Másodjára is tisztességes sportos csapotthátút csinált a Renault a Megane-ból, harmadjára valamivel emelni kellett a lécet, meg is tették. Kézi váltóval a mindennapi örömfaktort is tisztességesen nyújtja.
280 lóerővel indított, 300-ra hízott a Megane R.S., ahogy ígérték, megérkezett a Trophy változat. Nico Hülkenberg is segítette a Renault Sportot a Trophy tökéletesítésében.
Másfél hetet, közel ezer kilométert töltöttünk együtt a Renault Megane GrandCoupé legjózanabb verziójával, aztán a teszt végére kiderült, már nem lehet kapni.
Nem a Renaulttól, hanem a Prodrive-tól érkezett a Megane raliautó, különleges megoldással, a gyári RS-nél nagyobb motorral, 600 lóerővel és profi pilótával.
Kéjes vigyorral az arcán illegeti csinos vonalait. Finomnak tűnik, csábítónak, elérhetőnek. A következő pillanatban meg olyat rúg a szék lábába bőrcsizmával, hogy a parkettán csattanva még te kérsz bocsánatot.
A tervezés apró fázisait is megmutatja a francia gyártó abban a videóban, amit a napokban tettek közzé. Látványos elemek és a mérnöki világ kulisszatitkai mind fellelhetők a hét perces anyagban.
Nincs már kérdés a Renault Mégane RS kapcsán, teljes egészében látható, motorja pedig a korábbi híresztelésekkel szemben csupán 1,8 literes, 280 lóerős, de lesz majd Trophy verzió is, 300 pacival.
Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén. A Megane RS 300 lóerős motort kaphat és frissítést hoz a GT-nek is.