Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Három japán márka együttes erővel dolgozik kétüléses, belső égésű motoros kabriók fejlesztésén.
Egyes sajtóipari értesülések szerint a Suzuki a Toyotával és a Daihatsuval közösen kétüléses kabrió modellt fejleszt, amely 2027-ben akár hozzánk is megérkezhet. A nyitott tetős karosszéria nem lenne újdonság a Suzuki modellpalettáján, hiszen 1991 és 1998 között már kínáltak ilyet Capuccino néven, igaz ezt csak és kizárólag Japán belpiacán, ráadásul a kei car kategóriában.
A fotón a Daihatsu Vision Copen Concept, amelyre minden bizonnyal a Suzuki Capuccino alapja is lehet
A japán Response jelentése szerint az új kabrió is Capuccino néven kerülhet a kereskedésekbe, viszont jóval nagyobb lesz mint "elődje". A portál 3,90 méterre teszi az autó hosszát, a tengelytávját pedig 2,41 méterre. Mindez rendkívül közel áll a Daihatsu két évvel ezelőtt leleplezett kabrió tanulmányához. A Vision Copen Concept 3,83 méter hosszú, a tengelytávja pedig 2,41 méter.
A már említett Daihatsu Vision Copen Concept hátulról
Az erőforrás minden bizonnyal a Toyotától érkezik majd 1,3 literes, turbós, háromhengeres benzinmotor formájában 120 és 150 lóerő közötti teljesítménnyel. Alternatívaként akár 1,6 literes, négyhengeres szívó blokk is bekerülhet a palettára, ám erről egyelőre nincs több információ.
Valószínűleg az újdonságba digitális műszeregység kerül, de a multimédiás érintőképernyő sem fog lemaradni
Még nincs hivatalos bejelentés a Suzuki részéről, így a külsőt illetően sem érdemes találgatni. Mégis akad, aki már erről is sejt információkat. A Carscoops szerint a Capuccino a Swifthez hasonló frontrészt kaphat, viszont nagy kérdőjel, hogy kemény- vagy vászontetővel érkezik a Suzuki kétülésese.