Nem éppen az Egyesült Államok volt a célkeresztben, amikor a világ egykori legolcsóbb autóját tervezték, az amerikai tesztelők ereiben meghűlt a vér az apró négykerekűtől.
Új legolcsóbb autót kell megneveznie a világnak, a mostani ugyanis leköszön. Búcsúzik az indiai gyártó bizarr aprósága, mely 10 éven keresztül volt a legolcsóbb.
Hirtelen jött, hirtelen ment a Tata sportos autóiért felelős részlege, a Tamo. Elkaszálták a borzalmas sportkocsit, a Jaguar az egyetlen, ami jelenleg profitot hoz a cégnek.
Az olasz design és az indiai találékonyság ötvözete. Valahogy így jellemzik a Tata Racemót a gyáriak. Valójában egy bizsergető, kíváncsiságot keltő kétüléses, otromba dizájnnal.
Dízelmotorral erősödik a Nano, sőt, újabb karosszéria-változatokat is készít a Tata. Hogy Európa kap-e a világ legolcsóbb autójából, még nem tudni. De nem valószínű.
A melbourne-i offroad, szabadidő, hajós és horgász kiállításon az indiai Tata szigetországbeli importőre egy meglepetéssel rukkolt elő: elkészítették a Xenon legdögösebb kiadását.
Olcsó húsnak híg a leve - bejött ez a mondás a Tata Nano esetében. Hiába építették meg a világ legolcsóbb autóját az indiaiak, a tervezett átütő sikert nem érték el, saját bevallásuk szerint is becsődölt a koncepció.