0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A Nissan közzétette a Juke árait

Nissan Juke ára

·
Címkék: Nissan, Juke

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A márciusi Genfi Autószalonon megtartott nyilvános bemutatót követően példátlan érdeklődés alakult ki a vevők részéről, ezért a Nissan úgy döntött, hogy a Nissan márkakereskedők már 2010. június 1-jén megkezdhetik az előrendelések felvételét.

A megrendelt autók vevők részére történő átadása októberben kezdődik meg, a kisautó-vásárlók ettől az időponttól juthatnak hozzá a hagyományos, nem túlzottan inspiráló ferdehátú autók helyett − melyek pillanatnyilag uralják az európai B-szegmenst − egy üdítő, eredeti megjelenésű alternatívához. Amellett, hogy a márkakereskedők június 1-jétől megkezdik a rendelések felvételét, a vevők a Nissan honlapján online módon is jelezhetik érdeklődésüket, és ezt az igényt a Nissan vevőkapcsolatokért felelős csapata nyomon követi.

Juke kezdő árai a következők lesznek:

  • Visia 4.190.000 Ft
  • Accenta 4.640.000 Ft
  • Tekna 5.040.000 Ft

(Az árak az ÁFA-t és a regisztrációs adót is tartalmazzák).

A Juke megerősíti a Nissan vezető szerepét a crossover-autók kategóriájában, mivel vele együtt már négy modellel lesz jelen: Juke, Qashqai, Qashqai+2 és Murano. 4,13 m-es hosszával a Juke a Qashqai kisöccse, de merész és meglepő külsejével igencsak extravagáns a megjelenése.

Crossoverként a Juke két különféle autós filozófiát egyesít magában: a SUV-okét és a sportos ferdehátú autókét. Karosszériájának alsó része kifejezetten SUV-os jelleget mutat a keréknyílások kidomborításával és a robusztus formákkal. Ugyanakkor, a magasan húzódó váll-vonal és az oldalablakok profilja akár egy sport-coupéból is származhatna. A hatásos első részt a kétféle fényszóró kombinációja határozza meg: a nagy kerek lámpa, az első lökhárító és a hűtőmaszk határán besüllyesztve helyezkedik el, a sárvédők tetején, szinte a kerekek felett pedig csíkszerű lámpák húzódnak. Az autó hátsó részén a 370Z hátsó lámpái által inspirált lámpák az izmos, erőt és dinamizmust sugárzó far-részre kerültek.

A design-beli egyediség azonban nem szorítkozik az autó külsejére, belül is találunk vonzó és különleges részleteket. A középkonzolt a motorkerékpárok üzemanyagtankja ihlette, s ugyanígy, a műszerek és az árnyékoló ernyőjük is hasonlít a motorkerékpárokon láthatókra. Mindent egybevetve, a Juke-hoz semmi sem hasonlít a designt és a piaci pozicionálást illetőn; és a Nissan által a vevők körében végzett felmérése azt jelzi, hogy az autóvásárlókat nyomasztja, hogy a kisautók piacáról hiányoznak az eredeti megoldások − éppen ez az, amivel a Juke megcélozza a vevőket. Formai különlegessége ellenére a Juke tulajdonosainak nem kell kompromisszumokat kötniük a mindennapi használat terén sem. A Juke fedélzetén kényelmes és praktikus az élet. A Nissan Üzemmód Vezérlő elnevezésű interaktív interfész segítségével a vezető egyszerűen és gyorsan tudja beállítani a klímaberendezést és az autó dinamikai tulajdonságait, anélkül, hogy ehhez sokféle kezelőelemre vagy illeszkedő menük sokaságára lenne szüksége. A csomagtartó űrtartalma 251 liter, ugyanúgy, mint a kétkerék-hajtású változatok padló alatti tároló-helyéé; a hátsó ülések 60/40 arányban osztva előredönthetők.

Ami az erőforrásokat illeti, a Juke egy teljesen új, közvetlen befecskendezésű, turbófeltöltésű, 1.6 l-es benzinmotorral érhető el, melynek teljesítménye 190 LE, nyomatéka 240 Nm. Emellett választható még a szívóüzemű, 1.6 l-es benzinmotor is (117 LE, és 158 Nm), valamint az 1.5 dCi dízelmotor is (110 LE, 240 Nm). Az 1.6 l-es turbófeltöltésű motoros, kétkerék-hajtású változat hatfokozatú kézi kapcsolású sebességváltóval érhető el, míg a Nissan XTRONIC CVT váltója, melynek hatfokozatú kézi fokozatváltású üzemmódja is van, a négykerékhajtású, turbófeltöltésű benzinmotorral hajtott csúcsmodellhez választható. Az 1.6 l-es szívómotorral hajtott változathoz vagy az 5 fokozatú kézi kapcsolású sebességváltó, vagy a továbbfejlesztett XTRONIC CVT-váltó rendelhető, míg az 1.5 literes dízelmotor 6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval érhető el.

A nagy teljesítményű benzinmotorhoz választható a Nissan legújabb generációjú ALL MODE 4x4-i összkerékhajtási rendszere, amely a kerekek közötti oldalirányú nyomaték-átterelő rendszerrel is ellátott. Ez a műszaki megoldás − amely kanyarodás közben nagyobb nyomatékot továbbít a kanyar külső íve felé néző kerékre, aminek az eredményeként a kisebb alulkormányzottság következtében nagyobb kanyarsebesség érhető el − nagyobb stabilitást és agilitást biztosít az élvezetes, dinamikus közúti vezethetőség érdekében. A Juke rendelésfelvételének megkezdésével kapcsolatban Simon Thomas, a Nissan európai értékesítési és marketing tevékenységéért felelős alelnöke a következőket mondta el: "A vevők olyan mértékben elárasztottak minket a Juke iránti érdeklődéssel és igénnyel, amikor azt tudakolták: mikor rendelhető meg az új modell, hogy előrehoztuk a rendelésfelvétel idejét. Nagyon izgalmas a Juke iránt megnyilvánuló igény, és figyelembe véve, hogy a szállítások októberben kezdődnek, és már megadtuk az árakat, azzal számolunk, hogy az érdeklődés még tovább nő." "A Juke teljessé teszi crossover-kínálatunkat, és megerősíti a Nissant az autóiparban a crossover autók úttörőjének pozíciójában. A Qashqai sikere megtanított bennünket arra, hogy sok autóvásárlót nem vonz eléggé a rendelkezésére álló kínálat. A Juke az ő számukra hoz valami újat és eredetien izgalmasat." − tette hozzá. A kétkerék-hajtású Juke-ot Angliában, Sunderlandben fogják gyártani a Note, a Qashqai és a Qashqai+2 mellett, míg az összkerékhajtású változat a Nissan Japánban, Oppama-ban működő gyárában készül majd.

Ez is érdekes lehet:
 

Trabant vs Nissan GT-R

Párás szemmel emlékszünk vissza a 26 lóerős papír-Jaguarra, ez a Trabant-dragster viszont csöppet...

Dacia Duster húzta ki a tesztúton elakadat Porsche Macant

Alap, hogy a terepezéshez elsősorban ész, másodsorban terepjáró szükséges, az elakadt Porsche...

Piaci körkép: automata váltós kisméretű családi autók 1,5 millió forintig

Konkrét vevői igény alapján kerestünk átlagárú és átlagos életkorú, ám automata váltós autókat...

Háromféle verzióban 5,6 milliótól itt az új MINI

Már nálunk is kapható az új MINI, Budapesten pedig olyasvalami nyílt, ami nincs még másutt sehol...

Úgy tűnik, kevesen spórolnak a megengedettnél lassabb tempóval

Végeztünk egy kis felmérést, és kiderült, hogy kevesek sportja a megengedettnél alacsonyabb tempóval...

Peugeot 206 1.4 Presence, 2004 - használtteszt

Mennyire jó városi autó a Peugeot 206? Egy alig 38 ezer kilométert futott, megkímélt példány...

Eladó használt autók az olasz kormánytól

Az olasz kormány a költségek csökkentése miatt eladja 151 autóját. Lehet hiénázni a nagy Alfák...

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága...

Nyárigumi-teszt 2014 – az Autónavigátor.hu és a nonstopgumi.hu valóságtesztje

Idén is elkészítettük nyárigumi-tesztünket. Bőven van meglepetés és különbség is az abroncsok...
 

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Magyar és menő. Audi A3 Limousine teszt Videó

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága. Hengerlekapcsolós 1.4 TFSI-ként teszteltük.


Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi teszt

Nagyra nőtt! Ford Grand Tourneo Connect teszt

Csúcsverziójával járt nálunk az új és hosszított Ford Grand Tourneo Connect. Nem csak méretével, tudásával is nagy.


SEAT Leon ST 1.6 TDI CR teszt

Szép nagy bendő spórolósan. SEAT Leon ST teszt

Először van SEAT Leon kombi, s jó, hogy megcsinálták, mert igen remekre sikeredett. És 1.6-os dízelmotorral szinte semmit sem fogyaszt.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Nissan Qashqai+2 2.0 4WD Tekna teszt

Sokat ad, de sokat is kér - Nissan Qashqai+2 teszt

Frissítése után benzinmotorral járt nálunk a hosszított Qashqai. A nagy testű, 7 üléses összkerékhajtású étvágya jelentős, utastere cserében tágas és kényelmes.


Tényleg néma – Nissan Leaf első teszt

Benzin nélkül is jól megy a Nissan Leaf Videó

Benzin nélkül is lehet autózni, villanymotorral ráadásul a Nissan szerint az életciklusra vetített összköltség alapján már ma is olcsóbb. Kipróbáltuk milyen!


Nissan Pathfinder 3.0 V6 dCi Automata teszt

Tankot vezettünk – Nissan Pathfinder teszt

A Nissan összkerekes palettáján a csúcsmodell egyértelműen a Pathfinder, abból is a V6-os, 7 fokozatú automata váltós. Pontosan ezt teszteltük.


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Pimasz reklám a Jaguartól

Késs el az F-Type kupéval!

19 órája – Sztori

Igaz még csak április van, de eddig talán ez az év legjobb autóreklámja. És egyben a legdurvább nyelvezetű is, némi burkolt trágársággal.


30 éves a BMW M5

30 éve riogat a szedánnak öltöztetett sportautó Videó

Tegnap – Sztori

A BMW M részlege stílusosan egy kis gumifüstöléssel ünnepel, mi meg egy képes visszatekintéssel. Éljen a 30 éves BMW M5!


Új 1,0 és 1,3 literes motor a Toyotától

30 százalékot spórol a Toyota legújabb motorcsaládja

Tegnap – Haszonjármű

Még nem is tudni, hogy hány hengeres, de biztosan a fogyasztás bajnoka lesz a Toyota újgenerációs, kis lökettérfogatú VVT-iE motorja.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

NISSAN MICRA 1.2 Tekna

NISSAN MICRA 1.2 Tekna

Ár: 2.790.000 Ft

Évjárat: 2011 / 8

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

NISSAN MICRA 1.0 L Fitt Plus klimás!!

NISSAN MICRA 1.0 L Fit...

Ár: 259.000 Ft

Évjárat: 1999 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

NISSAN GT-R Black Edition (Automata)

NISSAN GT-R Black Edit...

Ár: 18.500.000 Ft

Évjárat: 2011 / 6

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó