0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Teflonos kárpit: először a megújuló Renault Espace egyterűben

Új emblémát és frissítést kap a Renault Espace

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Komolyabb frissítés nélkül, de az eddigieknél komolyabb mértékben módosított arccal fut tovább a mostani, negyedik generációjával 10 éve érkezett Renault Espace.

Leginkább orrával frissül a 10 éve érkezett Espace IV

Leginkább orrával frissül a 10 éve érkezett Espace IV

Nem kevesebb, mint 28 év és 1,2 millió eladott példány után újul meg a Renault, 1984-ben forradalmi újdonságként érkezett középkategóriás egyterűje, az Espace. Új generációról azonban nincs szó, a 2002-ben debütált, azaz 10 éves negyedik generációst reszelik tovább a gyáriak. A Renault által eddig is nem egyszer eszközölt apró, gyári nyelven fázisváltásnak nevezett frissítésnél azonban most komolyabb mértékben nyúltak a családi autóhoz.

Az új, természetesen növelt méretű rombuszemblémát hordó hűtőmaszk, valamint a dinamikusabbra rajzolt bumfordibb lökhárítók a gyáriak szerint jobban képviselik a márka mai formavilágát, s annak érdekében, hogy a középkategóriás egyterű a jövőben is kellően rangosnak tűnjön, új felnik is megjelentek a kínálatban. Az Initiale verziók hasonló okból bőrbe varrt műszerfalat kapnak, az üléskárpitok között is szerepel természetesen bőr és Alcantara is.

Alapformái helyett kárpitozásával újul meg az utastér

Alapformái helyett kárpitozásával újul meg az utastér

A frissítés nem csak a megjelenésre a motorokra is kiterjedt, a dízelpaletta fogyasztása átlagosan 0,8 l/100 km-rel, a benzineseké 0,3 literrel apadt, a 130, 150 és 175 lóerővel is elérhető 2.0 dCi motor étvágya manuális váltóval 5,7 l/100 km, CO2-emissziója 150 g/km alatti, automatával 6,4 l/100 km, illetve 169 g/km a két megfelelő érték, a 20 g/km-es emisszió-apasztás Franciaországban 550 euró (~150 000 forint) adókedvezményt jelent. Aki az Espace legerősebb, 175 lóerős dízelét automatával választja, az a 170 lóerő feletti konkurensek köréből a kategória legtakarékosabbját vásárolja.

Navigálásban a TomTom, parkolásban színes kamera segít

Navigálásban a TomTom, parkolásban színes kamera segít

A 170 lóerős 2,0 literes turbós benzinmotort választók a korábbiaknál 0,3 literrel kedvezőbb, 8,5 l/100 km vegyes fogyasztással számolhatnak. A fogyasztáscsökkentésben a padlóburkolat által 3 százalékkal javított légellenállási együttható, az alacsonyabb gördülési ellenállású abroncsok, valamint az új, elektrohidraulikus kormányszervó minden modellnél szerepet játszik, a dízelek esetében adaptív olajpumpa, új EGR-szelep és vezérlés, valamint motorféküzemre időzített gerjesztésű generátor is apasztja az étvágyat.

A teljes hosszúságú panorámatetővel is rendelhető, 7 teljes értékű, mindegyik sorban sínen tologatható üléses utastér legfőbb újdonsága a teflonos szövetkárpit, mely a családi autók között fontos jellemzőként állítólag a víz- és még az egyéb üdítőket is folt nélkül viseli el, s még a kifejezetten makacs szennyeződéseket is az átlagosnál könnyebben takaríthatóvá teszi. Parkolni színes tolatókamera segíthet, hosszú utazásokon az első fejtámlákba épített 7 colos kijelzőkön keresztül DVD-lejátszó szórakoztathatja a hátul ülőket.

Teljes hosszúságú panorámatetővel is kérhető

Teljes hosszúságú panorámatetővel is kérhető

Nem csoda, hogy még Alain Prost is e modellt ajánlja, feltéve, hogy családi vagy akár egyszemélyes kirándulásról van szó. "Amikor kiruccanok az Espace-szal, úgy érzem, hogy egy különleges, egyedi autóban ülök. Nincs másik személyszállító, szabadidő-autó vagy terepjáró, ami ilyen egyedi atmoszférát és kezelhetőséget adna. Sokszor úgy tűnik, hogy az Espace gigászi méretű autó, pedig valójában nem hosszabb, mint egy hagyományos középkategóriás szedán, s ugyanolyan jól is megy, akár autópályán is. Kiválóan vezethető és igazán kényelmes, számomra az Espace olyan autó, ami remekül vezethető higgadtan, nagypapás stílusban, de akár még sportosan is, ha épp úgy kívánom" − nyilatkozta az autóversenyző.

Az új, egészen pontosan frissített Espace várhatóan még a nyáron megjelenik a hazai piacon is, mivel 130 lóerős dízele újdonság − eddig a 150 lóerős volt a belépő, a legolcsóbb dízel ára a mostaninál kedvezőbb is lehet, ám mivel a legolcsóbb verzió (8,09 millió forintért) eddig is a benzines volt, az alapár vélhetően nem fog komolyabb mértékben változni.

Ez is érdekes lehet:
 

BMW 428i Cabrio teszt

Megint nem volt típusjelzés, de nem az a lényeg, hogy hármasból négyes lett. A lényeg, hogy a...

Peugeot 406 2.0 Supreme, 2003 - használtteszt

A Peugeot 406 az újabb középkategóriásoktól idegen kényelmet ad ma is. Futóműve és viselkedése...

Árösszevetés: hogy a legolcsóbb a Balatonra menni?

Kényelmes, klímás, nyomorgós? Autó, vonat, busz, esetleg telekocsi? Kiszámoltuk, melyik éri meg...

Két évet sem bírtam ki új, persze használt autó vásárlása nélkül

Kezdem a történetet, ami még nagyon az elején jár, mindenesetre az autót már megvettem, ami egy...

Piaci körkép: használt kabriók és roadsterek 3 millió forintig

Három millió forintig bőséges a kabrióválaszték. Lehet sportosabb, vagy hétköznap is használható...

Szerdától olcsóbb a benzin és a gázolaj

Megéri várni a tankolással! Szerdán a benzin és a gázolaj ára is csökken, utóbbié kétszeres mértékben...

Tesla: a negatív reklám is reklám, nem?

Emberünk megvette a Tesla Model S elektromos luxusautót, majd a szalon előtt összekeverhette...

Melyik autó hazudja a legnagyobbat fogyasztás terén?

Takarékos autó? Katalógus szerint manapság szinte mindegyik az. De mi a helyzet a valóságban...

Már ára is van: Skoda Octavia Scout

Már itthon is kapni a Skoda Octavia szabadidő-autósított verzióját. Az emelt hasú és 4x4-es Octavia...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

kopasz írta: 2012 június 24., vasárnap 20:41:31

Szebb lett az biztos, de ideje volna már előhozni az utódját a Renault-nak, mert 10 év az nagyon hosszú idő egy modell életében.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

BMW 428i Cabrio teszt

Talán túl tökéletes. BMW 428i Cabrio teszt

Megint nem volt típusjelzés, de nem az a lényeg, hogy hármasból négyes lett. A lényeg, hogy a BMW 428i Cabrio egy tökéletesnek tűnő autó.


Opel Insignia Country Tourer 2.0 Turbo AT6 4x4 teszt

Majdnem Audi olcsóbban. Opel Insignia Country Tourer teszt

Hatalmas test, terepes külső, erős motor, automata váltó, übergazdag felszereltség. Opel Insignia Country Tourer teszt.


BMW 220d Coupé teszt

Hátulról az igazi. BMW 220d Coupé teszt Videó

Nemsoká úgy emlegetjük majd a 2-est, hogy a BMW, ami elöl hajt. De az az Active Tourer, ez meg egy 220d Coupé 184 dízel lóval jól hátul.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Renault Trafic Passenger 2.0 dCi 115 teszt

A profi - Renault Trafic Passenger teszt

Még épp vezethető B kategóriás jogsival a Trafic, sofőrrel együtt kilencen utazhatnak benne, és még a csomagtérből is jut mindenkinek 172 liter. Ez lenne a tökéletes utazóautó?


Renault Twingo 1.2 Dynamique teszt

Drága jegy a vidámparkba - Renault Twingo teszt Videó

Megújult a Twingo, kicsit tán többnek is akar látszani annál, mint ami: egyszerű, remek, főleg városi használatra ideális kisautó. Kár, hogy gazdagon extrázva már igen drága.


Renault Grand Scénic 1.6 dCi Privilége teszt

Megtaláltuk a tökéletes családi autót? Renault Scénic teszt

Csendes, erős, kényelmes, tele van hasznos ötletekkel, az összeszerelési minősége korrekt, és mindezt értékarányos áron nyújtja: ez a Renault Scénic 1.6 dCi 130 Privilége.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Gyárlátogatás az Opelnél Szentgotthárdon, ahol már az új háromhengeres is készül

Szentgotthárdon már készül az új, háromhengeres Opel motor

Tegnap – Sztori

Az Opel szentgotthárdi Flex üzemében a termelés oroszlánrészét az új motor fogja kitenni. Megnéztük, hogy készül.


Nem jön össze az olasz-német vegyesvállalat, a Volkswagen és a Fiat is cáfolja a két cég fúzióját

A Volkswagen és a Fiat is cáfolja a két cég összebútorozását

2 napja – Sztori

A Fiat tulajdonosai és a Volkswagen is tagadják, hogy egyáltalán tárgyaltak volna a Fiat eladásáról. Persze, nem zörög a haraszt...


Már megint kárpitot tisztíttattunk, leesett az állunk, olyan szép lett a filléres Renault Mégane

Volt mit kipucolni, sikerült. Ragyog az 1300 eurós Mégane!

5 napja – Sztori

Épül, szépül, sőt, szinte már kész az 1300 euróért szinte hulladékáron vásárolt Renault Mégane. Már nem csak műszakilag van rendben.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

RENAULT ESPACE Grand3.0 V6 dCi Privilege (Automata)

RENAULT ESPACE Grand3....

Ár: 1.199.000 Ft

Évjárat: 2003 / 9

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

RENAULT ESPACE 2.0 dCi Expression SZERVÍZKÖNYVES!!!

RENAULT ESPACE 2.0 dCi...

Ár: 1.990.000 Ft

Évjárat: 2006 / 6

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

RENAULT ESPACE 1.9 dCi Authentique

RENAULT ESPACE 1.9 dCi...

Ár: 1.350.000 Ft

Évjárat: 2005 / 8

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó