Egy picit ismét felvarrták a Kia K9 ráncait, amelynek a neve ugye neked sem cseng annyira ismerősen. Sajnos itthon nem forgalmazzák a tekintélyes limuzint.
Globálisan és Európában is megdöntötte saját eladási számait a Kia 2023-ban. A koreai márka tavaly több mint 570 ezer autót értékesített az öreg kontinensen, de világszinten is elkelt több mint 3,1 millió modell. Kitalálod melyik volt a legkelendőbb?
Ismét a km77 segít bemutatni, hogyan viselkedik a hatalmas EV9 a kikerülő manőverek során. Valószínűleg nem árulunk el nagy titkot, ha előre kijelentjük, hogy ezt nem teszi ki a Kia az ablakba.
A kishaszonjármű-dömping már jövőre elkezdődik, a közepes méretű PV5 bevezetése 2025-re várható, a típuscsalád kedvéért egy új üzemet is felhúznak Dél-Koreában.
Egy darabig el sem hittem, hogy a Kia valóban ebben a formában küldi piacra az EV9-et. Nem feltétlenül Európa a fő piaca, de a saját szegmensében jó ajánlat.
Az élmény és a villanyautó szócska még mindig nehezen fér meg sokak szerint egy mondatban, az EV6 GT viszont mindent szeretne megtenni annak érdekében, hogy a kétkedőket elhallgattassa - lássuk sikerült-e neki.
A szerencsétlen események együttállásának esett áldozatául egy Kia Soul az Egyesült Államokban, hiszen az autópálya kellős közepén tarolta le egy repülőgép.
Halandó ember ritkán léphet be egy autógyár kapuján, hiszen a legapróbb műhelytitkok is fontos piaci előnyt jelenthetnek az adott márkának, a Kia viszont most kivételt tett velünk, és megleshettük, hogyan készülnek a Magyarországra is érkező modellek.