Új csúcsváltozatot kap a legszebb Range Rover

A Range Rover Velar kínálatának legjobb felszereltségi szintje mostantól a HST

A legstílusosabb vonásokat és néhány egyedi részletet válogattak össze a Range Rover Velar HST-hez, amitől persze jelentősen megnőtt az ára is.

Bár már kezd korosodni a Range Rover Velar, szépségéből mit sem veszített. 2018-ban a Világ Év Autója versenyben dizájndíjat kapott, úgyhogy miért is változtassanak azon, ami működik? Az angol kupé-SUV sportos eleganciája szolidabb megjelenést ad, mint a BMW X6, lassabban lejtő tetővonala miatt pedig praktikusabb, mint mondjuk a Mercedes-Benz GLE Coupe. A Land Rovernek viszont nem megy annyira jól, mint német riválisainak, úgyhogy modellfrissítésre most nem telt, de jött helyette egy új csúcsváltozat.
Hirdetés
A Velar HST a hathengeres, 400 lóerős benzinessel vagy 300 lóerős dízellel kérhető, mindkettő lágy hibrid erőforrás. Előbbi eddig is megtalálható volt a kínálatban, így teljesítménybeli fejlődést nem jelent az új HST felszereltség, továbbra is 5,5 másodperc alatt abszolválja a 100 km/h-s sprintet. Viszont megjelenésében exkluzívabb, világosszürke fényezése csak ehhez a kiadáshoz jár. Szép kontrasztot adnak ennek a 21 colos, dupla Y-küllős, fényes fekete felnik, valamint az ugyanilyen árnyalatú tetőpanel és az A-B-C-oszlopok. A fekete részletek ezeken túl is folytatódnak, a HST része ugyanis a Black Pack, a hűtőmaszkon kívül például a visszapillantók is sötétek. A fekete színek a beltérben is dominálnak a bőrhuzatokon és a zongoralakk díszbetéteken. A luxus kényelmet a panoráma napfénytető és a sötétített ablakok teszik teljessé. Műszakilag is fejlett a Velar HST, alapáron jár hozzá az adaptív légrugózás, ami szenzorokkal figyeli az utat, és mindig a leginkább megfelelő rugózási beállításokat alkalmazza. Persze át is vehetjük az irányítást a számítógéptől a szabadon beállítható vezetési üzemmódokkal. Mindezeken felül a modellpaletta alsó részén is újdonság lép színre, a Velar Edition ugyanis a legkisebb, négyhengeres dízel és benzines motorokhoz elérhető legmagasabb felszereltségi szintet kínálja. Itt nincs exkluzív külső fényezés, de alapáras a fekete felni, bár 21 helyett 20 colos. Mindkét kiadásnak elkérik viszont az árát rendesen: a lehető legolcsóbb konfigurációhoz mérten az Edition 30%-kal drágább, a HST pedig pedig több mint másfélszer annyiba kerül - utóbbi itthon már 35 millió forint körüli árat jelent, és persze a HST még tovább extrázható.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?