Ahogyan a világ más részein is, így itthon is egyre több elektromos autó kerül az utakra, ám számuk még mindig elenyésző a belső égésű motoros társaikhoz képest. A Jaguar szerint az elkövetkezendő 5 év nem hoz még áttörést.
Elsőként lépett piacra a Jaguar a prémium SUV-k között, de a korai érkezésnek ára van. Állakat szakít a gyorsulása, igazából ez egy sportautó, a körítésre már keveseknek lesz ereje figyelni.
A két Jaguar modell már önmagában is különleges, nem is beszélve arról, hogy a D-Typeból a legelső, az E-Typeból pedig a 15. legyártott példány áll majd a porondon.
Végzetes csapások sorozata miatt a Jaguar nem teljesíthetett teljes gőzzel az '50-es '60-as években. Középmotoros versenyautójukat most az Ecurie Eccose idézte meg.
Soha nem látott küzdelemben kapta 2019 Év Autója címét az I-Pace és a díj történetében először a Jaguar. De kinéz még egy díj az I-Pace-nek, ugyanis a Világ Év Autója top hármasába is bekerült.