Az F1-es Kínai Nagydíj apropóján mutatta be minden idők egyik legerősebb sorozatgyártott járművét a Mercedes, amely nem csak rendkívül gyors, de még kizárólag villanyos üzemmódban is képes közlekedni.
Az AMG GT 43 és 53 továbbra is hathengeres motorral kapható, azonban a Mercedes csavart egyet a történeten és immár a V8-asoknak kijáró optikai csomaggal is megvásárolható.
Egy Le Mans-i versenyautó utcára. Röviden így foglalható össze a Ford GT, de a vezetésének élményét már nem lehet elintézni ennyivel. Főleg, hogy a benzinvérűek egyik szent helyén adott lehetőséget a Ford a terelgetésére.
Játsszunk el a gondolattal, milyen szörnyű dolog lehet most a 275 tulaj egyikének lenni! Képzeljük el, ahogy ülünk a Mercedes dizájncsapata által tervezett kanapénkon és csörög a telefonunk, amelyen az AMG elnöke, Tobias Moers keres minket.
Padlóig tiprod a gázt, az orra az ég felé mutat és olyat gyorsul, hogy a saját gondolatod csattan a hátsó ülésen. Arra a pár másodpercre beszűkül a látásod és még a legegyszerűbb káromkodást is elfelejted.
Hamarosan elstartol a Forma-1 2018-as szezonja. Az idei 20 versenyre pedig új biztonsági autó is érkezik, méghozzá egy erősebb, mint a tavalyi, és eddig bármelyik.
50 éve alkot sportmodelleket az AMG a Mercedes szárnyai alatt, ráadásul a GT már a második szinte teljes egészében saját tervezésű modelljük. Egy méregdrága, tűpontos szárazföldi vadászrepülő.
Bernd Mayländer, a Forma-1-es safety car vezetője bizonyára nem örül a felvetésnek, ugyanis állásába kerülne, ha robot terelgetné autóját a versenypályákon.