A Tata sportkocsit épÃtett. Ezt látnod kell!
Racemo, a Tata elsÅ‘ sportkocsiját hÃvják Ãgy, videojátékban is megjelenik
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az olasz design és az indiai találékonyság ötvözete. Valahogy Ãgy jellemzik a Tata Racemót a gyáriak. Valójában egy bizsergetÅ‘, kÃváncsiságot keltÅ‘ kétüléses, otromba dizájnnal.
Ez itt a Tata, pontosabban a TAMO első sportkocsija, a Racemo. Bizarr, de érdekes, formatervét a Tata olaszországi stúdiójában álmodták meg
Valamiért úgy érezték a Tatánál, hogy nekik sportkocsit is kell gyártaniuk, és véghez is vitték a légbÅ‘l kapott ötletet. Létrehoztak egy almárkát is ennek érdekében, ez lett a TAMO, valószÃnűleg a Tata Motors rövidÃtésébÅ‘l. ElsÅ‘ autójuk a Racemo, ezt sem túl nehéz kitalálni, de a gyáriak nem fejtették ki bÅ‘vebben, valójában mit takar. Azt viszont igen, hogy az új sportkocsijuk a kifinomult és megbÃzható olasz dizájn (a Tata turini stúdiójában tervezték), valamint az indiai leleményesség megfogalmazója. Nehéz ehhez mit szólni, valljuk be Å‘szintén, ahogy magához az autóhoz is, mégis van benne valami érdekes, furcsa kÃváncsiságot keltÅ‘ utánérzés.
Minimalista utastér, csupán két ülés egy sportos kormány és három kijelző. Még váltó sincs, mivel hatfokozatú automatát kap
Hátulról igazán izgalmas, a Tata sportkocsija 1,2 literes turbós háromhengeres motort kap 190 lóerÅ‘vel, amit középre épÃtenek. No meg azok a felnyÃló ajtók...
A TAMO Racemo egy furcsa, Multi-Material Sandwich-nek nevezett, egyszerű struktúrájú épÃtÅ‘készletre készül. A gyártó szerint most elÅ‘ször alkalmaznak hasonlót személyautónál, Ãgy takarjon ez bármit is, nem hangzik feltétlenül jól. A középmotoros elrendezés annál inkább, az erÅ‘t pedig egy háromhengeres turbós benzinmotor szolgáltatja, amit 190 lóerÅ‘re és 210 Nm nyomatékra tornáztak fel. Hatfokozatú automataváltót kap, azt mondják, 6 másodpercnél kevesebb is elég neki a 100-as sprinthez. A belsÅ‘ versenyautós, a három kijelzÅ‘ a sofÅ‘r elÅ‘tt finoman szólva is túlzó, az üléspozÃció már ránézésre is inkább személyautós, mint sportkocsis, valamint az autó hasmagassága is elÅ‘bbihez közelÃt. Egy biztos, nagyon kipróbálnánk! Virtuálisan ezt meg is tehetjük, a Forza Horizon 3 videojátékban megkaphatjuk a Racemo+ verziót, ami már a pályára kihegyezett kivitel nagy szárnyakkal, légterelÅ‘kkel és némi plusz lóerÅ‘vel. Merész, bár arról egyelÅ‘re nincs szó, hogy sorozatgyártásba kerülne, ha mégis, nyitottak vagyunk egy próbakörre.
Még durvább kivitelben, Racemo+ néven a Forza Horizon 3 videojátékba is bekerült, komolyan gondolják tehát a bevezetését