A franciák nem hagyják, hogy az egyik legnépszerűbb modelljük lemaradjon a konkurenciától, a félidős frissítés keretében a Megane felzárkózott az élbolyhoz.
A világ leggyorsabb elsőkerékhajtású autójának serlege jelenleg a Renault Megane RS Trophy R kezében van, nemrégiben a Honda Civic Type R-től csente el az elsőséget a Nürburgringen.
Az idei Goodwood Festival of Speed ismét az év egyik legjelentősebb autós eseménye. Mindenki ott van, aki számít, a Renault is, üdítően komolytalan fiatal pilótájával.
Nem a Megane második generációja áll a legmegbízhatóbb kompakt hírében, ám jó árával, széles motor- és karosszéria-választékkal itthon is népszerű családi autó.
A Daimler és a franciák házasságából ugyanolyan autók születésére számítottunk, ennek ellenére bár ugyanaz a motor, mindegyik nagyon más, és az az érzésünk, hogy a Renault bánik a legjobban az új technikával.
Nem kérdés, hogy belezúgsz-e, csupán az, hogy mennyi idő alatt. Azonnal, vagy még egy párszor rá kell nézned, de legkésőbb az első kanyarban biztosan beléd fojtja a szót.
A Nordschleife koronájáért hatalmas harc megy az elsőkerékhajtású kompaktok között. Évek óta a Civic Type R a király, de legfőbb riválisuk most visszatért, a Megane R.S. letaszította a trónról.
Az utóbbi évek megszokott versenyzőket sorakoztattak fel a kihegyezett kompaktok szegmensében. Most egy olyan kihívót kaptak, amire talán senki sem számított volna, és a koreai versenyző nem épp pehelysúlyú.