SUZUKI Jimny 1.3 JLX 1999 - 36 100 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1999
Típus
SUZUKI Jimny 1.3 JLX
Felszereltség
Belső visszapillantó tükör, éjszakai-nappali állással; Belülről nyitható üzemanyagtankfedél; Biztonsági öv: állítható magasságú elöl; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Fűtés-szellőzés: belső levegőkeringető rendszer; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Katalizátor; Kesztyűtartó: zárható; Középkonzol; Központizár; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Olvasólámpa elöl; Pohártartó elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 2 hangszóró]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szélvédőüveg hátsó: fűthető; Szépítkezőtükör az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Szivargyújtó elöl; Tetőcsomagtartó sín; Ülések hátul: osztható; Ütközésvédelem: oldalsó merevítés az ajtókban; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
36 100 km
Vezetett km
36 100 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Mivel igazi terepjárónak szánták – alváz, kapcsolható 4x4, felező stb.) strapabírása, megbízhatósága átlagon felüli (legalábbis a Budapest és agglomerációja kátyúin való „terepezésre” pont ideális a túlméretezett futóműve). Tizenkét év alatt 37.000km nem sok, de az szinte mind télen (sózott budapesti és havas pilisi utakon) került bele, ezért meglepő, hogy még mindíg az eredeti kipufogó rendszer van alatta. Kis méretei miatt a válltér nekem (105kg) kicsit szűk, viszont a pedálrend kifogástalan, bakancsban is kényelmesen vezethető. Ugyanakkor éppen a kis méretei miatt a belvárosi kis utcákban jól elfér nagy az előnye, még egy mai kiskategóriás (Corsa, Clio stb.) autóval szemben is. Ha az ember nem ijedős és nem sajnálja lehet vele gyorsan is menni: sík úton, óra szerint 150km/h [a gyári 140] tuning mentesen...

Használó

Születési éve
1978
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Vegyes fogyasztás
0 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Megjelenése előtt fogyott el a Porsche 911 GT2 RS

Még meg sem jelent, máris elkelt az összes 911 GT2 RS

1 órája – Autósvilág hírei

Bár még nem is tudjuk, milyen erős, máris elkapkodták az összes csúcs 911-es Porschét. A GT2 RS első példányait ősszel vehetik át a tulajdonosok.


Walter de' Silva legutóbbi munkái Volkswagenek, kínai autókkal folytatja

Az Alfa 156 megálmodója kínai autókkal folytatja

4 órája – Autósvilág hírei

Rengeteg meghatározó autót köszönhetünk Walter de' Silvának, az Alfa 156 csak egy a sok közül. Ott az Audi R8, vagy a Q7, de a Volkswagen CC-t és a márka legtöbb modelljét is ő jegyzi.


280 lóerőre húzta a Mini Cooper S-t a Mulgari Automotive

280 lovas lett a Mini Cooper S

7 órája – Autósvilág hírei

Az angliai Mulgari Automotive tuningcég új programot indított "Signature Vehicles" néven, melynek célja új modellek megrendelésre való testreszabása a tulaj igényeinek megfelelően.


Friss tesztek

Nissan X-Trail 2.0 dCi Xtronic Tekna 4x4-i

Átvert, de nem térített meg – Nissan X-Trail 2.0

Sokan örülhetnek annak, hogy az X-Trail végre rendes motort is kapott. A kétliteres dízel már papíron is kellően jól mutat a Nissan nagy SUV-jához, hát még a valóságban, viszont a váltó egy nagy kérdés.


Hyundai i30 1.4 T-GDI 7 DCT teszt

Ilyen, amikor a másolat szinte jobb - Hyundai i30

Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt, ami jó, és becsomagolták egy ismerős, de ezen a szinten kívánatosnak mondható formatervvel.


Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.

Még több teszt

Használtautó.hu

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX AC 4WD

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX A...

Ár: 2.950.000 Ft

Évjárat: 2012

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX Comfort 4WD

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX C...

Ár: 4.690.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.5 DDiS. 1 tulaj

SUZUKI JIMNY 1.5 DDiS....

Ár: 2.219.200 Ft

Évjárat: 2009

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Dízel

SUZUKI JIMNY 1.3

SUZUKI JIMNY 1.3

Ár: 1.170.000 Ft

Évjárat: 2003 / 4

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX Comfort 4WD Készletről. azonnal!

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX C...

Ár: 4.690.000 Ft

Évjárat: 2017 / 3

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

Még több autó