0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Teflonos kárpit: először a megújuló Renault Espace egyterűben

Új emblémát és frissítést kap a Renault Espace

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Komolyabb frissítés nélkül, de az eddigieknél komolyabb mértékben módosított arccal fut tovább a mostani, negyedik generációjával 10 éve érkezett Renault Espace.

Leginkább orrával frissül a 10 éve érkezett Espace IV

Leginkább orrával frissül a 10 éve érkezett Espace IV

Nem kevesebb, mint 28 év és 1,2 millió eladott példány után újul meg a Renault, 1984-ben forradalmi újdonságként érkezett középkategóriás egyterűje, az Espace. Új generációról azonban nincs szó, a 2002-ben debütált, azaz 10 éves negyedik generációst reszelik tovább a gyáriak. A Renault által eddig is nem egyszer eszközölt apró, gyári nyelven fázisváltásnak nevezett frissítésnél azonban most komolyabb mértékben nyúltak a családi autóhoz.

Az új, természetesen növelt méretű rombuszemblémát hordó hűtőmaszk, valamint a dinamikusabbra rajzolt bumfordibb lökhárítók a gyáriak szerint jobban képviselik a márka mai formavilágát, s annak érdekében, hogy a középkategóriás egyterű a jövőben is kellően rangosnak tűnjön, új felnik is megjelentek a kínálatban. Az Initiale verziók hasonló okból bőrbe varrt műszerfalat kapnak, az üléskárpitok között is szerepel természetesen bőr és Alcantara is.

Alapformái helyett kárpitozásával újul meg az utastér

Alapformái helyett kárpitozásával újul meg az utastér

A frissítés nem csak a megjelenésre a motorokra is kiterjedt, a dízelpaletta fogyasztása átlagosan 0,8 l/100 km-rel, a benzineseké 0,3 literrel apadt, a 130, 150 és 175 lóerővel is elérhető 2.0 dCi motor étvágya manuális váltóval 5,7 l/100 km, CO2-emissziója 150 g/km alatti, automatával 6,4 l/100 km, illetve 169 g/km a két megfelelő érték, a 20 g/km-es emisszió-apasztás Franciaországban 550 euró (~150 000 forint) adókedvezményt jelent. Aki az Espace legerősebb, 175 lóerős dízelét automatával választja, az a 170 lóerő feletti konkurensek köréből a kategória legtakarékosabbját vásárolja.

Navigálásban a TomTom, parkolásban színes kamera segít

Navigálásban a TomTom, parkolásban színes kamera segít

A 170 lóerős 2,0 literes turbós benzinmotort választók a korábbiaknál 0,3 literrel kedvezőbb, 8,5 l/100 km vegyes fogyasztással számolhatnak. A fogyasztáscsökkentésben a padlóburkolat által 3 százalékkal javított légellenállási együttható, az alacsonyabb gördülési ellenállású abroncsok, valamint az új, elektrohidraulikus kormányszervó minden modellnél szerepet játszik, a dízelek esetében adaptív olajpumpa, új EGR-szelep és vezérlés, valamint motorféküzemre időzített gerjesztésű generátor is apasztja az étvágyat.

A teljes hosszúságú panorámatetővel is rendelhető, 7 teljes értékű, mindegyik sorban sínen tologatható üléses utastér legfőbb újdonsága a teflonos szövetkárpit, mely a családi autók között fontos jellemzőként állítólag a víz- és még az egyéb üdítőket is folt nélkül viseli el, s még a kifejezetten makacs szennyeződéseket is az átlagosnál könnyebben takaríthatóvá teszi. Parkolni színes tolatókamera segíthet, hosszú utazásokon az első fejtámlákba épített 7 colos kijelzőkön keresztül DVD-lejátszó szórakoztathatja a hátul ülőket.

Teljes hosszúságú panorámatetővel is kérhető

Teljes hosszúságú panorámatetővel is kérhető

Nem csoda, hogy még Alain Prost is e modellt ajánlja, feltéve, hogy családi vagy akár egyszemélyes kirándulásról van szó. "Amikor kiruccanok az Espace-szal, úgy érzem, hogy egy különleges, egyedi autóban ülök. Nincs másik személyszállító, szabadidő-autó vagy terepjáró, ami ilyen egyedi atmoszférát és kezelhetőséget adna. Sokszor úgy tűnik, hogy az Espace gigászi méretű autó, pedig valójában nem hosszabb, mint egy hagyományos középkategóriás szedán, s ugyanolyan jól is megy, akár autópályán is. Kiválóan vezethető és igazán kényelmes, számomra az Espace olyan autó, ami remekül vezethető higgadtan, nagypapás stílusban, de akár még sportosan is, ha épp úgy kívánom" − nyilatkozta az autóversenyző.

Az új, egészen pontosan frissített Espace várhatóan még a nyáron megjelenik a hazai piacon is, mivel 130 lóerős dízele újdonság − eddig a 150 lóerős volt a belépő, a legolcsóbb dízel ára a mostaninál kedvezőbb is lehet, ám mivel a legolcsóbb verzió (8,09 millió forintért) eddig is a benzines volt, az alapár vélhetően nem fog komolyabb mértékben változni.

Ez is érdekes lehet:
 

Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam...

Egy hét és több mint 1500 kilométer után a vakon vett Toyota Prius

Bátor voltam. Kockáztattam, végletesen kicentizett időbeosztással hoztam el a látatlanul megvett...

A polgármester duplán sarcoltatná a dízeleseket

Nem nálunk és nem most, de egy terv szerint a jövőben duplán kéne fizetniük a belvárosban koszos...

Opel Astra 1.6 Turbo 170 Aut. teszt

Hű, mekkora kerekek! OPC meg Turbo felirat. Akkor ez most zorall sportkocsi? Nem. Inkább kényelmes...

Nagy és mutatós, de vajon jó is a mostani Ford Mondeo?

James Bond is vezette, majd kedvelt cégautó lett, ma pedig már egészen olcsón is megkapható a...

A BMW felújítja Elvis Presley 507-esét

Elvis Presley nem sokáig hajtotta BMW 507-esét. Utána viszont elhasználták, az elmúlt évtizedek...

F1 Hungaroring: 169 ezer néző, 5000 forintos Mojito

Meglepetéseket és sok-sok balesetet hozott a 29. Forma-1-es Magyar Nagydíj. Hogyan értékeltek...

A gázolaj ára emelkedik, a benziné csökken szerdán

Pontosan annyival drágul szerdán a gázolaj, mint amennyivel olcsóbb lesz a benzin.

Nyaralás lakóautóval, lakókocsival. Megéri?

Lakóautóval vagy lakókocsival nyaralva a szállásköltség zöme megspórolható, ám mégsem ez a legfőbb...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

kopasz írta: 2012 június 24., vasárnap 20:41:31

Szebb lett az biztos, de ideje volna már előhozni az utódját a Renault-nak, mert 10 év az nagyon hosszú idő egy modell életében.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

Bucimanci ellenszer nélkül - Peugeot 3008 teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam kiszállni belőle.


Opel Astra 1.6 Turbo 170 Aut. teszt

Norbi majd segít. Opel Astra 1.6 Turbo teszt

Hű, mekkora kerekek! OPC meg Turbo felirat. Akkor ez most zorall sportkocsi? Nem. Inkább kényelmes, kvázi luxusautó. Igen, egy Opel Astra.


BMW 428i Cabrio teszt

Talán túl tökéletes. BMW 428i Cabrio teszt

Megint nem volt típusjelzés, de nem az a lényeg, hogy hármasból négyes lett. A lényeg, hogy a BMW 428i Cabrio egy tökéletesnek tűnő autó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Renault Trafic Passenger 2.0 dCi 115 teszt

A profi - Renault Trafic Passenger teszt

Még épp vezethető B kategóriás jogsival a Trafic, sofőrrel együtt kilencen utazhatnak benne, és még a csomagtérből is jut mindenkinek 172 liter. Ez lenne a tökéletes utazóautó?


Renault Twingo 1.2 Dynamique teszt

Drága jegy a vidámparkba - Renault Twingo teszt Videó

Megújult a Twingo, kicsit tán többnek is akar látszani annál, mint ami: egyszerű, remek, főleg városi használatra ideális kisautó. Kár, hogy gazdagon extrázva már igen drága.


Renault Grand Scénic 1.6 dCi Privilége teszt

Megtaláltuk a tökéletes családi autót? Renault Scénic teszt

Csendes, erős, kényelmes, tele van hasznos ötletekkel, az összeszerelési minősége korrekt, és mindezt értékarányos áron nyújtja: ez a Renault Scénic 1.6 dCi 130 Privilége.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Nagyot nőtt, kicsit Renault a Mercedes-Benz Vito

Elöl, hátul, elöl-hátul is hajthat az új Mercedes-Benz Vito

Tegnap – Haszonjármű

Míg a Vianóból V-osztály lett, a Vito maradt Vito, csak a személyszállító verziói kaptak új nevet. Nőtt és gazdagodott is a modell.


Ismét jöhet Astra Classic, de egyéb puskapor is van az Opel háza táján

Fapados márkája nem, olcsó autója viszont lesz az Opelnek

Tegnap – Sztori

Árérzékeny piac a miénk, ezért aztán hívószó nálunk az olcsó autó. Ha különálló fapados márkát nem is tervez az Opel, olcsó autókat igen.


F1 Hungaroring: 169 ezer néző, 5000 forintos Mojito

Hamilton vs Rosberg: ebből mi lesz... És Ricciardo az új kedvenc Videó

3 napja – Sztori

Meglepetéseket és sok-sok balesetet hozott a 29. Forma-1-es Magyar Nagydíj. Hogyan értékeltek a pilóták, s mit láttak tudósítóink?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

RENAULT ESPACE 1.9 dCi Voyage

RENAULT ESPACE 1.9 dCi...

Ár: 1.390.000 Ft

Évjárat: 2005 / 12

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

RENAULT ESPACE 2.0 dCi Celsium 130LE!

RENAULT ESPACE 2.0 dCi...

Ár: 3.590.000 Ft

Évjárat: 2011 / 6

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

RENAULT ESPACE 2.0 dCi Impulsion DPF (Automata) 7 ÜLÉS!

RENAULT ESPACE 2.0 dCi...

Ár: 3.180.000 Ft

Évjárat: 2007 / 12

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó