0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ken Block most inkább sivatagban nyelte a port 

Viszlát, Gymkhana! Hello, Terrakhana!

·

Zárt pályáról a természet lágy ölére váltott Ken Block és a Ford Fiesta, hogy bebizonyítsák: egy hegyoldal nem ok gázelvételre!

%KA%Hegyre fel, hegyről le. Ezt játszotta most inkább Ken Block a megszokott mutatványok helyett. Az újító kameraötleteket viszont hiányolhatjuk%KA%

Hegyre fel, hegyről le. Ezt játszotta most inkább Ken Block a megszokott mutatványok helyett. Az újító kameraötleteket viszont hiányolhatjuk

Úgy látszik, lezárult egy korszak. Kilenc részt élt meg Ken Block híres Gymkhana sorozata, ami egy kevésbé ismert autósport szakágat tett világhíressé. Az önfeledt csapatás látszata és a látványos pályaelemek minden benzinvérűt megérintettek, így tudott több országba, így hazánkba is beszivárogni a gymkhana. Mára lecsengeni látszik a kezdeti fellángolás és abban is biztosak lehetünk, hogy Ken Block új irányzata már kevésbé lenne híres nálunk. Már az utolsó Gymkhana résznél bejelentette az amerikai cipőárus és showman, hogy változás várható: érkezik a Climbkhana, amiben új játékszerével, az 1400 lóerős, biturbós Ford Mustang Hoonicorn V2-vel fog feldriftelni a híres Pikes Peak-i hegyiverseny pályavonalán. Végül azt a videót azóta sem láttuk, helyette a Pennzoil megbízásából a Terrakhanával robbantottak.

%KA%Block egyszerűen "knife edge"-nek nevezte Top Gear riportjában a kisfilm legérdekesebb hegyét. Nem akart átzuhanni rajta...%KA%

Block egyszerűen "knife edge"-nek nevezte Top Gear riportjában a kisfilm legérdekesebb hegyét. Nem akart átzuhanni rajta...

%KA%Nem keveset kaphatott a Gymkhana 8 főszereplője a forgatás alatt. Többször is kaján vigyorral dobta el a Fiestát Block%KA%

Nem keveset kaphatott a Gymkhana 8 főszereplője a forgatás alatt. Többször is kaján vigyorral dobta el a Fiestát Block

Most egyedi kameramozgásokkal és újító ötletekkel nem variálták a dolgot, de a képek így is elkápráztatóak, legtöbbször a tömény por miatt. Főleg mikor Block 3:04-től egy élesen ágaskodó hegyet mászik meg az összkerekes Fiestával. A Fiestával, ami 600 lóerős, és ami még Ken Block szerint is túl erős ilyen szerepre. Ráadásul a Top Gearnek azt nyilatkozta, hogy nagyon nem szeretett volna átesni a hegyes csúcson. Hegyi kötődése tehát a Terrakhanának is van. Milyen szerencse, hogy Amerikában ekkora kietlen sivatagok várnak a hasonló őrültekre. Nálunk ez kevésbé lenne kivitelezhető. Érdemes megfigyelni Block szemeit az óriási ugratások után. Ezek után meglepetés, hogy mi lesz a következő rész, azonban egy dologban biztosak lehetünk: az önfeledt és tét nélküli csapatásban.

Ez is érdekes lehet:
 

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

FORD tesztek

Ford Tourneo Custom L2H1 2.0 TDCi Titanium teszt

Nyáron negyedével kevesebbet fogyaszthat a buszocska

Járt már nálunk új EcoBlue motorjával a Ford Tourneo Custom, mégis elhoztam egy újabb körre, hogy kiderüljön, tud ám keveset is fogyasztani.


Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


Ford Edge Sport Powershift teszt

Kanadai bálna-SUV - Ford Edge teszt

Csupán kétféle motorral kapható az új Edge, mi az erősebbikkel, Sport felszereltségben próbáltuk. Ilyen kényelmes ülés pedig nem létezik!


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel teszteltük a megújult Ford Focust. Csoda, hogy bejött?


Ford Tourneo Limited 2.2 TDCI teszt

Fontosabb utakra - Ford Tourneo teszt

A Limited kivitelű nyolcszemélyes Tourneo nem csak utaz(tat)ásra, hanem kifejezetten komfortos közlekedésre való, tele is raktuk utasterét a kollégákkal.


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

23 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

Tegnap – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

3 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD FIESTA 1.0 EcoBoost Business Technology AJÁNDÉK TÉLIGUMIVAL!

FORD FIESTA 1.0 EcoBoo...

Ár: 4.333.000 Ft

Évjárat: 2017 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FORD FIESTA 1.4 TDCi Trend Klíma. Tempomat. Szervízkönyv

FORD FIESTA 1.4 TDCi T...

Ár: 1.549.000 Ft

Évjárat: 2012 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

FORD FIESTA 1.25 Trend

FORD FIESTA 1.25 Trend

Ár: 2.099.000 Ft

Évjárat: 2011 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!