Egy kupé Mercedes itthon nem épp a legnépszerűbb választás, sőt, ebből a C-osztályból is alig egy maréknyit kínálnak a kategóriatársakhoz képest. Éppen ezért ugrottam fejest vigyorogva az olvasói felajánlásba.
Ahogy a világ többi pontján, úgy az amerikai piacon is a szabadidő-autók felé fordulnak a vásárlók, ez a folyamat hosszú távon akár a hagyományos típusok végét is jelentheti.
Kevesen mernek belekezdeni efféle átépítésbe, mert a belefektetett anyagi forrás és energia előre szinte beláthatatlan. Most viszont elkészül egy 190-es Merci egy nála évtizedekkel fiatalabb autó alapjain.
Téged is elfog egy kis félelem, ha építkezés mellett haladsz el? Ezek után biztos óvatosabb leszel, bár ebben az esetben túl sok esélyük nem volt, pont az autójukra zuhant egy acélcső.
Félidőhöz érkezett a jelenleg futó Mercedes-Benz C-osztály, ennek megfelelően jön is a ráncfelvarrás. Elsőként Genfben láthatjuk, a részleteket viszont már most eláruljuk.
A hazai autópark erősen dúskál a prémium modellekben, pedig nem mindenki engedheti meg magának. Ezért is vannak hírhedt modellek, mint a C 220 CDI, amivel csak foglalkozni kell, de sokan elhanyagolják.
Kevés szívszorítóbb látvány van annál, mint amikor kedvencünket felni nélkül találjuk a parkolóban. A felnilopás viszont mással is jár, komoly mértékű rongálással.
Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte minden egyes rá költött forint ordít róla. De vajon van olyan jó, amilyennek látszik?