Hasonlít rá, de ez nem egy Defender
Egyelőre még ismeretlen név itthon az Ineos, ám a brit terepjáró márka modelljeit hamarosan láthatjuk Magyarország útjain is. Országunk egyike azon 160 helyszínnek, ahol rövidesen elindul a terepjárók forgalmazása. Az Ineos tervei szerint 2022 végére világszerte több mint 50 országban egy 200 értékesítési és szervizközpontból álló hálózattal fog rendelkezni a Grenadier számára.
Nyáron indul a forgalmazása itthon
Az Ineos hivatalos magyarországi partnere a Gablini cégcsoport. A szalon (Budapesten) a nyár folyamán nyitja meg kapuit a leendő ügyfelek előtt. A cél pedig az, hogy a magyarországi ügyfelek számára elérhető távolságra legyen hivatalos márkaszerviz. A Gablini cégcsoport részese a szervizhálózat gerincét alkotó partnereknek, további területi lefedettséget pedig az egyedileg kiválasztott szervizek biztosítanak majd. "
Több mint egy éve fáradhatatlanul dolgozunk azon, hogy olyan kereskedelmi partnereket találjunk, akik osztoznak a Grenadier iránti lelkesedésünkben és várakozásunkban" - mondta Klaus Hartmann, az INEOS Automotive európai vezetője. "
Megértik a 4X4-felhasználókat és igényeiket, valamint bizonyítottan kiváló ügyfélélményt nyújtanak.”
[BANNER type="1"]
Hamarosan kiderülnek az árak is
Az Ineos Grenadeir teljes műszaki specifikációja és ára április végétől lesz elérhető Magyarországon, rendelés leadására pedig várhatóan májustól lesz lehetőség.
Terepet is adnak a terepjáró mellé? Mert az ugye errefelé nem nagyon van.
Pedig a magyar utak elég terepet adnak, nem? 🙂
Majd lesz 17-20 millió az induló ára…
Erre nagy szükség volt… tényleg… ez hiányzott a magyar piacról, a magyar alföldről. Egy noname angol terepjáró márka.
Persze mindjárt jön valaki és lehurrog, hogy milyen tudatlan vagyok, mert ez egy híres, nagy multú angol márka…. leszarom.
A terepjáró = Land Cruiser
Kivételesen nem vagy tudatlan, az INEOS egy fiatal műanyag- és vegyiáru gyártó amely a nagy olajcégek lefingott nyugat-európai finomítóit és vegyi üzemeit vásárolta fel és fordította gyümölcsözővé – brit szokáshoz híven természetesen rengeteg adóelkerüléssel és offshore céggel teletűzdelve. A Toyota belterek épp úgy tele vannak INEOS műanyagokkal, mint bármely más autógyártóé, a cég mögött álló csávó egy afféle közepesen arrogáns milliárdos, kicsit mint Elon Musk vagy Richard Branson aki szereti a fényűző vízióiba ölni a cég pénzét, mint pl. a kerékpásport vagy itt az autógyártás (pontosabban a brit járműipar és a Defender feltámasztása).
Amit érdemes hozzátenni, Sir Ratcliff a brexit nagy hívője volt, aki büszkén hirdette, hogy az EU majd majd térden állva könyörög a brit piacért.
Aztán valahol a szánalmas színjáték vége felé jelentette be hogy a büszke brit autót a tervekkel ellenében a Smart francia üzemében szerelik majd össze.
Nem ő volt az első ilyen bort iszik vizet prédikál brexiteer, de ez volt a leglátványosabb, mert az EU-ba költözött. Van az a pénz aminél inkább hagyja a fenébe a populista nacionalizmust…