volt, így hogy a Citroen a nevére veszi már nem.

    Amúgy megint nem értem a Stellantis márkastratégiáját – a 3 furgonmárkájuk közül messze a Citroenből adják el a legkevesebb lakóautót, miért épp az kap plusz marketingbüdzsét ilyen modellekre a Ducato helyett? Arról nem is beszélve, hogy a Jumpy/Jumper pár éve sokkal-sokkal jobban nézett ki Type H köntösben, mint a SpaceTourer, ennek már nagyon mesterkélten áll a trapézlemez.

Vélemény, hozzászólás?