Szúrófény és szélesítés: ilyen is lehet egy vagány Mini

A JCW modellekre a Deus Ex Machina divatmárka tette fel a pontot

Folytatódik a Mini és az életmódmárka együttműködése, a Nürburgringre szánt Cooper után két újabb kisautót alakítottak át.

A Mini gazdag versenymúltjából merített ihletet a Deus Ex Machina a két vállalat közötti keresztmarketing keretében. Egy ilyen együttműködésnél szükség van közös pontokra, ebben az esetben a kreativitást és az egyediséget tűzték zászlajukra. A két Mini vitathatatlanul ötletes és egyedi, mivel csak egy-egy példány készült belőlük. A Skeg nevű változaton a sárga, a szürke és a fekete dominál, a szárny és a versenyfelnik jól illenek a Minihez, az arra fogékonyaknak bejöhet a szegecseket bátran megvillantó szélesítés. Az autó orra elég letisztult és zárt, ami az elektromos mivoltának köszönhető. A polgári nevén John Cooper Works E 258 lóerős, a 0-100 5,9 másodpercig tart. Az akkumulátor 49 kWh-ás, ami nagyjából 350 kilométert bír, ha a sofőr képes uralkodni magán. A Machina egyértelműen a ralis múltra utal, a géptető piros fényezése és a kiegészítő fényszórók elé nem nehéz odaképzelni Monte Carlo kanyarjait. A szélesítések alá szuszakolt spéci kerek itt is felbukkannak, van szárny és splitter is, hogy teljes legyen a csomag. Ez egy autentikus brit Mini az oxfordi üzemből, azaz benzines, az elektromos kizárólag Kínában készül. A kétliteres turbós blokk 231 lovas, a gyorsulás 6,1 szekundum, a váltó hétfokozatú duplakuplungos. A gyári modellek kevésbé látványosak, de megvenni csak ezeket lehet, az elektromos indulóára 16,77, a benzinesé 13,77 millió forint.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?