Sokkal fontosabb a Skoda számára az, hogy modelljeik egységesek legyenek, mint azt elsőre gondolnánk. Apró, de nem elhanyagolható újításokat kapott a Kodiaq és a Karoq.
Ügyes kezű diákok tanulnak a Skodánál, akiknek minden évben izgalmas programjuk van. A száraz tanulás mellett autót kell építeniük, az idei különösen jól sikerült.
A világ leggyorsabb hétüléses SUV-ja cím az övé, mégis csak ötülésesként járt nálunk a Skoda Kodiaq RS. Így is bőven szerethető, s igazából nem is a sportvonal miatt.
Nem elég, hogy minden idők legerősebb dízelmotoros Skodája, a Nürburgringen rekordtartó a hétülésesek körében. Igaz, a Kodiaq RS mindezek nélkül is imádnivaló.
A nagybetűs szabadidő-autó, valahogy egészen egyértelmű, hogy a Skoda egyik legjobb döntése volt az utóbbi időben a Kodiaq megalkotása. A Scout mutatja meg igazán, miről is szól.
A Skoda számára is Kína jelenti a legnagyobb piacot, így nem kell meglepődni azon, hogy a márka új csúcsmodelljét olyannyira rájuk szabták, hogy máshol nem is fogják kínálni.
Kicsivel kevesebb, mint 2 év alatt sikerült elérnie a Skodának a negyedmilliós darabszámot a Kodiaqból, ráadásul csak ebben az évben, augusztusig bezárólag 100 ezer példány talált gazdára!