A Polonez története bővelkedik izgalmakban. Például hogy kerül a képbe a Giugiaro név? És a Fiat biztonsági ESV tanulmányautója? Nem is szólva a ritka kupéról, és a homologizációt soha nem kapott raliautóról.
Akárki nem kaphatott a 2,0 literes, két vezérműtengelyes Polonézből, ilyet csak a belügyesek, az állami vállalatok vezetői, illetve a rendőrök kaptak, mégis vezethettük.
Volt élet a Polski Fiat előtt is, hiszen a lengyel autógyártás története nem sokkal az előző századforduló után kezdődött. A Fiat már a II. világháború előtt jelen volt, de létezett egy érdekes Ford kapcsolat is.
Ma délben nyit az Oldtimer Expo. A lengyel autók kiállításának támogatójaként ezen a hétvégén elárasztják az Autónavigátort a Polskik, Warsawák, Polonézek...
Számos érdekességgel készül az Autónavigátor stábja a most hétvégén esedékes OT Expóra: egyrészt ott leszünk, másrészt fő témáink a lengyel autók köré csoportosulnak, sok-sok meglepetést tartogatva!