Pénteken váratlan hírek érkeztek a Ferrari garázsából, az olaszok bejelentették, hogy Carlos Sainz egészségügyi okok miatt nem tud részt venni a hétvége folytatásában. A helyét a mindössze 18 éves Oliver Bearman vette át, a rajt előtt pedig mindenki azt latolgatta, mire mehet a fiatal brit a 11. helyről startolva a versenyen. Az autók még fel sem álltak a rajtrácsra, az egyik Alpine máris technikai gondokat jelentett, és bár Gasly elindult, már az első kör végén ki kellett jönnie a boxba a váltó meghibásodása miatt. Az élmezőny ezzel szemben gond nélkül eljött, Verstappen esélyt sem adott a mellőle rajtoló Leclerc-nek, akit majdnem Pérez is megelőzött a piros lámpák kialvása után. A 4. körben viszont már nem tudta visszaverni a mexikói támadását, és az egyenesben könnyűszerrel ment el a Red Bull mellette. A másik Ferrariban Bearman a lágy gumi adta előny ellenére beszorult Tsunoda mögé, aki kőkeményen védekezett ellene.
A negyedik szaúdi verseny hű maradt rövidke történelméhez, és mindössze 7 kört kellett várni, hogy az Aston Martin biztonsági autót a pályára kelljen küldeni egy Aston Martin miatt, ugyanis Stroll a bal elsővel megütötte a falat, majd nyílegyenesen száguldott a techpro fallba, miután a törött felfüggesztés miatt irányíthatatlanná vált az autója. Verstappen vezényletével a mezőny nagy része a boxutca fele vette az irány, aki mögött Pérez szándékosan visszalassított annyit, hogy a csapat kényelmesen ki tudja cserélni mindkét autón a kerekeket, ám a taktika visszafelé sült el, és a két Red Bull közé befurakodott Hamilton, míg a vezetést Norris vette át, aki nem jött a pitbe.
Az újraindításra a 10. körig kellett várni, Verstappen azonnal támadásba lendült, ám első próbálkozásra nem tudta megelőzni Norrist, aki remekül indított, ellenben Leclerc azonnal visszavette Piastritól a boxban elvesztett pozíciót. Kicsivel hátrébb a keményekre váltó Bearman is nagy nehezen átvergődte magát Tsunodán: az újonc brit ügyes manőverrel utasította maga mögé az RB-t az egyes kanyarban. A 12. körben aztán Verstappen megelőzte Norrist, aki valószínű ekkor már nem emiatt aggódott, hiszen a toronyban a rajtját jegyezték kiugrás miatt, amit a mellőle induló Russell is jelentett korábban, de a mögötte érkező Pérez sem lehetett nyugodt, aki ellen vizsgálatot is folytattak, mert a csapat ráengedte Alonsóra még a biztonsági autós időszak alatt.
Leclerc a 15. körben tovább folytatta a boxban elvesztett helyek visszaszerzését, és Hamiltont is maga mögé utasította, akit korábban Pérez előzött. A mexikóinak ez kevés vigasz lehetett, hiszen időközben megszületett a döntés az 5 másodperces büntetéséről veszélyes kiengedés miatt. A Ferrari nem csak monacói versenyzője miatt örülhetett, ugyanis a 38-as rajtszámmal versenyző Bearman megelőzte Zhou Sauberét is, így már a pontszerző helyek egyikén haladt.
A futam féltávjának teljesítése után Verstappen több mint 6 másodperces előnyt autózott ki az élen, és jobb híján a leggyorsabb körökkel szórakoztatta magát. Mögötte már a csapattársa érkezett, aki időközben megelőzte Norrist, a létfontosságú manőver után pedig el is húzott több mint 5 másodpercre. A britnek nagyobb gondja is akadt ennél, hiszen Leclerc utolérte a keményebb, de frissebb keverékű abroncsokon, és a 26. körben át is lépte, így Bahreinhez hasonlóan ismét egy Ferrari körözött a két Red Bull mögött. A másik McLarenben Piastri próbálta hosszú körökön át megelőzni az 5. helyen száguldó Hamiltont, viszont nem tudott annyival gyorsabb lenni, hogy ezt kivitelezze.
Csupán a verseny utolsó harmadában kezdett kirajzolódni, hogy azok jártak jól, akik a biztonsági autós periódus alatt álltak ki kereket cserélni, hiszen a kint maradó Hamilton hiába haladt a verseny jelentős szakaszában az ötödik helyen, a 37. körben megejtett cseréje után csak a 9. helyre jött vissza, míg az előtte köröző Norris is csak Bearman mögé jött vissza. Az élen eközben nem sok változás történt, Verstappen már 8 másodperccel vezette a mezőnyt, a két energiaitalos autó mögött pedig Leclerc több mint 12 másodperces hátrányt szedett össze.
Verstappen Bahreinhez hasonlóan magabiztos győzelmet aratott, ám ezúttal a leggyorsabb körről, mögötte Pérez futott be másodikként az öt másodperces büntetése ellenére is. A dobogó legalsó fokára ezúttal is egy Ferrari állhatott, viszont most Leclerc pezsgőzhetett a bikásokkal, és még a leggyorsabb kört is bezsebelt. Negyedikként Piastrit intette le a kockás zászló, mögötte az egyetlen talpon maradt Astonnal Alonso futott be. Őt követte Russell, majd meglepetésre sem Norris, sem Hamilton nem tudta megelőzni a Ferrari beugróját, így Bearman a hetedik helyen futott be élete első versenyén. A két brit mögött némi meglepetésre Nico Hülkenberg vitte haza az utolsó pontot.
A bajnokság állása két forduló után: