Ma már nagyon nem szokás csak 3 csillagot kapni az Euro NCAP töréstesztjén, de a Dacia Lodgy ennyire volt jó. Hogy lehet ez? Számít? Mit szól hozzá a Dacia?
Brit kollégák letakargatták egy új Dacia Sandero emblémáit, s megkérdezték az utca népét: szerintük mi ez az autó, s mennyibe kerül? Volt nagy ámuldozás.
Megérkezett, s már rendelhető is az új Dacia Sandero, ami egyben azt is jelenti, hogy ismét van új autó 2 millió forint alatti áron. Nem is akármilyen.
Egyszerre próbálhattuk ki a Dacia három új modelljét, az azonos alapokra épülő, középső tetőoszlopukig egyező, második generációs Logan, Sandero és Sandero Stepway sorozatokat.
Brazíliában a Dacia modelljeit is Renault emblémával kínálja a Renault, így a Sao Paoló-i Autószalon Renault DCross koncepciója valójában egy kicsípett Dacia Duster.
Lassan a Dacia is eljut arra a szintre, ahová a Skoda már rég eljutott: nem az jut róla az eszünkbe, hogy gáz, s hogy szétesik, hanem az, hogy jó autó. Jó és modern.
Párizsban bemutatkozott az új Logan és a Sandero is - jó hír, hogy a Renault nem fukarkodott, s a Daciának is átpasszolta új fejlesztésű, turbós kis benzinmotorját.