0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A Nissan közzétette a Juke árait

Nissan Juke ára

·
Címkék: Nissan, Juke

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A márciusi Genfi Autószalonon megtartott nyilvános bemutatót követően példátlan érdeklődés alakult ki a vevők részéről, ezért a Nissan úgy döntött, hogy a Nissan márkakereskedők már 2010. június 1-jén megkezdhetik az előrendelések felvételét.

A megrendelt autók vevők részére történő átadása októberben kezdődik meg, a kisautó-vásárlók ettől az időponttól juthatnak hozzá a hagyományos, nem túlzottan inspiráló ferdehátú autók helyett − melyek pillanatnyilag uralják az európai B-szegmenst − egy üdítő, eredeti megjelenésű alternatívához. Amellett, hogy a márkakereskedők június 1-jétől megkezdik a rendelések felvételét, a vevők a Nissan honlapján online módon is jelezhetik érdeklődésüket, és ezt az igényt a Nissan vevőkapcsolatokért felelős csapata nyomon követi.

Juke kezdő árai a következők lesznek:

  • Visia 4.190.000 Ft
  • Accenta 4.640.000 Ft
  • Tekna 5.040.000 Ft

(Az árak az ÁFA-t és a regisztrációs adót is tartalmazzák).

A Juke megerősíti a Nissan vezető szerepét a crossover-autók kategóriájában, mivel vele együtt már négy modellel lesz jelen: Juke, Qashqai, Qashqai+2 és Murano. 4,13 m-es hosszával a Juke a Qashqai kisöccse, de merész és meglepő külsejével igencsak extravagáns a megjelenése.

Crossoverként a Juke két különféle autós filozófiát egyesít magában: a SUV-okét és a sportos ferdehátú autókét. Karosszériájának alsó része kifejezetten SUV-os jelleget mutat a keréknyílások kidomborításával és a robusztus formákkal. Ugyanakkor, a magasan húzódó váll-vonal és az oldalablakok profilja akár egy sport-coupéból is származhatna. A hatásos első részt a kétféle fényszóró kombinációja határozza meg: a nagy kerek lámpa, az első lökhárító és a hűtőmaszk határán besüllyesztve helyezkedik el, a sárvédők tetején, szinte a kerekek felett pedig csíkszerű lámpák húzódnak. Az autó hátsó részén a 370Z hátsó lámpái által inspirált lámpák az izmos, erőt és dinamizmust sugárzó far-részre kerültek.

A design-beli egyediség azonban nem szorítkozik az autó külsejére, belül is találunk vonzó és különleges részleteket. A középkonzolt a motorkerékpárok üzemanyagtankja ihlette, s ugyanígy, a műszerek és az árnyékoló ernyőjük is hasonlít a motorkerékpárokon láthatókra. Mindent egybevetve, a Juke-hoz semmi sem hasonlít a designt és a piaci pozicionálást illetőn; és a Nissan által a vevők körében végzett felmérése azt jelzi, hogy az autóvásárlókat nyomasztja, hogy a kisautók piacáról hiányoznak az eredeti megoldások − éppen ez az, amivel a Juke megcélozza a vevőket. Formai különlegessége ellenére a Juke tulajdonosainak nem kell kompromisszumokat kötniük a mindennapi használat terén sem. A Juke fedélzetén kényelmes és praktikus az élet. A Nissan Üzemmód Vezérlő elnevezésű interaktív interfész segítségével a vezető egyszerűen és gyorsan tudja beállítani a klímaberendezést és az autó dinamikai tulajdonságait, anélkül, hogy ehhez sokféle kezelőelemre vagy illeszkedő menük sokaságára lenne szüksége. A csomagtartó űrtartalma 251 liter, ugyanúgy, mint a kétkerék-hajtású változatok padló alatti tároló-helyéé; a hátsó ülések 60/40 arányban osztva előredönthetők.

Ami az erőforrásokat illeti, a Juke egy teljesen új, közvetlen befecskendezésű, turbófeltöltésű, 1.6 l-es benzinmotorral érhető el, melynek teljesítménye 190 LE, nyomatéka 240 Nm. Emellett választható még a szívóüzemű, 1.6 l-es benzinmotor is (117 LE, és 158 Nm), valamint az 1.5 dCi dízelmotor is (110 LE, 240 Nm). Az 1.6 l-es turbófeltöltésű motoros, kétkerék-hajtású változat hatfokozatú kézi kapcsolású sebességváltóval érhető el, míg a Nissan XTRONIC CVT váltója, melynek hatfokozatú kézi fokozatváltású üzemmódja is van, a négykerékhajtású, turbófeltöltésű benzinmotorral hajtott csúcsmodellhez választható. Az 1.6 l-es szívómotorral hajtott változathoz vagy az 5 fokozatú kézi kapcsolású sebességváltó, vagy a továbbfejlesztett XTRONIC CVT-váltó rendelhető, míg az 1.5 literes dízelmotor 6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval érhető el.

A nagy teljesítményű benzinmotorhoz választható a Nissan legújabb generációjú ALL MODE 4x4-i összkerékhajtási rendszere, amely a kerekek közötti oldalirányú nyomaték-átterelő rendszerrel is ellátott. Ez a műszaki megoldás − amely kanyarodás közben nagyobb nyomatékot továbbít a kanyar külső íve felé néző kerékre, aminek az eredményeként a kisebb alulkormányzottság következtében nagyobb kanyarsebesség érhető el − nagyobb stabilitást és agilitást biztosít az élvezetes, dinamikus közúti vezethetőség érdekében. A Juke rendelésfelvételének megkezdésével kapcsolatban Simon Thomas, a Nissan európai értékesítési és marketing tevékenységéért felelős alelnöke a következőket mondta el: "A vevők olyan mértékben elárasztottak minket a Juke iránti érdeklődéssel és igénnyel, amikor azt tudakolták: mikor rendelhető meg az új modell, hogy előrehoztuk a rendelésfelvétel idejét. Nagyon izgalmas a Juke iránt megnyilvánuló igény, és figyelembe véve, hogy a szállítások októberben kezdődnek, és már megadtuk az árakat, azzal számolunk, hogy az érdeklődés még tovább nő." "A Juke teljessé teszi crossover-kínálatunkat, és megerősíti a Nissant az autóiparban a crossover autók úttörőjének pozíciójában. A Qashqai sikere megtanított bennünket arra, hogy sok autóvásárlót nem vonz eléggé a rendelkezésére álló kínálat. A Juke az ő számukra hoz valami újat és eredetien izgalmasat." − tette hozzá. A kétkerék-hajtású Juke-ot Angliában, Sunderlandben fogják gyártani a Note, a Qashqai és a Qashqai+2 mellett, míg az összkerékhajtású változat a Nissan Japánban, Oppama-ban működő gyárában készül majd.

Ez is érdekes lehet:
 

Komoly kedvezményeket ígér az elektromos és hibrid autók számára a Jedlik Ányos Klaszter

A Jedlik Ányos Terv mielőbbi megvalósítása érdekében megalakult a Jedlik Ányos Klaszter. Örülhetnek...

Körkép: a piac legkisebb autói. Egyben a legolcsóbbak is?

Speciális csoportban, az ötajtós miniautók között néztünk szét, azt keresve, hogy mennyiért kaphatunk...

Volkswagen Golf III 1.4 CL, 1994 - használtteszt

Aligha van ma szebb 20 éves Golf III itthon, mint a Volkswagen-találkozó nyereményautója. Újdonsült...

Kia Soul 1.6 CRDI teszt

Sokkal autóbb lett elődjénél az új Kia Soul. Van mondjuk rossz hír is, azaz inkább bosszantó...

Tovább apad a benzin és a gázolaj ára, ismét jelentős az áresés

Folytatódik a benzin és a gázolaj árának apadása. Továbbra is a benzin esetén jelentősebb az...

Év végén jön, de már majdnem mindent tudunk róla, íme az új Skoda Fabia

Teljes gyári képgalériájával és legfontosabb műszaki adataival is megjelent a harmadik generációs...

Elsőként hoztuk el az új Opel Vivaro tesztautót, elsőként is szedtük szét

Nem kell mindig rosszra gondolni. A kocsi jó, csak én voltam béna. Egy műszerfalba csúszott belépőkártya...

Nem csak veséket veszített, idegen emblémákat és orrokat is kapott a BMW i8

Szerinted melyik márka frontrészével mutatna legjobban a BMW i8? Megnézhetjük Aston Martinként...

Szerelem: veterán kereklámpás Ladák

A régi Lada ma már kultikus autó, főleg ha Zsiguli. Négyet próbáltunk 1971 és 1980 közöttről...
 
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Kia Soul 1.6 CRDI teszt

Már csak egy madzag kéne. Kia Soul teszt

Sokkal autóbb lett elődjénél az új Kia Soul. Van mondjuk rossz hír is, azaz inkább bosszantó, de végül győz a jó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan Qashqai 1.2 DIG-T teszt

Alapmotort bele! Nissan Qashqai teszt Videó

A Qashqai második generációja is városálló, sőt igazi mindenes. Az alap 1.2-es közepes felszereltséggel 6,6 millió forintért jó ajánlat.


Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Nissan Qashqai+2 2.0 4WD Tekna teszt

Sokat ad, de sokat is kér - Nissan Qashqai+2 teszt

Frissítése után benzinmotorral járt nálunk a hosszított Qashqai. A nagy testű, 7 üléses összkerékhajtású étvágya jelentős, utastere cserében tágas és kényelmes.


Tényleg néma – Nissan Leaf első teszt

Benzin nélkül is jól megy a Nissan Leaf Videó

Benzin nélkül is lehet autózni, villanymotorral ráadásul a Nissan szerint az életciklusra vetített összköltség alapján már ma is olcsóbb. Kipróbáltuk milyen!


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Már üzemel az ország ötödik elektromos autó villámtöltője

Átadták Budapest első e-taxi drosztját, ami nem is igazi droszt

18 órája – Sztori

E-taxi drosztot adtak át kedden Óbudán - írja az MTI. Csakhogy ez nem egy taxiállomás. Mindegy, örüljünk az újabb villámtöltőnek.


Körkép: a piac legkisebb autói. Egyben a legolcsóbbak is?

Milyen ötajtós miniautókba, mennyiért ülhetünk ma?

Tegnap – Sztori

Speciális csoportban, az ötajtós miniautók között néztünk szét, azt keresve, hogy mennyiért kaphatunk praktikus városi járgányt.


Tartósság: 26 év alatt 890 ezer kilométeres túra egy Mercedes-Benz G-osztállyal

Egy öregúr háromszor megtette a Föld-Hold távot Mercijével Videó

3 napja – Sztori

Günther Holtorf nem taxis, hanem egy életvidám nyugdíjas, aki 177 országot járt be 1988-as 300 GD terepjárójával.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Ilyesmi lehet majd az új Nissan Maxima

Dögös limuzint villantott a Nissan

10 hónapja – Autósvilág hírei

Sport Sedan Concept néven valószínűleg a majdani Maxima nagyautó előzetesét mutatta be a Nissan Detroitban. Ennyire persze sajnos biztos nem lesz vagány.


Hibrid hajtást a hagyományos karosszériákba

Moduláris hibrid hajtás a Nissantól

2 éve – Autósvilág hírei

Új szemléletű hibrid hajtásláncot Nissantól. Az eddigi megoldásoknál takarékosabb és kompaktabb felépítésű egység az elsőkerékhajtású autókhoz jön.


Piaci körkép: 25 éves nagy autó extrákkal, 1 millió forintig

Öreg autó nem vén autó!? - Komfortos négyajtós 1 millióért

Tavaly – Használtautó

Nem mindig csak az a fontos, hogy józan döntést hozzunk, időnként az érzelmeknek is utat kell engednünk. Például az autóvásárlásban is.


Használtautó.hu

NISSAN QASHQAI 1.2 DIG-T 115 Acenta Nissan Connect

NISSAN QASHQAI 1.2 DIG...

Ár: 5.790.000 Ft

Évjárat: 2014

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

NISSAN PRIMERA 1.6 SRi

NISSAN PRIMERA 1.6 SRi

Ár: 106.000 Ft

Évjárat: 1996 / 7

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

NISSAN QASHQAI 1.6 Acenta 2WD

NISSAN QASHQAI 1.6 Ace...

Ár: 2.499.000 Ft

Évjárat: 2009 / 9

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

Még több autó