0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Élményeken keresztül ad autót a Renault

Fizetett hirdetés

Nem csak a Renault palettája, ügyfélszerzése is komoly változáson megy át


Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Látványos megújuláson ment keresztül az elmúlt években a Renault palettája, ehhez pedig a márkaszalonok is igazodnak, van hely, ahol már Renault Store egységben ismerkedhetünk a modellekkel.

%KA%Szigorú szabályok alapján alakulnak át a Renault autószalonok. A Renault Store a mai modellekhez hasonlóan a korábbiaknál igényesebb. Hangsúlyos a megvilágítás, minőségi, modern a berendezés%KA%

Szigorú szabályok alapján alakulnak át a Renault autószalonok. A Renault Store a mai modellekhez hasonlóan a korábbiaknál igényesebb. Hangsúlyos a megvilágítás, minőségi, modern a berendezés

Egyre csinosabbak, egyre több szolgáltatást kínálók a Renault modelljei, az elmúlt években stabil növekedést mutató piacon nem csupán az új szériákkal, hanem az ügyfelek fogadásával, kiszolgálásával is kíván és már láthatóan tud is új vevőket szerezni a márka. A kulcsszó a Renault Store elnevezés − e névre hallgat a francia márka új, egységes szalonarculata, ami a Renault életérzést, az élményeket már a vásárlás előtti, az ismerkedési fázisban is ahhoz hasonlóan kívánja átadni, ahogyan majd az autó is teszi, illetve ahogyan az ügyfél addig is ismerkedett az autóval. Ma ugyanis a vevők zöme már nem az autószalonban kezdi az ismerkedést az új modellekkel, hanem okostelefonján vagy számítógépén keresztül.

%KA%Falnyi kijelzőkön nyomkodható végig a konfigurátor%KA%

Falnyi kijelzőkön nyomkodható végig a konfigurátor

Az, hogy a vevők már nem csupán az autószalonokban, nem csupán azok nyitvatartási idejében tudnak ismerkedni az új modellekkel, kétélű fegyver. Egyrészt ugyebár sokkalta több információhoz tudnak hozzájutni, másrészt míg korábban a vevők több szalonlátogatás során, több beszélgetés során választották ki autójukat, ma nem ritkán úgy érkeznek a szalonokba, hogy már tudják, hogy nekik mi a választásuk. Ugyanakkor nem biztos, hogy az a választás valóban az igényeiknek megfelelő. Ezért fontos, hogy a szalonba lépve egyrészt jól érezze magát, másrészt úgy érezze, már kap valamit a márkától.

%KA%Nem csak digitálisan és virtuálisan, teljes valójukban is láthatók a fényezési árnyalatok és a kárpitminták%KA% %KA%Nem csak digitálisan és virtuálisan, teljes valójukban is láthatók a fényezési árnyalatok és a kárpitminták%KA%

Nem csak digitálisan és virtuálisan, teljes valójukban is láthatók a fényezési árnyalatok és a kárpitminták

%KA%Főként a kéttónusú belterek esetében fontos, hogy valós körülmények között is megtekinthetők a színek. A magas fokú személyre szabhatóság miatt jó eséllyel választhatunk olyan belsőt, amilyet adó autó épp nincs a szalonban, maga a modell azonban szinte biztos, hogy lesz, kipróbálható lesz%KA%

Főként a kéttónusú belterek esetében fontos, hogy valós körülmények között is megtekinthetők a színek. A magas fokú személyre szabhatóság miatt jó eséllyel választhatunk olyan belsőt, amilyet adó autó épp nincs a szalonban, maga a modell azonban szinte biztos, hogy lesz, kipróbálható lesz

A Renault Store világát a budakalászi Auto Triplex kereskedés már most megadja, a Budapesten, illetve környékén további két telephellyel rendelkező, s bár a Renault márkakereskedések számából csupán 8, eladásaiból azonban mintegy 25 százalékot hasító cégcsoport természetesen már a többi szalonját is elkezdte átformálni. A Renault Store lényege, hogy az interneten az autókkal és a megújult márkaarculattal bizonyára találkozott érdeklődő a szalonba lépve a Renault világába csöppenjen. Ami az interneten kattintásokkal követhető végig, az itt élőben is. Nem csupán megtekinthetők, tapinthatók is a különféle kárpitminták, az egyes fényezéseket pedig élőben mintalemezeken, különféle fények által világítva, forgatva, döntve, így más-más árnyalatukkal is megcsodálhatjuk.

%KA%Nem kell az autók között ácsorogni, nem kell hivatalosan egy íróasztal elé ülni, az autóválasztás ennél meghittebb, barátibb környezetet igényel, amit meg is ad a Renault Store%KA%

Nem kell az autók között ácsorogni, nem kell hivatalosan egy íróasztal elé ülni, az autóválasztás ennél meghittebb, barátibb környezetet igényel, amit meg is ad a Renault Store

%KA%Ma már a Renault is nagyrészt az érzelemről szól. Meg persze a józan választásról is. Kiegészítők és haszonjárművek továbbra is megtekinthetők a szalonokban%KA% %KA%Ma már a Renault is nagyrészt az érzelemről szól. Meg persze a józan választásról is. Kiegészítők és haszonjárművek továbbra is megtekinthetők a szalonokban%KA%

Ma már a Renault is nagyrészt az érzelemről szól. Meg persze a józan választásról is. Kiegészítők és haszonjárművek továbbra is megtekinthetők a szalonokban

Miként a paletta, az opciók köre ma már sokkalta diverzifikáltabb, mint néhány évvel ezelőtt, az értékesítőkre még nagyobb feladat hárul. Tetézi ezt az, hogy jellemzően kevesebb időt szán a vásárlásra egy-egy ügyfél, mint néhány évvel ezelőtt, ugyanakkor hiába a gyorsuló világ, egy autóvásárlás, főként egy új autó vásárlása azért több évre szóló döntés. Márpedig ahhoz, hogy jó döntés legyen, ami aztán az alapja lesz az ügyfél-elégedettségének, meg kell ismerni igényeit. Hol, miként autózik, egyedül, családdal, gyerekkel, hány gyerekkel, mekkorákkal – mind-mind tisztázandó kérdések. Ezek megismerése alapján tud javaslatot tenni egy jó értékesítő, hogy megfelelő-e a vevő által kinézett modell, esetleg érdemesebb-e egy másikat is megnézni. Mindezt a legjobb, ha az autók között járkálva, a kisebb parkolóhely-igényűt vagy a nagyobb csomagterűt, a magasabb üléspozíciójút élőben megmutatva, kinyitva, megtapasztaltatva tudja megtenni egy értékesítő, az eladásokban és szalonméretben nagynak számító Auto Triplexnél erre gyakorlatilag minden modell esetén van mód, ahogyan próbakörre is. Márpedig ezek mind-mind elengedhetetlenül szükségesek a vevők megtartásáról szóló ügyfél-elégedettség fenntartásához – hangsúlyozza Venczel Csaba, az Auto Triplex, avagy a Renault Budapest Márkakereskedések kereskedelmi igazgatója. Olyan autót kell nekik eladni, ami valóban az igényeiknek megfelelő, azokat kiszolgáló lesz, különben alighanem előbb-utóbb csalódott, elégedetlen lesz.

%KA%Az autóválasztás elmaradhatatlan lépése a próbakör, feltétlenül ki kell próbálni a választott modellt a vásárlás előtt%KA%

Az autóválasztás elmaradhatatlan lépése a próbakör, feltétlenül ki kell próbálni a választott modellt a vásárlás előtt

Ha megvan a kiszemelt autó, természetesen jöhet a finanszírozási feltételek tisztázása. Bár a Renault ár/érték arányban – különösképpen a modellek felszereltsége tekintetében – továbbra is igen erős, mégsem ez a legfőbb ütőkártya már. Először lenyűgöz, majd mutatja, nem is kell érte olyan sokat fizetni. A márka megújult kínálata egyébként mind több új, akár korábban jellemzően egy-egy másik márkához szigorúan kötődő ügyfelet tud megszerezni. A régebbieket pedig szinte egyáltalán nem veszíti el, ők ugyanis, ha nem Renault-t vesznek ismét, jellemzően Daciába szállnak át. Fontos, hogy a Renault Credit házon belül tud kínálni eleve a márkához igazított finanszírozást, ha erre igény van, de legalább ennyire fontos a márka 5 éves, alapból 100 ezer, de némi felárért (vagy akár az áralku során ajándékként kapva) 200 ezer kilométerig teljes körű garanciát ad modelljeire. Nem véletlenül teszi ezt a vállalást, táblázatai egyértelműen kimutatták, hogy a szakszerűen karbantartott autóik számára 200 ezer kilométer sem kihívás. Sok vevőjük ilyen, vagy akár ennél hosszabb használat után ül át új autójába, amit a legtöbb esetben házon belül, ma már a Renault Store-ban választ.

Fizetett hirdetés
Ez is érdekes lehet:
 

Talán majd 5-6 év múlva elkezdődhet épülni a Balatont Kecskeméttel és Szegeddel összekötő M8

10 milliárd forint csupán az M8 autópálya építésének előkészítésére is rendelkezésre áll, maga...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

BMW 120i, 2004 - használtteszt

Nem is túl rég játszik szerepet a BMW az ötajtós kompakt kategóriában, de várjunk csak! Az első...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

ppgergő írta: 4 hónapja

"Ma ugyanis a vevők zöme már nem az autószalonban kezdi az ismerkedést az új modellekkel, hanem okostelefonján vagy számítógépén keresztül."

Amikor ugyanezt fejtettem ki én az autóm vásárlása után a Ford magyarországi alkalmazottjának, akkor teljesen meg volt döbbenve, hogy hogyan voltunk képesek a saját hivatalos konfigurátoruk alapján autót rendelni. Természetesen nem is egyezett meg a képen látható autó a valósággal, jelenleg is a Gazdasági Versenyhivatal vizsgálja az ügyünket... :)

A válaszoláshoz belépés szükséges

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

3 napja – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

4 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Használtautó.hu

SUZUKI SWIFT 1.3 GLX CD

SUZUKI SWIFT 1.3 GLX CD

Ár: 895.000 Ft

Évjárat: 2005 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS 1.4 Ambiente

FORD FOCUS 1.4 Ambiente

Ár: 950.000 Ft

Évjárat: 2006 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

RENAULT MASTER 2.2 dCi L2H2

RENAULT MASTER 2.2 dCi...

Ár: 1.300.000 Ft

Évjárat: 2001 / 6

Kivitel: Kisbusz

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!