SUZUKI Jimny 1.3 JLX 1999 - 36 100 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1999
Típus
SUZUKI Jimny 1.3 JLX
Felszereltség
Belső visszapillantó tükör, éjszakai-nappali állással; Belülről nyitható üzemanyagtankfedél; Biztonsági öv: állítható magasságú elöl; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Fűtés-szellőzés: belső levegőkeringető rendszer; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Katalizátor; Kesztyűtartó: zárható; Középkonzol; Központizár; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Olvasólámpa elöl; Pohártartó elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 2 hangszóró]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szélvédőüveg hátsó: fűthető; Szépítkezőtükör az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Szivargyújtó elöl; Tetőcsomagtartó sín; Ülések hátul: osztható; Ütközésvédelem: oldalsó merevítés az ajtókban; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
36 100 km
Vezetett km
36 100 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Mivel igazi terepjárónak szánták – alváz, kapcsolható 4x4, felező stb.) strapabírása, megbízhatósága átlagon felüli (legalábbis a Budapest és agglomerációja kátyúin való „terepezésre” pont ideális a túlméretezett futóműve). Tizenkét év alatt 37.000km nem sok, de az szinte mind télen (sózott budapesti és havas pilisi utakon) került bele, ezért meglepő, hogy még mindíg az eredeti kipufogó rendszer van alatta. Kis méretei miatt a válltér nekem (105kg) kicsit szűk, viszont a pedálrend kifogástalan, bakancsban is kényelmesen vezethető. Ugyanakkor éppen a kis méretei miatt a belvárosi kis utcákban jól elfér nagy az előnye, még egy mai kiskategóriás (Corsa, Clio stb.) autóval szemben is. Ha az ember nem ijedős és nem sajnálja lehet vele gyorsan is menni: sík úton, óra szerint 150km/h [a gyári 140] tuning mentesen...

Használó

Születési éve
1978
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Vegyes fogyasztás
0 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

25 éves a modern magyar autógyártás, Szentgotthárdon együtt ünnepeltünk az Opellel

Insigniával ünnepeltük a 25 éves magyar Astrát

7 órája – Sztori

Magyarország első személyautógyára idén töltötte 25. életévét. Az opelesekkel és már akkor is dolgozó munkásokkal együtt ünnepeltük az első magyar Astrát Szentgotthárdon.


Hamarosan önvezető Toyoták járnak a japán utakon

Az NTT-vel teszteli önvezető autóit a Toyota

10 órája – Autósvilág hírei

Vezető japán kommunikációs céggel társul a Toyota. Önvezető autóik tesztelésére és fejlesztésére a Nippon Telegraph rendszereit használják.


Nem tréfa: hatalmas üzemanyagár-csökkenés jön április 1-jén

Adómérséklés miatt lesz olcsóbb a benzin és a gázolaj

13 órája – Autósvilág hírei

A jövedéki adó mérséklődése miatt szombattól az üzemanyagok is olcsóbban lesznek, nem is kevéssel.


Friss tesztek

Ford Kuga 2.0 TDCi Powershift AWD Vignale teszt

Megnéztük, hogy rinyál-e a Vignale - Ford Kuga Vignale teszt

Vignale prémium felszereltségben is vallott a frissített második generációs Ford Kuga. Erőteljes dízellel, összkerékkel és automatával.


Jaguar F-Pace 2.0 D AWD Portfolio teszt

Messze a legkívánatosabb SUV - Jaguar F-Pace teszt

Luxusszedánok és sportautók után SUV kellett a Jaguarnak. De miért?! Nem mondanám jobbnak a többieknél, erre mégis emlékezni fogok.


BMW M240i Coupé  xDrive  teszt

Kétszínű 2-es - BMW M240i Coupé xDrive teszt

Durrog, szipog, hátba ver, a sorhat üvölt, gyorsulásával letépi a fejed, majd átnyomod Ecóba és 7 liter alatt jársz vele. Mi van?

Még több teszt

Használtautó.hu

SUZUKI JIMNY 1.3

SUZUKI JIMNY 1.3

Ár: 1.450.000 Ft

Évjárat: 2001 / 11

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.5 DDiS Ranger ++KLÍMA++ 4WD

SUZUKI JIMNY 1.5 DDiS...

Ár: 1.799.000 Ft

Évjárat: 2005 / 12

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Dízel

SUZUKI JIMNY 1.3

SUZUKI JIMNY 1.3

Ár: 1.499.999 Ft

Évjárat: 2004

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX ABS 4X4 + FELEZŐVÁLTÓ

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX A...

Ár: 1.640.000 Ft

Évjárat: 2008

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX Klímás!

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX K...

Ár: 1.290.000 Ft

Évjárat: 1999 / 12

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

Még több autó