0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A Nissan közzétette a Juke árait

Nissan Juke ára

·
Címkék: Nissan, Juke

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A márciusi Genfi Autószalonon megtartott nyilvános bemutatót követően példátlan érdeklődés alakult ki a vevők részéről, ezért a Nissan úgy döntött, hogy a Nissan márkakereskedők már 2010. június 1-jén megkezdhetik az előrendelések felvételét.

A megrendelt autók vevők részére történő átadása októberben kezdődik meg, a kisautó-vásárlók ettől az időponttól juthatnak hozzá a hagyományos, nem túlzottan inspiráló ferdehátú autók helyett − melyek pillanatnyilag uralják az európai B-szegmenst − egy üdítő, eredeti megjelenésű alternatívához. Amellett, hogy a márkakereskedők június 1-jétől megkezdik a rendelések felvételét, a vevők a Nissan honlapján online módon is jelezhetik érdeklődésüket, és ezt az igényt a Nissan vevőkapcsolatokért felelős csapata nyomon követi.

Juke kezdő árai a következők lesznek:

  • Visia 4.190.000 Ft
  • Accenta 4.640.000 Ft
  • Tekna 5.040.000 Ft

(Az árak az ÁFA-t és a regisztrációs adót is tartalmazzák).

A Juke megerősíti a Nissan vezető szerepét a crossover-autók kategóriájában, mivel vele együtt már négy modellel lesz jelen: Juke, Qashqai, Qashqai+2 és Murano. 4,13 m-es hosszával a Juke a Qashqai kisöccse, de merész és meglepő külsejével igencsak extravagáns a megjelenése.

Crossoverként a Juke két különféle autós filozófiát egyesít magában: a SUV-okét és a sportos ferdehátú autókét. Karosszériájának alsó része kifejezetten SUV-os jelleget mutat a keréknyílások kidomborításával és a robusztus formákkal. Ugyanakkor, a magasan húzódó váll-vonal és az oldalablakok profilja akár egy sport-coupéból is származhatna. A hatásos első részt a kétféle fényszóró kombinációja határozza meg: a nagy kerek lámpa, az első lökhárító és a hűtőmaszk határán besüllyesztve helyezkedik el, a sárvédők tetején, szinte a kerekek felett pedig csíkszerű lámpák húzódnak. Az autó hátsó részén a 370Z hátsó lámpái által inspirált lámpák az izmos, erőt és dinamizmust sugárzó far-részre kerültek.

A design-beli egyediség azonban nem szorítkozik az autó külsejére, belül is találunk vonzó és különleges részleteket. A középkonzolt a motorkerékpárok üzemanyagtankja ihlette, s ugyanígy, a műszerek és az árnyékoló ernyőjük is hasonlít a motorkerékpárokon láthatókra. Mindent egybevetve, a Juke-hoz semmi sem hasonlít a designt és a piaci pozicionálást illetőn; és a Nissan által a vevők körében végzett felmérése azt jelzi, hogy az autóvásárlókat nyomasztja, hogy a kisautók piacáról hiányoznak az eredeti megoldások − éppen ez az, amivel a Juke megcélozza a vevőket. Formai különlegessége ellenére a Juke tulajdonosainak nem kell kompromisszumokat kötniük a mindennapi használat terén sem. A Juke fedélzetén kényelmes és praktikus az élet. A Nissan Üzemmód Vezérlő elnevezésű interaktív interfész segítségével a vezető egyszerűen és gyorsan tudja beállítani a klímaberendezést és az autó dinamikai tulajdonságait, anélkül, hogy ehhez sokféle kezelőelemre vagy illeszkedő menük sokaságára lenne szüksége. A csomagtartó űrtartalma 251 liter, ugyanúgy, mint a kétkerék-hajtású változatok padló alatti tároló-helyéé; a hátsó ülések 60/40 arányban osztva előredönthetők.

Ami az erőforrásokat illeti, a Juke egy teljesen új, közvetlen befecskendezésű, turbófeltöltésű, 1.6 l-es benzinmotorral érhető el, melynek teljesítménye 190 LE, nyomatéka 240 Nm. Emellett választható még a szívóüzemű, 1.6 l-es benzinmotor is (117 LE, és 158 Nm), valamint az 1.5 dCi dízelmotor is (110 LE, 240 Nm). Az 1.6 l-es turbófeltöltésű motoros, kétkerék-hajtású változat hatfokozatú kézi kapcsolású sebességváltóval érhető el, míg a Nissan XTRONIC CVT váltója, melynek hatfokozatú kézi fokozatváltású üzemmódja is van, a négykerékhajtású, turbófeltöltésű benzinmotorral hajtott csúcsmodellhez választható. Az 1.6 l-es szívómotorral hajtott változathoz vagy az 5 fokozatú kézi kapcsolású sebességváltó, vagy a továbbfejlesztett XTRONIC CVT-váltó rendelhető, míg az 1.5 literes dízelmotor 6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval érhető el.

A nagy teljesítményű benzinmotorhoz választható a Nissan legújabb generációjú ALL MODE 4x4-i összkerékhajtási rendszere, amely a kerekek közötti oldalirányú nyomaték-átterelő rendszerrel is ellátott. Ez a műszaki megoldás − amely kanyarodás közben nagyobb nyomatékot továbbít a kanyar külső íve felé néző kerékre, aminek az eredményeként a kisebb alulkormányzottság következtében nagyobb kanyarsebesség érhető el − nagyobb stabilitást és agilitást biztosít az élvezetes, dinamikus közúti vezethetőség érdekében. A Juke rendelésfelvételének megkezdésével kapcsolatban Simon Thomas, a Nissan európai értékesítési és marketing tevékenységéért felelős alelnöke a következőket mondta el: "A vevők olyan mértékben elárasztottak minket a Juke iránti érdeklődéssel és igénnyel, amikor azt tudakolták: mikor rendelhető meg az új modell, hogy előrehoztuk a rendelésfelvétel idejét. Nagyon izgalmas a Juke iránt megnyilvánuló igény, és figyelembe véve, hogy a szállítások októberben kezdődnek, és már megadtuk az árakat, azzal számolunk, hogy az érdeklődés még tovább nő." "A Juke teljessé teszi crossover-kínálatunkat, és megerősíti a Nissant az autóiparban a crossover autók úttörőjének pozíciójában. A Qashqai sikere megtanított bennünket arra, hogy sok autóvásárlót nem vonz eléggé a rendelkezésére álló kínálat. A Juke az ő számukra hoz valami újat és eredetien izgalmasat." − tette hozzá. A kétkerék-hajtású Juke-ot Angliában, Sunderlandben fogják gyártani a Note, a Qashqai és a Qashqai+2 mellett, míg az összkerékhajtású változat a Nissan Japánban, Oppama-ban működő gyárában készül majd.

Ez is érdekes lehet:
 

Nissan Pulsar: megvan, és nem is rossz a hazai alapár

Tekintélyes, 400 000 forintos, azaz 10 százalékos bevezetési kedvezménnyel már rendelhető a vadonatúj...

Már négymillió példányban elkelt, spórolósabb lett a Suzuki Swift

Németországban a jelenleginél 14 százalékkal kevesebbet fogyasztó alapbenzinessel bővült a Suzuki...

Renault Grand Scénic: már több mint húszezer kilométert töltöttünk együtt, még mindig hibátlanul

Utoljára bő egy éve, bő tízezer kilométerrel ezelőtt írtam a családi Renault Grand Scénic kapcsán...

Sorozatszereplő autók a Jockey-Mercitől Taki bácsi Ladájáig. Mennyibe kerülnek ma?

Jockey Mercije, Magnum Ferrarija über menő volt. Columbo Peugeot-ja vicces, de szerettük Taki...

Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek...

Nem csak az autók, a gumiabroncsok piaca is növekszik

Bővül az új autók piaca, mind több használt érkezik külföldről, nem meglepő hát, hogy az abroncspiac...

Opel Corsa világpremier Budapesten

Premier előtti premieren itthon láthattuk a már ötödik generációs Opel Corsa kisautót. Nagy durranás...

Tilos álló autóban dízelmotort járatni - London belvárosában

London elsőként a szmogtermelésben élen járó dízel autókat szeretné kiűzni belvárosából. Az üresjárati...

Nagyobb és könnyebb lesz az Opel Astra K, nem most

Még mintegy másfél évig marad a mostani Opel Astra, az első ízben nem német autó K nemzedék a...
 
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Ez a legizmosabb! Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most a 200 lovas csúcsgépet teszteltük.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan Qashqai 1.2 DIG-T teszt

Alapmotort bele! Nissan Qashqai teszt Videó

A Qashqai második generációja is városálló, sőt igazi mindenes. Az alap 1.2-es közepes felszereltséggel 6,6 millió forintért jó ajánlat.


Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Nissan Qashqai+2 2.0 4WD Tekna teszt

Sokat ad, de sokat is kér - Nissan Qashqai+2 teszt

Frissítése után benzinmotorral járt nálunk a hosszított Qashqai. A nagy testű, 7 üléses összkerékhajtású étvágya jelentős, utastere cserében tágas és kényelmes.


Tényleg néma – Nissan Leaf első teszt

Benzin nélkül is jól megy a Nissan Leaf Videó

Benzin nélkül is lehet autózni, villanymotorral ráadásul a Nissan szerint az életciklusra vetített összköltség alapján már ma is olcsóbb. Kipróbáltuk milyen!


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

A Porsche múzeumának időszakos kiállítása régi prototípusokról lebbenti fel a fátylat

A Porsche majdnem megcsinálta 30 éve a Mazda MX-5-öt

14 órája – Sztori

MX-5 kaliberű olcsó sportkocsi 1984-ből, nagy négyajtós, mint a Panamera, csak 1991-ből. Ilyen csodák is láthatóak a Porsche múzeumában.


Amit az első Magyar Elektromobilitás Napon láttunk és hallottunk

Hogy áll a Jedlik Ányos program?

Tegnap – Sztori

Az első Magyar Elektromobilitás Napon számos szép dolgot hallottunk, számos szép autót láttunk, s reméljük, el is jön az elektromos kánaán.


Opel Corsa világpremier Budapesten

Ilyen az új Opel Corsa. Hogy tetszik?

3 napja – Újdonság

Premier előtti premieren itthon láthattuk a már ötödik generációs Opel Corsa kisautót. Nagy durranás lehet.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Carlos Ghosn megmondta: jönnek a Nissan okosautói

Így hozna autonóm autókat a Nissan

2 hónapja – Autósvilág hírei

A Nissan már 2020-ban kihozná sofőr nélküli autóját, addig pedig két lépcsőben mutatja be az ahhoz szükséges rendszereket.


8 774 500 forinttól, júniustól rendelhető itthon a Nissan Leaf

Tudjuk a Nissan Leaf hazai árát

Tavaly – Autósvilág hírei

Másfél hónapja láthattuk, hamarosan tesztelhetjük, most pedig már azt is tudjuk, hogy mennyiért és mikortól vehetjük meg itthon a növelt hatótávú, Európa számára áthangolt és Angliában gyártott Nissan Leaf villanyautót.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Tavaly – Teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Használtautó.hu

NISSAN NOTE 1.2 DIG-S Acenta (Automata)

NISSAN NOTE 1.2 DIG-S...

Ár: 4.418.000 Ft

Évjárat: 2014

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

NISSAN QASHQAI 1.6 Visia 15 ezer km-rel. Első tulajtól

NISSAN QASHQAI 1.6 Vis...

Ár: 3.899.000 Ft

Évjárat: 2010 / 6

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

NISSAN QASHQAI 1.2 DIG-T 115 Acenta + Nissan Connect

NISSAN QASHQAI 1.2 DIG...

Ár: 5.899.000 Ft

Évjárat: 2014 / 5

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

Még több autó