VOLKSWAGEN LUPO

Futott kilométer: 160 000 km

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Legjobban az tetszik benne, hogy nem annyira tömegcucc, mint egy Golf III-IV :) Amikor mentünk érte, akkor este volt! Beleültem, jó illat volt benne és a két kis gömbölyű Km-óra fogott meg legjobban, meg hogy kívül sárga és ehhez illő szürke-sárga kárpit van benne! Egyszerűen tudtam, hogy kell! Azonnal beleszerettem és azóta együtt utazunk hóban, esőben, szikrázó napsütésben és viharban egyaránt! Ennek az autónak lelke van.. És arca! :) Ugyan már 13 éves, de még mindig divatosabb, mint sok fiatalabb versenytársa.. Az enyém ugyan alapfelszereltségű, ami kb. az ABS-ben meg az állítható fényszóró magasságban kimerül, ennek ellenére szeretem! Ha tehetném, újra ilyet vennék, esetleg más motorral.. Sőt.. GTi-t vennék, és ha tehetem, a második autóm határozottan VW Lupo GTi lesz! :) No nem mintha nem menne jól, a motor a méretéhez képest kifejezetten jó! Gyorsulása és a végsebessége egy és ugyanaz a gyári adatokkal! A következő szerelésre kb. 3 hónapon belül kerül sor, ugyanis a kinyomócsapágy már kerreg! Ez egy 36e ft-os összegbe fog nekem kerülni, ugyanis komplett kuplungszerkezetet fogunk cserélni! Az autót 2012 január végén vettem, 290e ft-ért külföldi okmányokkal! Kellett egy regisztrációs adó, ami erre a kis kincsesládára kb. 26e ft volt, aztán kpm műszaki, hátsó rugók cseréje, ami a műszakin gyengének bizonyult (10e ft volt, párban, bontottan), olajcsere, a fékrásegítő (szintén 10e ft volt bontottan), szóval így a 290e-re még rájött kb. 110e ft papírokkal együtt, mire használni kezdhettem. A vicc az egészben, hogy nem volt azonnal vezérműszíj csere (amit azért illik, valljuk be), csak később, de mégsem hagyott cserben.. Ja, és a vízpumpa a régi! 2x cseréltünk olajat, vételkor illetve vétel után 15e km megtételével! Nemsokára megint kell.. Már 12e km-t mentem vele utolsó olajcsere óta, de ha kihúzom a pálcát, egy csepp sem hiányzik belőle..:) Motorikusan nagyon rendben van! A belső térben a kárpitok nagyon kényesek! meglátszik a vízfolt is, ha kiszárad. Belül a vezetőoldali kurbli pár hónapja elfáradt, azt kellett cserélni, 7e ft-os áron, abból gyári újat rendeltem! Ezenkívül semmi hiba! Ja, de egyszer a hátsóoldali kapaszkodó kilazult meg a vezetőoldali napellenző! Visszahajtottam a csavarokat :) Egyszerű autó és nagyszerű! Rosszat egyelőre nem tudok mondani, remélem ez nem változik! Kapott az autó egy Golf gyári zsír váltógombot, szoknyával, mert sajnos az előző tulaj lecserélte valami gagyi tuningra, ami csúnya volt, valamint egy sötétítést, ami nagyon feldobja, mivel sárga és persze 1-2 matricát! :) Én azt mondom, ki kell fogni az ilyet! Nyáron megpadkáztam, még a gyári Conti pótkerék volt benne hátul, ami n még a csíkozás is fellelhető volt, tehát az életben nem volt defektje, meg semmi! 1-2 helyen hólyagos már a fényezés, de nem szembetűnő, majd tavasszal orvosolunk minden ilyen problémát! Sok rossz véleményt olvastam már, sajnálom, azokat, akik belenyúltak, mert alapjába véve nem rossz autó! Én megvenném újra és újra..:)

Használó

Születési éve: 1992

Neme: no

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Garanciaidőben, fizetősJavítás összege: 36000 Ft. Leírás: Komplett kuplungcsere lesz, ha már megadja magát! :)

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem