0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A Nissan közzétette a Juke árait

Nissan Juke ára

·
Címkék: Nissan, Juke

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A márciusi Genfi Autószalonon megtartott nyilvános bemutatót követően példátlan érdeklődés alakult ki a vevők részéről, ezért a Nissan úgy döntött, hogy a Nissan márkakereskedők már 2010. június 1-jén megkezdhetik az előrendelések felvételét.

A megrendelt autók vevők részére történő átadása októberben kezdődik meg, a kisautó-vásárlók ettől az időponttól juthatnak hozzá a hagyományos, nem túlzottan inspiráló ferdehátú autók helyett − melyek pillanatnyilag uralják az európai B-szegmenst − egy üdítő, eredeti megjelenésű alternatívához. Amellett, hogy a márkakereskedők június 1-jétől megkezdik a rendelések felvételét, a vevők a Nissan honlapján online módon is jelezhetik érdeklődésüket, és ezt az igényt a Nissan vevőkapcsolatokért felelős csapata nyomon követi.

Juke kezdő árai a következők lesznek:

  • Visia 4.190.000 Ft
  • Accenta 4.640.000 Ft
  • Tekna 5.040.000 Ft

(Az árak az ÁFA-t és a regisztrációs adót is tartalmazzák).

A Juke megerősíti a Nissan vezető szerepét a crossover-autók kategóriájában, mivel vele együtt már négy modellel lesz jelen: Juke, Qashqai, Qashqai+2 és Murano. 4,13 m-es hosszával a Juke a Qashqai kisöccse, de merész és meglepő külsejével igencsak extravagáns a megjelenése.

Crossoverként a Juke két különféle autós filozófiát egyesít magában: a SUV-okét és a sportos ferdehátú autókét. Karosszériájának alsó része kifejezetten SUV-os jelleget mutat a keréknyílások kidomborításával és a robusztus formákkal. Ugyanakkor, a magasan húzódó váll-vonal és az oldalablakok profilja akár egy sport-coupéból is származhatna. A hatásos első részt a kétféle fényszóró kombinációja határozza meg: a nagy kerek lámpa, az első lökhárító és a hűtőmaszk határán besüllyesztve helyezkedik el, a sárvédők tetején, szinte a kerekek felett pedig csíkszerű lámpák húzódnak. Az autó hátsó részén a 370Z hátsó lámpái által inspirált lámpák az izmos, erőt és dinamizmust sugárzó far-részre kerültek.

A design-beli egyediség azonban nem szorítkozik az autó külsejére, belül is találunk vonzó és különleges részleteket. A középkonzolt a motorkerékpárok üzemanyagtankja ihlette, s ugyanígy, a műszerek és az árnyékoló ernyőjük is hasonlít a motorkerékpárokon láthatókra. Mindent egybevetve, a Juke-hoz semmi sem hasonlít a designt és a piaci pozicionálást illetőn; és a Nissan által a vevők körében végzett felmérése azt jelzi, hogy az autóvásárlókat nyomasztja, hogy a kisautók piacáról hiányoznak az eredeti megoldások − éppen ez az, amivel a Juke megcélozza a vevőket. Formai különlegessége ellenére a Juke tulajdonosainak nem kell kompromisszumokat kötniük a mindennapi használat terén sem. A Juke fedélzetén kényelmes és praktikus az élet. A Nissan Üzemmód Vezérlő elnevezésű interaktív interfész segítségével a vezető egyszerűen és gyorsan tudja beállítani a klímaberendezést és az autó dinamikai tulajdonságait, anélkül, hogy ehhez sokféle kezelőelemre vagy illeszkedő menük sokaságára lenne szüksége. A csomagtartó űrtartalma 251 liter, ugyanúgy, mint a kétkerék-hajtású változatok padló alatti tároló-helyéé; a hátsó ülések 60/40 arányban osztva előredönthetők.

Ami az erőforrásokat illeti, a Juke egy teljesen új, közvetlen befecskendezésű, turbófeltöltésű, 1.6 l-es benzinmotorral érhető el, melynek teljesítménye 190 LE, nyomatéka 240 Nm. Emellett választható még a szívóüzemű, 1.6 l-es benzinmotor is (117 LE, és 158 Nm), valamint az 1.5 dCi dízelmotor is (110 LE, 240 Nm). Az 1.6 l-es turbófeltöltésű motoros, kétkerék-hajtású változat hatfokozatú kézi kapcsolású sebességváltóval érhető el, míg a Nissan XTRONIC CVT váltója, melynek hatfokozatú kézi fokozatváltású üzemmódja is van, a négykerékhajtású, turbófeltöltésű benzinmotorral hajtott csúcsmodellhez választható. Az 1.6 l-es szívómotorral hajtott változathoz vagy az 5 fokozatú kézi kapcsolású sebességváltó, vagy a továbbfejlesztett XTRONIC CVT-váltó rendelhető, míg az 1.5 literes dízelmotor 6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval érhető el.

A nagy teljesítményű benzinmotorhoz választható a Nissan legújabb generációjú ALL MODE 4x4-i összkerékhajtási rendszere, amely a kerekek közötti oldalirányú nyomaték-átterelő rendszerrel is ellátott. Ez a műszaki megoldás − amely kanyarodás közben nagyobb nyomatékot továbbít a kanyar külső íve felé néző kerékre, aminek az eredményeként a kisebb alulkormányzottság következtében nagyobb kanyarsebesség érhető el − nagyobb stabilitást és agilitást biztosít az élvezetes, dinamikus közúti vezethetőség érdekében. A Juke rendelésfelvételének megkezdésével kapcsolatban Simon Thomas, a Nissan európai értékesítési és marketing tevékenységéért felelős alelnöke a következőket mondta el: "A vevők olyan mértékben elárasztottak minket a Juke iránti érdeklődéssel és igénnyel, amikor azt tudakolták: mikor rendelhető meg az új modell, hogy előrehoztuk a rendelésfelvétel idejét. Nagyon izgalmas a Juke iránt megnyilvánuló igény, és figyelembe véve, hogy a szállítások októberben kezdődnek, és már megadtuk az árakat, azzal számolunk, hogy az érdeklődés még tovább nő." "A Juke teljessé teszi crossover-kínálatunkat, és megerősíti a Nissant az autóiparban a crossover autók úttörőjének pozíciójában. A Qashqai sikere megtanított bennünket arra, hogy sok autóvásárlót nem vonz eléggé a rendelkezésére álló kínálat. A Juke az ő számukra hoz valami újat és eredetien izgalmasat." − tette hozzá. A kétkerék-hajtású Juke-ot Angliában, Sunderlandben fogják gyártani a Note, a Qashqai és a Qashqai+2 mellett, míg az összkerékhajtású változat a Nissan Japánban, Oppama-ban működő gyárában készül majd.

Ez is érdekes lehet:
 

Melyik a jobb bolt? Renault Talisman vs. Volkswagen Passat

Most robbant a piacra a vadonatúj Renault Talisman. Sokan azonnal az egyik legkeményebb konkurenshez...

Opel Astra 1.6 CDTI (Automata) Innovation teszt

Ugyanaz még egyszer - gondoltam, de tévedtem. Jól vigyázzon, aki Astra hajtásláncot választ...

Villámpróba: Kia Optima, 2016

Kívülről két új ablak és a szokásos frissítési kellékek, a hajtásláncban akár duplakuplungos...

Online árusítják a Budapesten összetört LaFerrari lökhárítóját

Azt mondják, mindent el lehet adni, még a szemetet is. A Váci úti törött LaFerrai törött lökhárítóját...

A Ford átalakítja európai modellpalettáját - lesz, ami eltűnik a kínálatból

A Ford egyszerűsíti az európai modellkínálatát, hogy csak a nyereségesen gyártott típusok maradjanak...

Kicsit, értelmetlen, ám látványos: lánctalpas Dacia vs. T80 tank

Láttunk már Dustert lánctalpas jármű ellen, most azonban az Oroszországban Renault emblémával...

Autóvásárlási történet: az alvázszámot minden esetben ellenőrizni kell!

Olvasónk osztotta meg velünk meghiúsult autóvásárlási kálváriáját. A kinézett, leinformált autót...

Téligumiteszt 2015: rekordszámú abroncsot mértünk össze

Az Autónavigátor és a nonstopgumi téligumitesztje a legújabb csodaabroncsokat is próbára tette...

Videóval kampányol márkaszervizeiért a BMW

Temérdek városi legenda szerint a márkaszervizekben sem értenek az autókhoz, de persze sok érv...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Mercedes-Benz GLE 400 4MATIC teszt

FelMLkedett - Mercedes GLE 400 4MATIC teszt

Ráncfelvarrása után a Mercedes ML már GLE néven fut tovább. Belépő benzinesével teszteltük az Audi Q7 és a BMW X5 közvetlen versenytársát.


Opel Astra 1.6 CDTI (Automata) Innovation teszt

Természetesen igen - a dízel, automata Opel Astra

Ugyanaz még egyszer - gondoltam, de tévedtem. Jól vigyázzon, aki Astra hajtásláncot választ. A dízel automata függést okozhat.


Összehasonlító teszt: Kia cee'd 1.0 T-GDI GT-Line vs. Mazda3 G120 Revolution

Összevetés: 1,0 liter turbó, vagy 2,0 liter szívó?

Két kompakt azonos teljesítménnyel. Csupán az a kérdés, hogy az 1,0 literes turbós, vagy a 2,0 literes szívó bizonyul-e jobbnak? Utánajártunk!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.


Nissan Qashqai 1.2 DIG-T teszt

Alapmotort bele! Nissan Qashqai teszt Videó

A Qashqai második generációja is városálló, sőt igazi mindenes. Az alap 1.2-es közepes felszereltséggel 6,6 millió forintért jó ajánlat.


Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Nissan Qashqai+2 2.0 4WD Tekna teszt

Sokat ad, de sokat is kér - Nissan Qashqai+2 teszt

Frissítése után benzinmotorral járt nálunk a hosszított Qashqai. A nagy testű, 7 üléses összkerékhajtású étvágya jelentős, utastere cserében tágas és kényelmes.


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Visszatekintő: a Volvo  V90 kombi és elődei az elmúlt bő hatvan évből

Kombi Volvo - az állandósult szókapcsolat

3 órája – Sztori

Kertes ház, szép gyerekek, okos kutya és ezek mellé egy kombi Volvo. A külvárosi idillen túl a Volvo kombi lehet melós-, de luxusautó is.


Magasról startol, mégsem drága a Renault Mégane IV

Villámpróba: hazai úton a Renault Mégane IV

14 órája – Újdonság

Lassacskán az új Renault Mégane is eljut a hazai kereskedésekbe. Több helyen már lehet tapogatni, mi pedig már vezethettük is egy kicsit.


50. évfordulóján négy Ford áll rajthoz a Le Mans-i futamon

Milyen esélyei vannak a 4 Ford GT-nek Le Mans-ban? Videó

24 órája – Sztori

Mind a négy autójával indulhat a Ford Chip Ganassi Racing, akik a GTE Pro győzelemre hajtanak júniusban, Le Mansban.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Nissan Pulsar 1.5 dCi Tekna teszt

Fullos kompakt fapados fogyasztással: dízel Nissan Pulsar

Tavaly – Teszt

A legmagasabb felszereltségi szinttel és dízelmotorral próbáltuk ki a japánok tavaly bemutatott új kompaktját.


Elkelt a százezredik Nissan Leaf, egy fogorvos vette meg

Aprópénzzel szórták teli a jubileumi villanyautót

2 éve – Autósvilág hírei

Százezredik eladott villanyautóját a Leaf alacsony üzemeltetési költségeit szimbolizálva egy százezer pénzérmével borított példánnyal ünnepli a Nissan.


Nissan X-Trail teszt

Puhányok félre!

7 éve – Teszt

Első pillantásra ráncfelvarrásnak gondolhatnánk, pedig valóban új kreáció a Nissan X-Trail második generációja.


Használtautó.hu

NISSAN QASHQAI 1.2 DIG-T 115 Acenta Magyarországi Garanciális!!!

NISSAN QASHQAI 1.2 DIG...

Ár: 4.990.000 Ft

Évjárat: 2014 / 5

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

NISSAN PULSAR 1.2 DIG-T 115 Tekna DEMO AUTÓ!

NISSAN PULSAR 1.2 DIG-...

Ár: 5.490.000 Ft

Évjárat: 2015 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

NISSAN JUKE 1.6 DIG-T Nismo új Nismo

NISSAN JUKE 1.6 DIG-T...

Ár: 8.181.000 Ft

Évjárat: 2015 / 4

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!