CHRYSLER STRATUS

Futott kilométer: 330 000 km

Vegyes fogyasztás: 10.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

A felni ,gumik, fékek ,első futómű szilentek akku cseréje azonnal cserélve lettek a vásárlás után 2008 -ban .Tavaly katalizátort cseréltem. Tetszik: megjelenése ,tágas utastere ,Aut váltó fokozat mentes váltása a V6 motor hörgő ,morgó hangja,a gyári hifi rendszer . Utálom vagy nem tetszik .A karosszérián vannak hibák a korából adódóan ,de ezek javítva ,lesznek és újrafestve a gép,1995 évjárata,és a 330 000 Km futás után ez nem róható fel a Stratus negatívuma ként . Utálom a magyar utakat amik rontják a konfort érzést és a futómű élettartamát.

Használó

Születési éve: 1975

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 13 liter

Fogyasztás országúton: 8.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 10.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: motorLeírás: Az autó OBD diagnosztikája sokat segít meghibásodáskor ,a probléma feltárásában ,javításában. (1995 ös még kivillogtatható ,check engine kijelzővel,.... motorral kapcsolatban mindent!!) 1.alkalom egy főtengely jeladó szenzor fáradt el,túlmelegedéskor nem adta a jelet (tartós 180 km/h) sebesség után;-) 20 000 hufból megvolt a pótalkatrész és megoldottam magam a cseréjét (gyári szerviz könyvel rendelkezem a géphez. 2.alkalomkor rá egy hónapra az elektromos AC pumpa adta meg magát egy piros vasúti átjárónál szabad jelzésre már csak pár métert tudtam gurulni míg volt nyomás az üzemanyagrendszerben.( A gyári volt benne még ,de így 320 000 km futásteljesítmény után megbocsájtható neki hogy kifáradt ,kb 20 000 hufból megvolt a pót AC és magam cseréltem.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garancia már lejártNincs kiemelt meghibásodás. Leírás: 2 x 20 000 FT 40 000 Huf a legdrágább hiba rajta a fentebb említett 2x lerobbanás oka .....

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Annyit azért elmondanék ,hogy a szervizelésre kényes az autó ,olajok (motor ,váltó) cseréje nem hanyagolható ,kopó alkatrészek gumi ,fék ,tárcsák ,stb semmivel sem drágábbak mint sok európai modellhez sőt még olcsóbb is ......Az autó hajlamos a kontakt hibákra ,érdemes ezeket rendszeresen ellenőrizni tisztítani. Ha egy lelkiismeretes precíz ,műszakilag nem analfabéta vevőhöz kerül akkor sokáig örömét leli majd benne a tulajdonosa ,és sok ezer Km eltöltenek együtt. Az autó korához képest jól felszerelt a vételára ,alkatrész árak sem drágábbak más hasonló kategóriában lévő konkurensmárkákhoz képest sőt... Automata váltó s a motor szépen teszi a dolgát ....

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem