A Coca-Colát is veri a Ferrari

A Ferrari a világ legjobban csengő márkaneve?

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Több riválisánál is kisebb és kevésbé értékes a cég, névben viszont egy felmérés szerint mégis a Ferrari a legerősebb.

A Global 500 felmérése alapján jelenleg a Ferrari név a legerősebb a világon. A legkülönbözőbb brandeket gazdasági helyzet és márkanév alapján rangsorolja a kutatás, autógyártóként pedig az olasz Fiat-leányvállalat egyedüliként került be a Top5-be. S ha már odaférkőzött, olyan mammutokat is maga mögé utasított, mint a Coca-Cola, a Google, a PwC és a Hermes. Audi, BMW, Volkswagen? A vert mezőnyben, mint az Apple vagy a Microsoft is. Az ikonikus maranellói márka nyeresége 7,6 százalékkal emelkedve 131,4 millió angol fontot tett ki 2012 első 9 hónapjában, s bár ez az átszámítva 44,4 milliárd forint nem sok az óriáscégek profitjához viszonyítva, valamennyire mégis igazolja a - meglepő - listavezető pozíciót.
Hirdetés
A pénzügyi eredményen és a vállalat marketingtevékenységén túl a vásárlói hűség, az örök rajongás is emeli a Ferrari ázsióját, amelynek elnöke, Luca di Montezemolo így reagált a hírre: "Mindig nagy öröm egy lista élén lenni, és kifejezetten az, amikor a világ leghíresebb márkáiról van szó. Köszönet minden egyes dolgozónknak a munkáért, ők éppoly különlegesek, mint a termékek, amiket készítünk."
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?