Hirdetés

A Mégane RS, és ami mögötte van

Gyári videón a Renault Mégane RS apró részletei

A tervezés apró fázisait is megmutatja a francia gyártó abban a videóban, amit a napokban tettek közzé. Látványos elemek és a mérnöki világ kulisszatitkai mind fellelhetők a hét perces anyagban.

A Mégane RS 1,8 literes motorja 280 lóerőt teljesít és elöl hajt. A Renault célja, hogy a Honda Civic Type R-t megfossza a nürburgringi rekord köridejétől

Néhány hónapja Frankfurtban már bemutatták franciák legsportosabb modelljét, a Mégane RS-t, most azonban egy igazán különleges videó látott napvilágot. A szokásos reklámfilmek helyett egy mély, a fejlesztés minden fázisait feltáró gyári videó került fel a cég YouTube csatornájára. A bő hét perces kisfilmben kellően megmutatkozik, hogy a Mégane RS valójában egy utcai versenyautó. Bevásárolni is lehet menni vele, de ha kell, a versenypályán sem jön zavarba. Sőt! Legnagyobb kihívója a Honda Civic Type R, amely a Nürburgringen jelenleg a legjobb elsőkerékmeghajtású szériautóként van számon tartva. A franciák célja, hogy a japánok 7 perc 43,8 másodperces köridején tovább faragjanak.

Hirdetés

Hirdetés

Hozzászólások

  • 2017.12.06. at 22:41
    Permalink

    Nem hiszem, hogy sikerülni fog a köridő lefaragása, hacsak nem csalnak egy kicsit.
    Egyébként tartósságban, megbízhatóságban a nyomába sem érhet a Hondának ez egyértelmű.
    Kíváncsi leszek az árára.

  • 2017.12.07. at 09:16
    Permalink

    Szerintem sem lesz könnyű feladat, de én úgy hiszem sikerülni fog nekik.
    Megbízhatóságban meglehet, hogy valamennyire még mindig jobb a Honda, de tartósságban szerintem már egy ideje van olyan jó a Renault.
    Nemrég ültem már közel 20 éves Honda Civic-ben, Opel Astra-ban és Renault Megane-ban és azon lepődtem meg, hogy a Megane jobban “maradt egyben” mint a japán és német kortársa.

    • 2017.12.07. at 11:39
      Permalink

      attól még egy kocsi sem állt az út szélén, mert zörgött a kárpit vagy a kopogós műanyagok kopogtak 😀
      menj el egy roncstelepre és nézd meg milyenek a különböző autók arányai, valószínűleg sok 15 éves európait fogsz látni és pár db. 25 éves japánt 😉

      • 2017.12.07. at 14:00
        Permalink

        szerencsétlenke, a 15 éves lomokkal itthon még bőven járnak (sajnos) , e46,b6 audi,stb 😀 😀 😀 😀 hülyeséget beszélni meg mindenki tud.
        El kell menni egyhez tényleg és megnézni mik vannak, jó lesz az 20 évesnek, és nagy pénzeket tennék rá, hogy az europai/japán arányosan lesz/van jelen a bontóban, semmi különlegességre nem számítanék. Főleg úgy, hogy az akkori japánok, nagyon szerettek rohadni….szóval, én azon sem csodálkoznék, hogy több szétrohadt japán lenne arányaiban.

  • 2017.12.07. at 12:17
    Permalink

    érdekes lesz, ugye a 4control 40 lóerőt (ha 320 a ctr) nem fog kompenzálni, ez biztos, illetve a súlya sem a legjobb az új megane-nak, szóval számomra érthetetlen, hogy akarnak faragni belőle, ha gyengébb,nehezebb és ugyanúgy fwd? sehogy. Max, ha mindent kidobálnak belőle és feljebb veszik még a boostot és akkor talán fut ugyanolyat, mint a még könyebb és ugyanúgy kibelezett honda.

    Egyébként, annyit csalhatnának, amennyit akarnak, hiszen senki nem ellenörzi a kocsit, mindent kidobálnak belőle, semi slicket rá, még feszesebb futót, csövezést bele, meg feltolják boostot legyen 330 ló, azt kész a rekord.

Vélemény, hozzászólás?